پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۳۱ تیر

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا یادی از دوستان و یاران قدیم وندیم خواهیم نمود و با شما سخن خواهیم گفت  سپس به شرح کامل ماجرای توقیف کشتی ایرانی توسط انگلیس و همچنین ربودن کشتی انگلیسی از آبهای عمان خواهیم پرداخت .

سید علی آقا آمده بخاطر کینه ها وعقده هایشان و بخاطر روزه خوان یک تومنی بودنشان ، میخواهند بگویند ما بزرگیم آقا دیدی من گفتم انگلیس ها تقاص پس میدهند مشاهد نکردید برادران سپاه را ؟؟؟ بیچاره ها !!انگلیسها میگویند اگر میبینی که نابینا به چاه است انگلیس ها میگویند آن ذره سو را هم ببرید تا به چاه بیفتد ،!!!! ترامپ گفت موقعش شده ما برای زدن ایران توجیه منطقی داشته باشیم چرا بیخود خودمان را اذیت کنیم اینها همه چیز را دارند برای ما آماده میکنند خیلی تلخ است؟؟؟

آنوقت انسانهایی مثل ظریف ، مثل روحانی ، مثل دکتر آشنا  تو که مسائل استراتژیک را میدانی تصور میکنی فردا که روحانبی ولی فقیه شد تو رئیس دفترش میشوی ، میشوی وحید حقانیان یا دست بالا ولایتی میشوی؟؟!!

این ملت یادش نرفته نقش عبدلعلی ماست بند پدر زن شما را در  قتلهای زنجیره ای و نقش تو را در پوشش دادن آن !!! ماست مالی کردن،  مردم یادشان نمیرود آقای حسام الدین آشنا ؟؟ این مردم یادشان نمیرود آقا محمود خان در وزارت خارجه چه گند کاری هایی کردی آقای واعظی؟؟؟ یک میلیون یورو را چه کسی برد آقای واعظی؟؟؟ من نشانی بدهم دامادتان و دخترتان که در لندن بودند آن خانه ای که خریدند داستانش چه بود ؟؟؟

جناب بیژن نامدار زنگنه اول دولت روحانی قولهایی دادی حتی  برایمن از طریق یک شخصی مطالبی فرستادی ، آمده ای با فساد بجنگی ؟؟ من چه مبارک بادی گفتم؟!! من پته همه دزدان را روی آب ریختم و نفسشان را گرفتم، با طاهری چیکار کردم ، با حاج علی و سعیده خانم نفیسی چیکار کردم، اطلاعات از جاهای دیگر دستم میرسید تو هم خیلی اطلاعات دادی !! تمام مطالب راجع به ترقی جاه از دفتر تو آمد ، حالا من مطالبی گیر آوردم ………

آقای خامنه ای چند روز قبل اشاره فرمودند که انگلیس ها بابت کاری که کرده اند هزینه پس خواهند داد اولا مقامالت جمهوری اسلامی از صدر تا ذیل این شعور را ندارند که درک کنند که انگلیس کاری نکرده اتحادیه اروپا تصمیمی گرفته که با تمام اعضایش ملزم به رعایت آن هستند و مانع از انتقال نفت و سوخت به سوریه بشوند که رژیمش متهم به جنایت علیه بشریت است البته اینها هم کاسه باهم هستند رفیق حریری را باهم کشتند قاسم سلیمانی بوده حسن نصرالله بوده !!!!!

جبل الطارق خیلی جای جالبی است یک قسمتش مال انگلیسهاست و پایگاه دریایی است  کشتی آنجا گرفته میشود بین ایران و بریتانیا مذاکراتی در جریان است و مذاکرات در جهت مثبت دارد پیش میرود و ایران میگوید من مدارکی دارم که این نفت به سوریه نمیرفته بلکه به روسیه میرفته است ، بین سوریه و روسیه اختلاف است، روسها هم کلاش  هستند و انکار کرده اند در حالی که آنها تعهد کرده اند که از ایران یک میلیون بشکه نفت دریافت کنند، یک مقدار از راه دریای مازندران یک مقدار از  راه آذربایجان و ترکمنستان  بهر حال تصمیم این بوده است .

اما انگلیسی ها توقیفش کرده اند ، سید علی آقا میپرد وسط مثل همیشه !! فرمانده کل قوا !!  خامنه ای نطق میکند و میگوید انگلیسی ها بابت این کار هزینه خواهند داد،  فرمانده کل سپاه وفرمانده نیروی دریایی سپاه لبیک میگویند و در آبهای عمان به نفتکش انگلیسی اخطار میدهند یک کشتی جنگی هم در فاصله دور دارد میآید و به او هم اخطار میدهند برای انگلیس ها روشن است اگر وارد معرکه بشوند به یک جنگ تمام عیار تبدیل خواهد شد اما نیروی کافی برای وارد شدن به این جنگ ندارند کشتی جنگی راهش را عوض میکند و نفت کش راهش را ادامه میدهد و اینها میروند و نفت کش را می ربایند و ادعا میکنند که نفت کش در آبهای  ایران بوده ، و اما یک نکته جالب روسها در سیستم الکترونیک نفتکش دست کاری کردند  روسها در پی یک جنگ بزرگ در آنجا هستند و خیلی راحت میشود اینکار را کرد.

بعد سپاه پاسداران نفت کش انگلیسی را میدزدد !!!! انگلیس ها در جبل الطارق کشتی ایران را توقیف کردند، اما سپاه پاسداران ولی فقیه دزدیده است!!!  بعضی ها میگویند خوب حال انگلیسی ها را گرفتیم !!! گفتم برو به آنها بگو کی این کار را کرده ؟؟؟ اینقدر اینها آدمهای صبوری هستد و من بیشتر عمرم را دارم اینجا زندگی میکنم میدانم اینها چیکار میکنند؟!! با حوصله نگاه میکنند بعد نفس آنها را میکشند .

در ادامه  برنامه توجه شما را به چند  گزارش تصویری جلب خواهیم نمود.

در بخش دوم برنامه به دیدن گزارش تصویری از دستگیری جاسوسان سیا  توسط وزارت  اطلاعات  جمهوری جهل و جور و فساد خواهیم نشست وبه تفصیل با شما سخن می گوییم . با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو