موج جدید بحران کرونا در امریکا و حمله پلوسی به ترامپ

به گزارش ، سی ان ان با افزایش تصاعدی مبتلایان وقربانیان کورونا در امریکا که به 135 هزار نفر رسیده است ، سیاست‌ های رئیس جمهور آمریکا در قبال کرونا باعث شد از هر 100 هزار نفر شهروند آمریکا 40 نفر بمیرند.
سی ان ان میگوید در حالی که در بسیاری از مناطق جهان مقابله با شیوع کرونا موفقیت آمیز بوده است، چند ماه طول کشید تا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به این نتیجه برسد که باید همگان از ماسک استفاده بکنند.در حالی که رئیس جمهور آمریکا به دستیابی به بهترین دستاورد و نتیجه در مقابله با کرونا دل بسته است، اما دانشمندان معتقدند هنوز هیچ پایانی برای این بیماری همه گیر در افق دید وجود ندارد.برخی کارشناسان پزشکی در امریکا اعلام خطر کرده اند که اگر مقامات و شهروندان کشور اقدامات لازم را انجام ندهند، تعداد موارد جدید عفونت کووید19 حتی بیشتر شود.انها معتقدند که به احتمال زیاد دنیا منتظر موج سوم عفونت است که ممکن است در پس زمینه شیوع آنفولانزا آغاز شود.
همچنین به گزارش سی ان ان نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه با توجه به افزایش آمار مبتلایان فشار دولت ترامپ برای بازگشایی مدارس در فصل پاییز را محکوم کرد. نانسی پلوسی در مصاحبه با سی ان ان گفت: این مساله آزاردهنده است که رئیس جمهور و دولتش سلامتی کودکان ما را به خطر می‌اندازند. همه ما می‌خواهیم کودکان مان به مدرسه بازگردند، همین طور معلمان، والدین نیز همین را می‌خواهند ولی آنها باید در شرایط امن و سالم به مدرسه بازگردند.
پلوسی افزود بازگشت به مدرسه بزرگترین خطر برای گسترش ویروس کرونا است. آنها علم و دانش را نادیده می‌گیرند.