تبریه کریمی قدوسی از شکایت حسین فریدون


محمد جواد كريمى قدوسى ، نماينده ى مردم مشهد وكلات از صدور قرار منع تعقيبی كه توسط شكايتى از سوى حسين فريدون برادر رييس جمهور از وى صورت گرفته بود ، خبر داد .

قدوسى  قبلا مدعی شده بود حسين فريدون با تقليد صداى برادرش حسن روحانى در تماسهاى تلفنى جداگانه با برخى مسئولين نهادهای اقتصادی  ، خودش را رييس جمهور معرفى کرده بود و توانسته بود برخی مجوزها را صادر کند و کارها را به نفع خودش به پیش ببرد . با ادعایی کریمی قدوسی  

حسين فريدون از وى شكايت مى كند .

اين نماينده ى مجلس در ادامه ى اظهارات خود بدليل شكايت مذكور بيان مى دارد كه در اين مدت دوبار به دادگاه احضار شدم نخست قاضى پرونده پس از بررسى مشاهدات ، مستندات و مدارك وى شكايت را وارد نمى داند و به همين منظور بازپرس پرونده ى مذكور قرار منع تعقيب براى و ى صادر مى كند كه قدوسى سپس مى افزايد :

پس از صدور رأى دادگاه ، وكيل آقاى فريدون  به صدور قرار منع تعقيب با تكذيب نكردن اظهارات بنده ، اعتراض كرد .

كريمى قدوسى سپس در ارتباط با جلسه ى دوم رسيدگى به پرونده ى مورد بحث به اعلام نظر رييس دادگاه مى پردازد كه ايرادات شكلى در پرونده مشاهده مى كند و سپس مى افزايد در حال حاضر زمان دادگاه به تاخير افتاده تا در روزهاى آينده مجدداً بررسى شود

کریمی قدوسی از نزدیکان جبهه پایداری و نهاد رهبری است . در عین حال فعالیتهای اقتصادی حسین فریدون نیز کاملامشهود است . بهر حال نهاد های قدرت مورد حسین فریدون را به عنوان کارتی علیه روحانی بازی می کنند .