نماینده ولی فقیه در سپاه وحمله به طرفداران آشتی با غرب

عبدالله حاجی صادقی، نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در سپاه، روز یک شنبه در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان، با انتقاد از کسانی که تنها راه‌حل مشکلات کشور را در تسلیم دشمن شدن می‌دانند، با اشاره به اینکه انقلابی ماندن از انقلابی شدن دشوارتر است بر ضرورت تلاش همه نهادهای ارزشی بر حفظ آرمان‌های انقلابی تاکید کرد.وی همچنین با اشاره به تاریخ انقلاب‌های جهان، انقلاب ایران را تنها انقلابی دانست که از مسیر خود خارج نشده و هیچگاه متوقف نشده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به سخنان ترامپ در خصوص تسلط بر منطقه طی 12 دقیقه، آن را نشانه صدور انقلاب اسلامی به جهان دانست و با انتقاد از کسانی که بر بروزشدن زبان انقلاب تاکید دارند و می‌گویند باید با همه با زبان آشتی حرف زد، گفت اینها کسانی‌اند که از انقلابی‌گری خسته شده‌اند.
حاجی صادقی همچنین از کسانی که می‌خواهند انقلاب اسلامی را در لبه پرتگاه نشان دهند و تنها راه حل مشکلاات کشور را تسلیم در برابر دشمن می‌دانند انتقاد کرد و این سخنان را مایه به خطرافتادن اینده انقلاب اسلامی دانست.
وی افزود در قران 50 آیه درباره نقد تفکر غرب‌گرایانه وجود دارد و برجام را از جمله مواردی دانست که این تفکر را نقض می‌کند.
اظهارات نماینده رهبری در سپاه پاسداران، در خصوص عدم انحراف انقلاب از اهداف اولیه‌ی خود، در حالی ابراز می‌شود که حتی افراد انقلابی و دست‌اندرکاران نظام جمهوری اسلامی هم به انحراف انقلاب اسلامی از اهداف اولیه خود اذعان دارند و بارها بر ضرورت بازگشت نظام به اهداف انقلابی تاکید کرده‌اند.
انتقادهای افراد و گروه‌های تندروی نظام جمهوری اسلامی از برجام، یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که در سال‌های پس از امضای توافق برجام در پیش روی دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای وجود داشته و این تیم بارها به سازش با دشمن متهم شده است.
اتکا به شعار و ریاکاری شعاری در افراد نزدیک به جناح تندروی حاکمیت، از جمله مهم‌ترین علامت‌هایی است که بسیاری از انقلابیون آن را نشانه انحراف انقلاب از اهداف اولیه می‌دانند و تاکید دارند افراد انقلاب خوب است به جای شعارهای تند و انقلابی برای تحقق آرمان انقلاب که ساده زیستی و دوری از ریاکاری از جمله آنهاست بکوشند.
آقای حاجی صادقی از افراد نزدیک به ایت الله خامنه‌ای است و در چند نهاد توسط وی به عنوان نماینده منصوب شده است. به غیر از نماینده ولی فقیه در سپاه، وی نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در دانشگاه امام حسین هم هست.
وی معتقد به ولایت مطلقه فقیه است و از جمله شروط ریاست جمهوری را فرمانبرداری از ولایت می‌داند و از کسانی که به جای فرمانبرداری، درصدد تعامل با رهبری هستند انتقاد کرده بود. وی همچنین گفته بودکاندیداهای ریاست جمهوری باید بدانند مجری سیاست‌های نظام هستند نه سیاست‌گذار.