احمد توکلی و هشدار نسبت به نفوذ غسال سرمایه دار و جن گیرها دربیت علما و مسئولین

احمد توکلی نماینده سابق مجلس وکاندیدای سابق ریاست جمهوری ورییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در بیانیه ای به نفوذ افراد ریاکار مذهبی برای اختلاس و دزدی در نهادهای مذهبی و سیاسی هشدارداد . وی ابتدا به سخنان صدیقی و دیدن کرامتی از مصباح یزدی از سوی غسال وی طرح میکند و سپس میگوید که. پیدا کردن غسّال یاد شده با توجه به کدی که ایشان در سخنان خود داد، چندان دشوار نبود. غسّال آیت الله مصباح، همان غسال مرحوم آیت الله حق شناس است. وی می افزاید مطلبی کاشانی غسال مزبور همان ابرسرمایه داری است که چندی پیش نیز برای حجت الاسلام پناهیان حاشیه آفریده بود. گرچه آقای پناهیان از خویش در برابر هجمه های ناجوانمردانه ای که علیه اش مطرح شده بود دفاع کرد اما در سخنانش اعتماد و حسن ظن فراوان به شخصی وجود داشت که ابهامات مالی بسیاری درخصوص وی مطرح است.
وی گفت دیده بان شفافیت و عدالت پرونده کاشانی را یک پرونده ویژه تلقی کرد و با نام بردن صریح از وی، به علما هشدار داد از وی بپرهیزند که متاسفانه چندان کارگر نیفتاد. فردی که بررسی ها نشان می دهد شبکه بزرگ و تو در تویی از ارتباطات با مسئولان عالی رتبه و روحانیون سرشناس دارد.
وی همچنین به نفوذ جن گیرها و کهانت ورزان فاسد در سال های اخیر در اتخاذ تصمیمات مرموزانه و ناکارآمدساز وجورافزای برخی از مسئولان و سرشناسان اشاره میکند .
وی میگوید افرادی در لباس تاجران خیّر و متدیّن به دنبال نفوذ بر علما و مسئولان هستند و به فردی اشاره میکند که هم در لباس فردی دست به خیر در راستای گسترش دین و کمک به اقشار ضعیف، از هیچ کمکی به برخی وعاظ مشهور تهران دریغ نداشته است، به نفوذ اقدام میکردولی بعد به عنوان یکی از متهمین پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان با بدهی چند صد میلیاردی به بانک سرمایه از کشور گریخته است.
وی درپایان به به علما و امراء هشدار میدهد که به جای معاشرت با ثروت اندوزان، با حفظ حقوق و احترام کلی به همه ملت از جمله ثروتمندان، با مستضعفان متدین و وطن خواه بجوشند تا سلامت و پاک بمانند
مواردی که توکلی به انها سالهاست اشاره میکند بیانگر فساد سازمان یافته ای است که در سیستم شکل گرفته است و نفوذ ریاکارانه از طریق مذهب و ابراز علاقه به علما و روحانیون و نهادهای مذهبی نیز از جمله موارد مهم راههایی است که میلیارد ها دلار اختلاس را به همراه داشته است . علاوه براین نفوذ جن گیرها در سیاست ایران از زمان احمدی نژاد رییس جمهور سابق به امر رایجی در سیاست ایران درآمده است .