ادامه رجز خوانی جمهوری اسلامی، سلامی: اسرائیل را دردناک خواهیم زد

در حالی‌که مقامات جمهوری اسلامی در خفا به هر دری میزنند که از شدت پاسخ اسرائیل به حمله موشکی آنها در ۱۰ مهر کم کنند، اما برا مصرف داخلی همچنان به رجرز خوانی در داخل کشور مشغولند. سلامی خطاب به اسرائیل گفت: «مراقب باشید دوباره اشتباه نکنید، اگر دست از پا خطا کنید و به ما تعرض کنید ما شما را دردناک خواهیم زد.»

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران صبح روز پنجشنبه ۲۶ مهر (۱۷ اکتبر) در مراسم تشییع و خاک‌سپاری عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران در میدان بزرگمهر اصفهان گفت: «وعده صادق ۲ تنها بخش کوچکی از توانایی ما بود.»

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، در حالی اسرائیل را تهدید به پاسخ «دردناک» کرد که رسانه‌های اسرائیلی و آمریکایی از تعیین اهداف حمله ارتش اسرائیل برای حمله تلافی‌جویانه علیه تهران خبر داده‌اند.

به گزارش «تسنیم»، حسین سلامی، در مراسم تشیع جنازه عباس نیلفروشان در اصفهان گفت: «مراقب باشید دوباره اشتباه نکنید و اگر دست از پا خطا کنید و به هدفی از ما در ایران و منطقه تعرض کنید شما را دوباره دردناک می‌زنیم.»

فرمانده کل سپاه همچنین حمله موشکی دهم مهر به اسرائیل را «اخطار در کوچکترین مقیاس» خواند و گفت: «به هر نقطه تجاوز کنید، دردناک به همان نقطه از شما حمله می‌کنیم. پس با دقت تصمیم بگیرید.»

حمله موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل به تلافی کشته‌شدن اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس در تهران، حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و همچنین عباس نیلفروشان فرمانده نیروی قدس در لبنان خسارات اندکی به بار آورد اما یک کارگر فلسطینی در کرانه باختری به قتل رسید.

پس از آن‌که اسرائیل اعلام کرد پاسخی «غافلگیرانه، کوبنده و دردناک» به این حمله می‌دهد، مقامات نظامی جمهوری اسلامی، اسرائیل را تهدید به پاسخی سخت کردند.

این درحالی است که «شبکه کان» اسرائیل از تعیین و ابلاغ اهداف حمله در ایران به ارتش اسرائیل توسط نتانیاهو داده است و رسانه‌های آمریکایی از جمله «سی ان ان» به نقل از منابع خود از احتمال حمله اسرائیل به ایران تا قبل از انتخابات آمریکا در پانزدهم آبان خبر داده‌اند.