پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱۰ تیر

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا به دیدن ویدئو کلیپی ازآقای اسماعیل خویی بمناسبت سالروز تولد هشتاد سالگیشان خواهیم نشست. خویی جان صدو بیست سالگیت را جشن بگیریم . درود به او و عمرش دراز باد.

داریم به ایام حج میرسیم و با خودم میگویم این محمد رضا شاه که اینها به او میگویند طاغوت ، وقتی جلو امام رضا یا مکه ایستاده بود سر تا پا خلوص بود  شما ببینید اینها به مکه میروند که آشوب به پا کنند برائت از مشرکین همه اش کلک و دروغ  و حقه بازی، مگر در مکه مشرک است در مکه که مشرک وجود ندارد برائت از مشرکین مال زمان پیغمبر بوده که عده ای کافر و مشرک در مکه بوده اند و پیغمبر هم میرفته و برائت از مشرکین میکرده؟؟؟ چه ربطی با حالا دارد؟؟؟

دکان خمینی همه جور جنس  حقه بازی توش پر بود از خودش که کشمیری دروغگو بود تا بقیه اشان که دنباله رواش هستند ، اینها کارشان بود!!  حالا آن طاغوت ، محمد رضا پهلوی که اینهمه راجع بهش میگفتید و میگفتند و غیره قیافه اش را در این ویدیو کلیپ زمانی که به مکه رفته است ببینید. واقعا من نگاه میکنم میبینم انها ۵۷ سال پدر و پسر حکومت کردند اما دست به ترکیب دین نزدند و مرجعیت سر جایش بود و احترام داشت امروز مراجع چه کسانی هستند یکیشان شکر فروش است ، یکی شان کاندوم فروش است ، یکیشان لاستیک فروش است اینها مراجع عظام ما هستند ، دلال و حقه باز و شارلاتان هستند!! دزد و مختلس و سارق اموال ملت این امروز ماست آن مال طاغوت بود . باور کنید اشکال از سعودی ها نیست اشکال از ماست؟؟ ملک فهد یکسال بود زمین گیر بود و استقبال هیچکس نمیرفت رو صندلی چرخدار از خاتمی استقبال کرد ، رفسنجانی ۱۷ روز میهمانشان بود  اینها در عوض چیکار کردند تروریست تربیت کردند حوثی ها را پول دادند اسحله دادند اینهم روش اینهاست ، تا این رژیم پابر جاست روی سعادت را نخواهند دید.

در ادامه به بررسی  سخنان زاکانی در ارتباط با حکومت و دولت جمهوری اسلامی خواهیم پرداخت و توضیحاتی تقدیم حضورتان خواهیم نمود. مردی که در سپاه و در مجلس بوده و میتواند سیدعلی و و اطرافیانش را به بهترین وجهی توصیف کند رژیمی که یک وزیرش ۱۳۰ شرکت دارد و اسمش مسجل است در آنها ، علی بابا و چهل دزد بغداد را دارید میبینید!!!!

شما برای من بگویید برادر آقای حقانیان این پولها را از کجا آورده است ؟؟ شما  برای من ساده بگویید این آقای سید محمد خامنه ای  این خانه را از گجا اورده است ؟؟؟ اینها را ول کنید، نهصد میلیون یورو یی که خامنه ای در عرض این شش ماه سال جاری برای حسن نصرالله فرستاده و ۲۰۰ میلونی که برای حماس  و جهاد اسلامی و الصابرین فرستاده و پولهایی که برای حشد الشعبی فرستاده که من رقمشان را ندارم  با اینها نمیشد اصلاحات کرد با ۱۰۰ میلیاردی که زیر نگین مقام معظم رهبری است نمیشود اصلاحات کرد ؟؟؟ فقط روحانی وظیفه اش را انجام نداده ؟؟؟ حالا پای خاتمی را هم وسط میکشید ، کرسنت مگر دست خاتمی بود؟؟

چرا خودتان را به آن راه میزنید تو که میدانی کرسنت را کی دنبالش  بود چرا جرات نمیکنی اسم حسن آقا را بیاوری ؟؟؟ بله میشود  همه اینها راگفت . مبارزه با فساد درست اما چه کسی جلویش را گرفت ، من اینجا داستان رستم قاسمی و دیگران را دانه دانه برایتان شرح دادم دزدی هایی که کردند و سر فروش گاز به ابوذبی همه اینها را برایتان گفته ام چه کسی جلویش را گرفت ؟؟ فرمانی که گلپایگانی به زنگنه دادند از جانب آقا چی بود چرا فرمودند داستان کرسسنت را دنبال نکن ، باید ۱۸ میلیارد به این امیر جعفر بدهیم و قرارداد را لغو کردند قراردادی که ابوظبی را محتاج ما میکرد!!!

کدام ادمی است که بیاید به پای خودش شلیک کند چی را میخواهید ثابت کنید ، استقلال ؟؟؟ مگر ما استقلال داریم  ؟؟؟ وقتی روس ها برای ما تصمیم میگیرند مگر ما استقلال داریم ،شوخی میفرمایید حضرت آقا !!! فتحعلی شاه قرارداد ترکمن چای را که امضاء کرد بند نانوشته اش این بود  که سلطنت در خانواده اش بماند و به فرزندش عباس میرزا برسد ، خامنه ای هم به بهای اینکه روسها تضمین کنند که آقا مجتبی بعد از ایشان میآید!!! روسها را به جان مملکت ما انداخته اند امریکاییها توی ایران نمیآمدند نیازی نبود قطر پایگاهی به آنها داده است که برای هفت پشتشان کافی است ولی روسها در مملکت ما آمدند !! و هر روز دارند لطمه بیشتری به ما میزنند.

آنچنان که از خبر ها بر میاید اروپایی ها میگویند جمهوری اسلامی !! عجله نکن!! آژانس انرژی اتمی اعلام نموده که ایران از مرز ۳۰۰ کیلو تولید اورانیوم عبور کرده است ، اروپاییان میگویند ما داریم راهی پیدا میکنیم که این مسئله سوئیفت را حل کنیم  آمریکا میگوید این مسئله فقط در مورد دارو و مواد غذایی امکان پذیر است و اگر اروپاییان بخواهند از این دو موضوع تجاوز بکنند مشمول تحریم خواهند شد ، مجازاتهایی هم برای آنها در نظر گرفته خواهد شد بنابراین من فکر میکنم نه ترامپ اهل چنین ریسکی است نه اروپاییان!!!

و در انتها شما را از چند خبر داخلی و منطقه ای باخبر خواهیم ساخت.  با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو