ترامپ انتقاد از جمهوریخواهان تاکید بر تقلب و معجزه کریسمس خواندن واکسن

به گزارش سی ان ان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه سناتور‌های حزب جمهوری خواه از جمله میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا را به دلیل عدم حمایت آن‌ها از تلاش‌های او برای اعلام تقلب در نتایج انتخابات ریساست جمهوری مورد انتقاد قرار داد.
وی نوشت من حداقل هشت سناتور جمهوری خواه از جمله میچ مک کانل را از باخت در آخرین انتخابات متقلبانه نجات دادم. اکنون آن‌ها نشسته اند و مبارزه من با یک دشمن خبیث و شریر از دموکرات‌های چپ رادیکال را می‌بینند. هرگز فراموش نمی‌کنم.
به گزارش سی ان ان قبلا گزارش شده بود دونالد ترامپ از چندین مقام دولت خود به دلیل عدم حمایت قوی از ادعای تقلب در انتخابات و چالش‌های پس از آن به شدت عصبانی است. مایک پنس، معاون ترامپ، مارک میدوز، رئیس ستاد کاخ سفید، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه و میچ مک کانل، رهبر اکثریت مجلس سنا از جمله افرادی هستند که هدف خشم ترامپ قرار گرفته بودند
دونالد ترامپ، و همسرش ملانیا ترامپ همچنین با انتشار یک پیام ویدئویی ضمن تبریک کریسمس واکسن کووید را معجزه کریسمس توصیف کردند.ترامپ در این ویدئوی گفت ما از همه دانشمندان، محققان، کارگران تولیدی و اعضای خدماتی سپاسگزاریم که بی وقفه برای ایجاد این موفقیت تلاش کرده اند. این به حقیقت یک معجزه کریسمس است.
آمریکا اخیرا دو واکسن فایزر-بیوتک و مدرنا را تولید کرده است که به گفته کارشناسان تا بهار سال آینده در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
تاکنون بیش از 340هزار نفر بر اثر این بیماری در امریکا جان باخته اند.