دروغ ها و وعده‌های دروغین آمارهای اقتصادی دولت

آمارهای دروغین رییسی در پیام نوروزی همچنان مورد بحث و نظر بسیاری از کارشناسان قرار گرفته است در این میان مجلس اصولگرا هم بخاطر صدور مصوبه های غیر قابل اجرا مورد نقد قرار گرفته است. در این مجلس مصوبه ای تصویب شد که کالاهای اساسی می بایست به قیمت اولیه برگردد ولی نه تنها قیمتها به روز اولیه برنگشت بلکه روز به روز هم قیمت کالاها افزایشی شد و هیچ خبری از قانون و دستورالعمل ها نیست.
در این میان امار دولت رییسی به شدت مورد نقد قرار گرفته است رییسی مدعی شد که تورم کاهش یافته است ولی زمانی که به فروشگاه‌ها و حتی بازارچه های محلی می روید چیزی از کاهش تورم نمی بینید امار افزایش صادرات و فروش نفت و رشد اقتصادی نیز نه تنها اثری در اقتصاد نداشته بلکه معیشت رنیز سخت تر شده است.
همچنین مشخص نیست که اگر منابع مالی ایرانی در خارج از کشور آزاد شده چگونه در بازار ارزی کاهشی از نرخ دلار وجود ندارد. همچنین دیگر ادعاها در مورد افزایش تسهیلات بانکی بیشتر شعار است و بانکها با گذاشتن محدودیتهای بی شمار مانه از پرداخت وام میشوند. همچنین خبر اشتغال زایی دو میلیونی در تناقض با شهرکهای صنعتی اتست که کارگاههایش در حال تعطیلی هستند. این در حالیست ه وضع دارو ودرمان نیز در وضعیت اسفناکی است. و این نتیجه دولتی است که با شعارهای فریبنده به قدرت رسیده است و الان مدعی است که وعده هایش در اخر چهار سال دومش اماکن تحقق دارد که فریبی بزرگتر از قبل است اما دیگر خریداری ندارد.