پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۴ تیر

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. سپس به تفصیل به بررسی و تحلیل تحریم های جدی امریکا علیه سید علی خامنه ای و یاران و نزدیکانش و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی و هوا فضای سپاه پاسداران وتحریم قریب الوقوع محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی  خواهیم پرداخت. همچنین اشاره ای به واکنش حسن روحانی به این تحریمها خواهیم داشت و با شما به سخن خواهیم نشست.

اول ببینیم شیخ حسن که تبدیل شده به آفتابه دار خامنه ای چه میگوید؟؟!! اما رهبر به تو اعتماد ندارد !!!

او میگوید آمریکا تمام ملت ایران راتحریم کرده است ، ابداً ، مگر سید علی آقا را تمام ملت ایران فرض کنیم ، اصلاً چنین نیست ، ایشان یک نفرند و ۸۰ میلیون ایرانی ، آقای  جواد ظریف موجود دو روی دغل باز بلاخره آن چهره حقه بازش را آقای ترامپ نمایان کرد ، تو نمیتوانی به واشنگتن بروی و در جشن جان کری شرکت کنی و در تلوزیونهای مختلف حاضر بشوی و مصاحبه بکنی و ….!!!!

برگردی تهران بروی جلو قاسم سلیمانی تعظیم کنی ، نمیشود!!! حقه بازی یکجا آدم یقه اش را میگیرند  یکجا گریبان آدم را میگیرند تو نمیتوانی از ایران بیرون بیایی و بگویی من مخالف رژیمم و بنشینی مداحی سیدعلی آقا را بکنی ، دیگر اپوزیسیون نیستی ؟؟؟ لازمه نوکری معلق زدن است؟؟؟ کسانی هستند مثل آن ۱۴ نفر مداحی نمیکنند و سرفراز و سربلندند ، اینها کسانی هستند که حرمت برایشان قائلم من.

روحانی میگوید کار  امریکا تحریم نیست؟ کار ضد بشری است!! فعالیت هایی علیه حقوق بشر است؟؟

حقوق بشر؟؟؟؟؟ حضرت روحانی مگر شما بشری را میشناسید که حقوقی برایش قائل باشید، حقوق بشر به تو میگوید که خانم ستوده زندان باشد خانم زاغری زندان باشد؟؟؟ نمازی را با پسرش به زندان بیندازید ، عیسی شریفی را اعدام بکنید بچه مریضش در سوئد ، سید علی آقا خون میخواهد ؟؟؟؟؟!!!!

به دیدن کلیپ کوتاهی از سخنان روحانی مینشینیم و در این باره با شما سخن میگوییم.

این نشان میدهد که شما دروغگو هستید ، این نشان میدهد که خودتان را به کوچه علی چپ میزنید، رهبر فقط یک خانه و یک حسینیه دارد؟؟؟!!! پس ۹۵ میلیارد دلار و ستاد اجرایی فرمان امام چیست ؟؟؟ خامنه ای از کجا به حسن نصرالله سالی نهصد میلیون دلار میدهد؟؟ از کجا  ۱۸۰ میلیون دلار به حماس میدهد ؟؟ از کجا ۸۰ میلون دلار به جهاد اسلامی میدهد ؟؟؟ به حشد الشعبی  ۲۰۰ میلیون دلار میدهد؟؟؟ اینهاپول ملت ایران است که دست ایشان است !!! مگر رهبران جهان چه خرجی دارند ؟؟؟ پادشاه سعودی چه میخورد ؟؟؟ قذافی مگر پولهایش را توانست خرج بکند ؟؟؟ خامنه ای همان نان و آبگوشت را میخورد اما میلیارد ها دلار دستش است!! چه فرقی میکند  که شما پول را برای خودت خرج کنی یا یک مشت  سنی پاکستانی را ببری ایران به زیارت امام رضا؟؟؟ و خرجشان را شما بدهید !!!

آقای روحانی فکر میکند با یک ملت عقب افتاده روبروست؟؟؟ اما یک خزانه  دارد لبریز از دلار !! آقای خامنه ای دارای یک امپراطوری مالی است شما تمام این سازمانها را در نظر بگیرید آستان قدس رضوی ، بدبخت محمد رضا شاه تولیت آستان رضوی بود ، حتی یک ریال به جیبش نمیرفت !!

و نایبان تولیت پولی که مال امام رضا بود خرج امام رضا میشد ، حالا در مشهد و در استان قدس اقوام این علم الدا کسانی هستند که چهارده پانزده میلیون حقوق میگیرند خود ابراهیم رئیسی قاتل وقتی در انجا بودند ماهی ۱۵۰ میلیون تومان حقابه دارد که هر جوری خواست خرج کند.

وزارت خزانه داری لیستی از افراد جدید تحت تحریم ارائه کرد و گفت محمد جواد ظریف تا آخر هفته تحریم میشود ، معنای این چیست ؟؟ این یعنی اینکه دیگر نمیتواند جایی برود و به تولد نوه جان کری برود  و سرش را بیندازد پایین و به نیویورک برود و از بیست و پنج کیلومتری هم دورتر نرود .

خوب روحانی میگوید بیایید مذاکره کنیم چرا دنبال تحریم وزیر خارجه ما هستید ؟؟ چونکه دروغ میگوید چونکه منافق است ؟؟ برای اینکه حرفهای نادرست میزند!!

دقت کنید آدمهایی که گذاشتند جزوفهرست تحریمها سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه ،حاجی زاده رئیس هوا فضا، و فرماندهان ناحیه های دریایی سپاه از ماهشهر تا خارک و بندر عباس یعنی تمام فرماندهانی که در ماجرای مین گذاشتن به کشتی های نفت کش دست داشتند آنهایی که وسیله رساندن سلاح به حوثی ها بودند ، دانه دانه اینها را تحریم کردند این نشان میدهد که امریکاییها تاچه حد اطلاعات دارند……….

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو