پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۷ مرداد

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا شما را از اظهارات یک نماینده زن در مورد بستنی خوردن بانوان مطلع مینماییم .

این آبجی خانم هایی که به مجلس میروند شایسته تر بود بجای مجلس به همان سفره حضرت رقیه بچسبند. این آبجی خانم ها بسیار خرافی هستند و در آن جامعه که زن ایرانی  افتخار جهان شده است و کاوه ایرانی زن است  این آبجی خانمها خودشان را داخل آجیل کرده اند ولی نخود چی بیش نیستند ، نگاه کن دختران چهارشنبه سفید را که چطور در دهان ولایت فقیه میزنند، بعد این آبجی خانمها یک غلطی میکنند ، یقه اشان را میگیرند !! و به او میگوید تو غلط میکنی که این حرفها را میزنی و میگوید که این خانمها که بستنی میخورند نباید گذاشت بستنی بخورند چون بد است و از نظر اسلام بد است ، ببینین ذهن این بیچاره ها کجاست و آدم متاثر میشود.!!!!

سپس اشاره ای به سخنان پرویز فتاح رئیس جدید بنیاد مستضعفین خواهیم نمود و با شما سخن میگوییم .

آقای خامنه ای در برنامه ریزی هایی که برای مجتبی دارد آقای مهندس پرویز فتاح را به سمت ریاست بنیاد مستضعفین انتخاب کرده است و میگویند آدم بدی نیست!!

هی نگویید از رهبر دفاع کرده ای؟؟؟ کجا دفاع کرده ام من که مرتب دارم گذشته اش را بیادش میاورم که که بوده است و یا میگویید چرا از قالیباف تعریف میکنی من که علیرضا را آوردم تا پرونده اش را بریزد روی آب ؟؟!! من در انتخابات گفتم بهتر از روحانی است چون روحانی بسیار مکار و دورو و دورنگ است ، بهمین خاطر است که حسین آشنا مشاورش میشود !! این آقای پرویز فتاح حرفهای بامزه ای زده است

آقای فتاح خودت را به آن راه میزنی ، حضرت سردار رفیقدوست در مقام ریاست بنیاد مستضعفان به کجا رسید بنیاد نور را درست کرد، نه ارث بابا داشت و نه چیزی ؟؟ میوه فروش بود،  در سپاه در خریدهای نظامی چقدر خورد؟؟؟ ولی بنیاد را چاپید !!!! آنزمان مسئله انتقال بیست و پنج ملیون پوند بود که این آقای صراف برای رفیقدوست بیرون آورد خوب ببینید در دبی چیکاره است ؟؟؟ چه قدمی برای مستضعفان برداشت آن بخش سازندگی اش و ارتباطش با خاتم الانبیا و رستم قاسمی که آنجا ها بود چیکار میکرد؟؟؟؟  اینها را مردم میدانند یک ذره با مردم صادق باشید؟؟؟ اندکی برای مردم خدمت کنید این مقامها میآید و میرود.

در ادامه به بررسی و تحلیل  سفر بن علوی وزیر خارجه عمان  به تهران خواهیم نشست.

آقای بن علوی برای دومین بار به تهران سفر کرد  تفاوت هایی بود در این سفرش با سفر های قبلیش بن علوی به نوعی  وکیل نظام شده است . ایشان تشریف بردند تهران ایشان هم نقش منطقه ای دارد هم فرا منطقه ای ، یک توضیحی در مورد سلطنت پادشاه عمان بدهم پادشاه یا سلطان بسیار مریض است  تقریبا کلیه هایی از کار افتاده ، بیماری قند بسیار بالا  و ظاهراً بیماری های دیگری هم دارد ولی مغزش هنوز کار میکند و هوشیار است، گمان نمیکردم سرنوشت او که فردی تحصیلکرده و نظامی خوبی بود چنین بشود .

ایشان ازدواج نکرد ولی چهار تن را بعنوان جانشینان او ازشان یاد میکنند که اینها افراد خاندان هستند

و همه از عمو ها و برادر زاده هایش هستند امیدوارم این انتقال به آرامی صورت بگیرد سلطان قابوس در این منطقه پر آشوب با درایت و منطقی درجه یک هم خودش را از شر ولایت فقیه حفظ کرد هم از سر ولایت داعش و بغدادی و القاعده، و این بنظر من خیلی مهم است.

بن علوی اینبار علاوه بر آن روتین همیشگی که برود با روحانی و ظریف به گفتگو بنشیند ، یک دیدار مخصوص با علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی داشت او چندی است  در روابط بین المللی و مسائل سیاسی بین همسایگان ایران نقش اساسی دارد و ظاهرا خوب عمل کرده است بنابراین خامنه ای هم موافقت کرده تا پایان حکومت روحانی شمخانی بعضی از پرونده ها دستش باشد از جمله عادل عبدالمهدی که به ایران آمد  با شمخانی گفتگوهای اساسی کرد یکی از آنها مسئله پول بود الان این رژیم دکانی که باز کرده بنام سازمان بازسازی عتبات عالیات  برای پول شویی بود و ورود پول به مملکت بود و حاج قاسم سلیمانی  فرمانده سپاه قدس هم شریکش است  و الان هم عده ای دیگر را گذاشته است .

شمعخانی همینطور در برنامه کشتی ها یک ملاقات با انگلیسی ها داشت  با اعضای سفارت ، اینبار هم مکلف به گفتگو با بن علوی شد ، بن علوی چه میگفت؟؟؟؟

ببینید عمان با انگلیسی ها قرارداد دفاعی دارد از همان زمان جنگ ظفار، آقای بن علوی رابطه تنگاتنگی با ایران دارد و در بعضی معاملات سهیم بوده است و بعضی قرارداد ها توسط ایشان بسته شد و ایران برایش خیلی ارزشمند است ……………

در انتها  به دیدن گزارش تصویری از مراسم یادبود سی و نهمین سال درگذشت پادشاه فقید ایران می نشینیم. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو