پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 11 شهریور

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا به دیدن دو کلیپ خواهیم نشست و سپس از فساد در قوه قضاییه با شما سخن خواهیم گفت. در ادامه به دیدن سخنان افشاگرانه مولایی جودوکار ایرانی می نشینیم.

مولایی بر اثرزور و تحمیلی که به او میکنند، مجبور به ترک وطن میشود ، دلش نمیخواهد که پناهنده بشود یادم به روزنامه نگاری افتاد که با ظریف آمد و تصمیم گرفت که بماند با او حرف زدم پر از بغض اشک بود دلش برای بچه یکساله اش تنگ شده بود اما چه چیزی باعث میشود که بماند نه دنبال نان و خانه بود و نه دنبال پناهندگی بود !! آمده فهرست دو ملیتی ها را منتشر کرده است ، این آقای وزیر دارای پاسپورت امریکایی است دو ملیتی است دیگر؟؟!! چجور این آقا وزیر شده است؟؟

زمان شاه طرف یک زن خارجی گرفت یکسال زندان رفت و در وزارت خارجه ممنوع بود یک مورد را آوردند و به امضای اعلیحضرت رسید اما حالا حداقل زن دومشان خارجی هستند همه!!!

در این بخش از برنامه نگاهی به درگیری های جدید بین حزب الله و اسراییل در مرز لبنان و اسراییل خواهیم افکند
خیلی جالب است آقای نتانیاهو دیروز انگار نه انگار که این سرزمین ها مال مردم فلسطین است و میگوید ما تمام این مستعمرات را ضمیمه میکنیم ؟؟!! با حزب الله دشمنید چه ربطی به فلسطینی ها دارد ؟؟ ابوماذن هم خیلی خوشحال نیست که حزب الله بیاید راجع به فلسطین و حرف بزند تو چرا به آنها ضربه میزنی تو چرا حماس را تقویت میکنی که فتح را بزنی ؟؟

در این گیرو دار یک ملت هم هست بنام ملت اسراییل، که ۶ میلیون از این ها را هیتلر کشته است ، انواع و اقسام بلا ها را به سرشان آورده اند در همین کشور ما و عراق در سال ۶۱ چند تا یهودی را دار زدند ؟؟؟ هزاران یهودی در مصر و لبنان بودند این اواخر دو خانواده مانده بودند در یمن و مغرب و تونس ، درود بر مردم تونس که اجازه دادند یهودیان معبدشان را داشته باشند و به عبادت بپردازند .

این ملت مثل تمام ملت جهان قابل حق است و باید در کنار ملتهای جهان و فلسطین در آزادی و صلح زندگی کند و همینطور کسی هم حق ندارد به ملت فلسطین ظلم بکند فضولباشی هایی مثل جمهوری اسلامی و نوکرانش مانند حزب الله و حوثی هایی که نان ندارد بخورد مرگ بر اسراییل می گویند !!!
خوشبختانه دو طرف از ادامه ندادن به درگیری ها سخن گفته اند و شاهد درگیری های بیشتری نخواهیم بود .

در بخش دوم برنامه شما را ازسخنان پروانه سلحشوری در ارتباط با احکام سنگین قضایی بر علیه بانوان فعال مدنی دستگیر شده مطلع خواهیم نمود. و در پی آن به بررسی و تحلیل سفر ظریف به فرانسه خواهیم پرداخت.

داستان سفر ظریف به فرانسه و جزییاتش حالا به دست من رسیده است و من آنروز هم تلویحاً به آن اشاره کردم ولی الان دقیقش را میگویم:
در پاریس ظریف میگوید که ۷۰۰ هزار تا ۸۰۰ هزار بشکه نفت ما صادر کنیم و ۱۵ میلیارد هم شما توی این حساب بگذارید اگر این کار را بکنید ما آمادگی مذاکره با ایران را داریم آقای مکرون میرود و با روسای جی هفت به صحبت مینشیند و میگوید ظریف آمادگی این کار را دارد ۶ کشور موافقت میکنند و امریکا میماند که آنهم مشکوک است چون بهر حال ترامپ آنجاست و میگوید روحانی میاید سر میز مذاکره ؟؟ فوری ظریف را صدا میزنند و میگویند اگر موافقت بشود و تضمین بشود روحانی میاید بنشیند صحبت بکند ظریف میگوید بله!!!!

مکرون میرود و این را خبر میدهد و همه چی با خیر و خوشی میگذرد تا اینکه امریکایی ها از طریق عواملشان در ایران مطلع میشوند که اینها همه کلک است و خامنه ای اجازه نمیدهد و اینها دارند امریکا را بازی میدهند و آن نفت را هم صادر میکنند و امریکا در برابر عمل انجام شده است، آنجا امریکایی ها میگویند اینها باید کتباً تضمین بدهند وقتی این را میگویند روحانی میاید و میگوید هرکس میخواهد با من عکس بگیرد باید تحریمها را بردارد!!!!

در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین خبرها و رویدادهای منطقه قرار خواهیم داد.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو