یک سانحه هوایی دیگر اما نه فاجعه بار برای مسافران

بدنبال خارج شدن هواپیمای خطوط کاسپین مسیر تهران – ماهشهر به هنگام فرود در باند فرودگاه ماهشهر که بیش از صدو سی و پنج نفر مسافر داشت رضا جعفراده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت این اتفاق هنگام نشستن پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین از مبدا فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه ماهشهر در فرودگاه این شهر اتفاق افتاده و هواپیما از باند خارج شده است.وی افزود این هواپیما از نوع بوئینگ MD که همه آنها در سلامت کامل هستند.وی با تاکید بر این‌که هنوز هیچ علتی برای این حادثه نمی‌توان ارائه کرد، افزود تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری به همراه گروه فنی هواپیمایی کاسپین به محل اعزام شده‌اند تا علت بروز این حادثه و خروج هواپیما از باند را بررسی کنند. برخی مقامات فرودگاهی گفته اند خلبان دیر اقدام به نشاندن هواپیما کرده و همین سبب خارج شدن هواپیما از مسیر خود شده است .
سوانح هوایی ایران که ریشه در سو مدیریت ، دخالتهای سپاه پاسدارن در امور فرودگاهی ونیز تحریم خرید هواپیما از سوی امریکا دارد روز

به روزموقعییت دشواری را پیش روی مقامات ایرانی قرار داده است . که باید فکری اساسی برای خروج از ین بحران کنند و روز بروز جان مردم را بازیچه سیاستهای غیر خردمندانه خود قرار ندهند .