پیش بینی ترامپ از پایان برجام و روابط اعراب و اسراییل و تقلب در انتخابات

به گزارش رویترز ،دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفتگویی مجددا با نقد برجا م پیش بینی کرد که این توافق به زودی به پایان میرسد . بر این اساس، ترامپ گفت اعتبار توافق هسته‌ای ایران به زودی به پایان خواهد رسید.وی افزود ما به تهران اجازه دستیابی به تسلیحات هسته‌ای را نخواهیم داد.
وی درباره عادی سازی روابط کشور‌های عربی با اسراییل نیز گفت از صحبت با ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی به این نتیجه رسیدم که به زودی ریاض به توافق عادی سازی روابط با تل آویو خواهد پیوست. با این حال، فلسطینی‌ها لج باز هستند و من نیز در مقابل به توصیه‌ها برای امضای توافق با آن‌ها گوش ندادم. هم اینک ۳ یا ۴ کشور خواستار عادی سازی روابط با اسراییل هستند. ما به دنبال اتحاد در خاورمیانه هستیم تا جنگ و خون ریزی در این منطقه به پایان برسد.
ترامپ با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر و احتمال تقلب در آن گفت بزرگترین تهدید برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فرمانداران احزاب مخالف هستند که صندوق‌های رای را کنترل می‌کنند. آن‌ها تهدیدی بسیار بزرگتر از تهدید کشور‌های خارجی برای مداخله در انتخابات هستند. وی افزود در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هر خشونتی که در کشور رخ دهد را سرکوب خواهیم کرد و به نظر من شهروندان آمریکایی نیز همین خواسته را دارند.