در گیری کلامی کرباسچی و آشنا

غلامحسين كرباسچى دبير كل حزب كارگزاران سازندگى به سخنان حسام الدين آشنا مشاور فرهنگى رئيس جمهور واكنش نشان دادحسام الدين آشنا در مصاحبه اى با سخنان تندى غلامحسين كرباسچى را متهم کرد که بر مبنای منافع شخصی از روحانی انتقاد می کند او گفت براى اينكه آقاى كرباسچى از آقاى روحانى خيلى تعريف كند كافى است كه آقاى روحانى يك انتصاب را به توصيه ى ايشان انجام دهد . اگر آن انتصاب را انجام دهد كاملا بيدار است و اگر آن انتصاب را انجام ندهد در خواب غفلت است .
در واكنش به اين سخنان آشنا ، آقاى كرباسچى وى را دروغگو خواند و گفت
حسام الدين آشنا دروغ مى گويد ، از ايشان بپرسيد اصلا من طى ٥ سال گذشته با آقاى روحانى ديدارى داشته ام كه بخواهم در رابطه با انتصابات نظرى دهم.

دبير كل حزب سازندگى ضمن اين ادعا كه آشنا با دروغگويى سعى دارد از دولت روحانى دفاع كند ، خاطرنشان كرد كه به جز در جلساتى در سالهاى گذشته در ساعاتى محدود ، روحانى را نديده ام و صحبتى هم با ايشان مطرح نكرده ام كرباسچى در دفاع از خود آشنا را به گرفتن پول از دولت روحانى متهم كرد و گفت آشنا از دولت روحانى پول ميگيرد كه اين حرفها را بزند و در واكنش به ايراد نقدهايى كه به دولت روحانى دارم با اين روش مى خواهد با دروغ ، كارهايش را پيش ببرد .كرباسچى در سخنانى درباره ى حلقه ى نزديك دولت و عملكرد آنها نيز ادعا كرد ؛به جز واعظى كه وزير بوده و رزومه دارد ، بقيه ى افراد نزديك به روحانى نيروهايى هستند كه در حلقه هاى امنيتى حضور داشته اند و من بقيه ى اعضاى دولت را نمى شناسم .
بنظر می رسد سطح دعوای دولت روحانی با متحدان سابقش از جمله اصلاح طلبان ونیز حزب کارگزاران سازندگی روز بروز افزایش مییابد و حرکت روحانی به سمت اصولگرایان نیز افزایش مییابد .