واکنش‌ها به ربودن مرزبانان در میرجاوه

در پی عملیات تروریستی که روز سه‌شنبه توسط جیش‌العدل در محدوده صفر مرزی در میرجاوه رخ داد و منجر به ربودن تعدادی از مرزبانان و انتقال آنها به پاکستان شد، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه با اشاره به ایتکه تروریست‌ها این افراد را با بیهوش کردن ربوده و به خارج از کشور منتقل کرده‌اند، گفت دشمنان تا کنون بارها تلاش کرده‌اند با درگیری این برج و پاسگاه را اشغال کنند، اما در این زمینه ناکام شده‌اند و به همین دلیل با وارد کردن یک نفوذی به هدف خود رسیده‌اند و افراد را در حالت ناهشیاری توانسته‌اند بربایند.
جعفری با بیان این موضوع که ربودن افراد در حالت بیهوشی هنری نیست،‌ گفت تروریست‌ها می‌دانستند که اگر این افراد هشیار باشند، ‌آنها قادر به ربودن آنها نیستند.
جعفری همچنین با بیان این موضوع که هدف مهم دشمنان و به ویژه آمریکا ، اسرائیل و آل سعود، ایجاد ناامنی در ایران است، گفت با آمادگی و تسلطی که وجود دارد اکثر این برنامه‌ریزی‌ها را خنثی می‌شوند.
مقام‌های ایرانی گفته‌اند مقام‌های پاکستانی وعده داده‌اند به زودی محل اختفای ربوده شده‌ها را شناسایی و آنها را به کشور منتقل خواهند کرد. همچنین تاکید کرده‌اند به خاطر این عملیات، با تروریست‌ها برخورد سختی خواهد شد و آنها از عمل خود پشیمان خواهند شد.
در پی عملیات ترویستی در اهواز که ماه گذشته طی برگزاری مانور نیروهای نظامی صورت پذیرفت، سپاه پاسداران ادعا کرد با موشک‌های زمین به زمین مواضع تروریست‌ها در سوریه در هم کوبیده و نابود کرده است. اما برخی از منتقدان جمهوری اسلامی با رد ادعاهای سپاه پاسداران در خصوص عملیات موفقیت‌آمیز سپاه در هدف قرار دادن مقر تروریست‌ها در سوریه، اظهار داشتند موشک‌های زمین به زمین سپاه بدون موفقیت در اصابت به اهداف از پیش تعیین‌شده، در کرمانشاه، محل شلیک موشک‌ها فرود آمده‌اند.
ایران ادعا می‌کند در تولید موشک‌های دورد و نقطه زن زمین به زمین برترین قدرت منطقه و جزو ده کشور برتر دنیاست.