مجادله تویتری کوربین ونتانیاهو

جرمی کوربین در واکنش به توئیت نتانیاهو که وی را به علت اهدای تاج گل به مقبره عوامل حادثه ورزشگاه مونیخ مستحق محکومیت دانسته بود در حساب توئیتری خود نوشت ادعای نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل درباره اقدامات و اظهارات من نادرست و اشتباه است و آنچه مستحق محکومیت صریح است، کشته شدن بیش از160 فلسطینی در غزه بدست نیرو‌های اسرائیلی است.
این مجادله کلامی روز جمعه پس از آنکه روزنامه دیلی میل از سفر کوربین به تونس در سال 2014 و حضور وی در مزار فلسطینیان کشته شده در بمبگذاری مقر اصلی سازمان آزادیبخش فلسطین در سال 1985 در تونس گزارش داده و عکسی را نیز در این رابطه منتشر کرد آغاز شد.گویا در نزدیکی مزار این افراد مزار تعداد دیگری از فلسطینیان قرار دارد که در جریان بازی های المپیک 1972 مونیخ یازده اسرائیلی و یک پلیس آلمانی را کشته اند. روزنامه دیلی میل مدعی شده بود که کوربین بر سر مزار فلسطینیان عامل این اقدام حاضر شده و به آنها ادای احترام کرده است.
همین خبر موجب شد تا نتانیاهو با انتشار پیامی در تویتر به کوربین حمله کرده و گفت حضور و ادای احترام بر مزار تروریست هایی که قتل عام مونیخ را انجام داده بودند و اقدام وی در مقایسه اسرائیل با آلمان نازی، حرکتی است که از سوی هرکسی محکوم است.