هشدارحسین طایب برای مقابله با نفوذی ها درانتخابات مجلس و برگرداندن مفسدان فراری به ایران

حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز پنج شنبه درهمایش سراسری هیات‌‌های نظارت بر انتخابات مجلس گفت مقابله با جریان نفوذی ها درانتخابات مجلس در دستور کاراطلاعات سپاه قرار دارد و همچنین با اشاره به دستگیری مفسدان اقتصادی گفت مفسدان اقتصادی به کشور باز می‌گردند. وی مقابله با مفسدان اقتصادی را قطعی دانست و گفت گرچه با تاخیر، ‌اما مقابله با مفسدان اقتصادی قطعی است. او همچنین گفت: امروز ایران در کانال امنیت کامل قرار دارد و مردم نسبت به انقلاب احساس غرور می‌کنند. وی افزود احساس فساد به احساس مبارزه با فساد تبدیل شده است. طائب در بخش دیگر سخنانش با اشاره به وضعیت رو به رشد انقلاب اسلامی، گفت آمریکا و اسرائیل می‌خواهند مانع از قدرت‌یابی نظام اسلامی شوند. وی اظهار داشت آمریکا و انگلیس برای ایجاد مانع در مقابل انقلاب اسلامی، هر کاری بتوانند انجام می‌دهند، اما تاکنون موفق نبوده. طائب افزود آنها بعد از این هم موفق نخواهند بود.طائب در ادامه اظهاراتش در تبیین دشمنی امریکا و انگلیس علیه ایران، به شکل‌گیری ادبیات جدید در مسائل امنیتی اشاره کرد و گفت این کشورها مفاهیم قدرت هوشمند و تهدید هوشمند را برای مواجهه با انقلاب اسلامی وارد ادبیات امنیتی کرده‌اند. رئیس سازمان اطلاعات سپاه همچنین با اشاره به اینکه هدف نهایی امریکا و غرب این است که ایران را پای میز مذاکره بکشانند، گفت هدف آنها این است که برای تامین امنیت اسرائیل جمهوری اسلامی را مجبور کنند تا برجام‌های دفاعی و منطقه‌ای را امضا کند.
وی تاکید کرد سپاه موظف است تا در برابر جریان نفوذ سد ایجاد کند. طائب افزود آنها می‌خواهند عناصر وابسته به خود را وارد مجلس کنند و سپاه وظیفه دارد مراقبت کند تا افراد ضدانقلاب و مفسد وارد مجلس نشوند.طائب در ادامه یکی از اقدامات جدی دشمن را شبکه‌سازی در حوزه سیاسی و نفوذ در بدنه نظام دانست و تاکید کرد شورای نگهبان مسئول جلوگیری از ورود شبکه نفوذ به درون نظام است. رئیس سازمان اطلاعات سپاه همچنین با اشاره به انتخابات اسفندماه، گفت در حال حاضر هجوم دشمنان بر شورای نگهبان و نظارت استصوابی و نظارت متمرکز شده است.
رئیس سازمان اطلاعات سپاه همچنین با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند مشارکت را از طریق ناامیدی مردم، کاهش دهد،‌گفت دشمن تلاش می کند تا مجلسی در طراز انقلاب اسلامی شکل نگیرد. وی خاطرنشان کرد دشمن موفق نخواهد شد و باید مراقبت شود تا با همت شورای نگهبان ضدانقلاب و عوامل نفوذی وارد مجلس نشوند.
این اولین بار است که فردی در جایگاه عالی‌ در سپاه به صراحت و پیش از انتخابات در مراسم رسمی و علنی، از ضرورت مداخله در انتخابات سخن می‌گویند. سپاه همواره از فعالیت مستقیم در انتخابات منع شده و فعالیت سیاسی صریح برای سپاه ممنوع اعلام شده است و سپاه نیز در مقابل انتقادها نسبت به فعالیت سیاسی سپاه همواره تاکید کرده است که مداخله‌ای در انتخابات ندارد.
از انتخابات سال ۸۴ مداخله علنی سپاه در انتخابات علیه هاشمی رفسنجانی ودر سال 88 در مخالفت با جنبش سبز ، انتقادهای زیادی را نسبت به سپاه ایجاد کرده است .
در عین حال تاکید رئیس سازمان اطلاعات سپاه در خصوص قطعیت ادامه‌ی دستگیری‌های مفسدین اقتصادی نیز در حالی عنوان می‌شود که بخشهای متعلق به نهادهای حکومتی که زیر نظر دولت قرار دارند و ازجمله بخشی از فعالیتهای اقتصادی سپاه تقریبا همیشه چه پنهان و چه آشکار، یک پای مفاسد اقتصادی بوده است که از طریق قدرت و نفوذ سپاه، به سوءاستفاده‌های کلان اقتصادی دست زده‌اند.علاوه براین خود طایب جز متهمان فساد اقتصادی هست که از سوی ریس سابق صدا و سیما متهم به اخذ قرار دادهای کلان از صدا وسیما شده است .
علاوه براین سه سال قبل چند تن از معاونین حسین طایب به علت فساد اقتصادی دستگیرشدند که محمود سیف نیز یکی از انها میباشد .