پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۱ تیر

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا در ارتباط با حکومت غیر مردمی جمهوری جهل و جور و فساد با شما به سخن خواهیم نشست.سپس اشاره ای به کارنامه محمد جواد حجتی کرمانی و سخنان وی در باب دچار سرطان شدن  حکومت ولایی خواهیم داشت .

علی آقا حجتی کرمانی از زرتشتیان بودند و تازه مسلمان بودند ولی تمام صفات برجسته زرتشتیان در وجود این خانواده وجود داشت اینها جمعی بودند که مکتب اسلام را میگرداندند برادر علی آقا، یعنی محمد جواد بسیار انقلابی و تند بود و اگر تبعید یا زندان نبود عباش رو میگذاشت و میرفت روی صندلی و از ته حنجره میگفت مملکت دارد اینجوری میشود پول مملکت رفت ، جوانها او را دستش می انداختند ، من و رضا امامی  و جمشید چالنگی هم این دو را خیلی دوست داشتیم .

این اخوی محمد جواد با خمینی آشنا بود و به منتظری بسیار نزدیک بود  و رفاقت داشت ، خلاصه نماینده مجلس شد در نمایندگی مجلس با تمام وجود طرف اصلاح طلب ها بود و از خاتمی حمایت میکرد ، کاری که با این دو برادر کردند که بسیار ننگین بود !!!؟؟؟ اینکه در انتخاب خبرگان که محمدجواد عضو خبرگان بود در این انتخابات علی فلاحیان قاتل تایید صلاحیت شد برادران حجتی کرمانی رد صلاحیت شدند، علی آقا که دنیا و آخرت را به نگاهی فروخته بود !!! حسابش روشن بود، اما به محمد جواد بر خورد هیچوقت انتظار نداشت که خامنه ای که از او کوچکتر بود از لحاظ جایگاه علمی و آخوندی این رفتار را بکند .

چهل سال پس از این اتفاق محمد جواد حجتی کرمانی که قبل از انقلاب بابت اندیشه و تفکر خمینی سالها زندانی شده بود و امروز پشیمان است و شب تا صبح فریاد العفو العفو او به آسمان بلند است، علی آقا موقع مرگش گفت گفت خدا از ما بگذرد خدایا ما را ببخش که دیو را آوردیم و جای فرشته غالب کردیم !!! بارها به خود من گفت .  او میگوید سرطان نظام را گرفته و ناکارامدی تا خرخره نظام آمده است و باید نظام شیمی درمانی کند.

اما آقای حجتی کرمانی شیمی درمانی فایده ندارد این نظام روح و روانش فاسد شده است ، این  آقا یک مدت در وزارت امور خارجه بود بعنوان مشاور وزیر امور خارجه بود ، وقتی ولایتی وزیر امور خارجه بود چه فسادی به بار آورد!!!! چه کسان برجسته ای در وزارت امور خارجه بودند و حالا چه کسانی هستند ؟؟؟

در ادامه به بررسی  سخنان روحانی در مورد برجام و دیدن یک گزارش در این باب خواهیم نشست.

آقای روحانی گفته بودند که نگذاشتند مردم طعم شیرین برجام را بچشند و استفاده کنند ، آقای روحانی چه کسی نگذاشت؟  آخه چرا به مردم دروغ میگویید و واقعیت را نمیگویید؟؟؟ این میلیاردها دلاری که اوباما برای شما فرستاد نصیب چه کسی شد ؟؟؟ ۹۵۰ میلیون دلار رفت برای حسن نصرالله ،دویست میلیون دلار حماس ۸۰ میلیون دلار جهاد اسلامی ، و ۴۰ میلیون دلار الصابرین ، و از این ور در عراق حشد الشعبی و نجبای بی نجابت و اصاحب اهل حق و ملیونها دلاری که گیر اینها آمد.

دیروز عادل المهدی  حکمی صادر کرد بسیار خوب ، بعد از حمله به سفارت بحرین که توسط لانه جاسوسی ولایت فقیه در بغداد انجام شده بود  و آقای مسجدی طرحش را اجرا کرده بود ،خوشبختانه نیروهای عراقی به دستور نخست وزیر و با همکاری ریاست جمهوری ریختند و اوباش را جمع کردند و تعدادی را دستگیر کردند و در این جریان نخست وزیر تصمیمی گرفت که به موجب آن  از این به بعد حشد الشعبی باید اسلحه اش را تحویل بدهد و تا پایان ماه هم وقت دادند،  دوم اینکه حشد الشعبی اگر میخواهد بیاید به ارتش بپیوندد. اگر هم نمیخواهد  برود کارمند ادارات بشود دیگر نمیتواند مقر و مرکز داشته باشد و به جان مردم بیفتد.

در پی آن به دیدن کلیپ سخنان محمد جواد ظریف در مورد تحریم ها و مرجعیت خامنه ای خواهیم پرداخت.

استاد،!! امریکایی ها قشنگ میدانند مگر پمپئو نیامد راجع به ابوالمکارم شکر فروش گفت میدانند !!، همه میدانند که خامنه ای مرجع نیست خودش هم قبول دارد این را!! خواستند اورا مرجع شیعیان خارج از ایران بکنند سیستانی مثل شیر آنجا نشسته چجوری میگذارد خامنه ای مرجع باشد فقط سیستانی نیست تعداد زیادی هستند که مجال به او نمیدهند ؟؟!! مرجع قاسم سلیمانی و حسن دانایی فرد ممکن است باشد!!!شما احمد خاتمی را به عنوان مرجع قبول دارید؟؟ شتر را به عنوان آهو دارند به شما میفروشند.

در انتها  از  قرار داد جدید فی مابین روسیه و عربستان در زمینه نفت با شما سخن خواهیم گفت  و شما را در جریان رویدادهای مهم منطقه قرار خواهیم داد.

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو