پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۳ تیر

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم.

ابتدا شما را از ملاقات معاون وزیر امور خارجه بریتانیا با خرازی باخبر خواهیم نمود.

وزیر خارجه داریم محمد جواد ظریف  مشاور عالی داریم ولایتی!! این وسط یک آقا شم شم برای اینکه یک مقامی به او داده باشند  با معاون وزیر امور خارجه انگلیس ملاقات میکند در مورد خانم زاغری ، انگلیس کم کم دارد با امریکا یکصدا میشود همراه و همدل با امریکا میشود و اینها حالیشان نیست ،

خرازی مرد مصاحبه است؟؟؟ خرازی بهترین فرصت تاریخی ارتباط با امریکا را در دل مردم ایران و خاتمی خون کرد ، با آن جمله ای که در گوش خاتمی گفت ، نوکر آقاست دیگر!!!!یک شورای سیاست خارجی درست کرده اند این آقا هم رئیسش شده است شغل های الکی !! که درست کرده اند  یک زمانی وزیر امور خارجه امثال میر فندرسکی داشتیم چه کسانی داشتیم و جایشان چه کسانی آمدند سفیر ایران در کویت دکتر تاجبخش بود؟؟!! چه انسانهای برجسته ای در این ادارات نشسته بودند اما بلایی بسر اینها اوردند که وزارت خارجه را ول کنند.

بنده  اینجا در باب حجت السلام والمسلمین شمالی معاون نماینده مقام معظم رهبری در اینجا با شما سخن گفتم ، حالا اتفاق خیلی وسیع تر شده است، آقای شمالی به تهران احضار شده است ، و آقای هاشمی دارد جای ایشان میاید ، گفتند برایش پرستو فرستاده اند !!؟؟ یکی دیگه گفت این کار شمالی بود طوری ترتیبش را داد که دیگر خواب اینجا را هم نبیند ، الان داستان دیگری است کودک آزاری ؟؟؟؟؟ تعرض به دختران جوان و خردسال  و داستان درگیری با پلیس و بازداشت و غیره!! بیشتر از این چیزی نمی گویم و در انتظار تحقیقات بیشتر تا بدانم که قصه چیست.

سپس به دیدن چند کلیپ از سخنان رحیم پور ازغدی و یک بسیجی و دکتر سروش خواهیم نشست

استقلال چی؟؟؟ یک کشور در محاصره و نوکر روسیه ؟؟ و یک  رئيس جمهور ترسوی بزدلی که

یک دانه از وعده هایش را عملی نکرده است و نوکر واعظی و نوبخت شده است.

در پی آن به بررسی تصمیم ترامپ پس از زدن هواپیمای بدون سرنشبن امریکا و ارزیابی واکنش ایران خواهیم پرداخت و با شما به سخن خواهیم نشست.

ترامپ میگوید من از این تصمیم که به ایران حمله کنم و تعدادی ایرانی کشته شود صرفنظر کرده ام  ترامپ قصد داشت که مراکز اتمی را بزند  واکنش اولیه جمهوری اسلامی را ارزیابی کردند و از طریق آدمهایی که دارند باخبر شدند که در برابر یک حمله اینجوری رژیم چیکار خواهد کرد  فوری  به امریکاییها خبر دادند که از جاسک و ابو موسی چندین موشک به برج خلیفه در امارات میزنند  و به چند جای دبی میزنند نه به قصد ویران کردن بلکه از نظر اقتصادی داغان کنند،  ترامپ با سران پنتاگون گفتگوکرد  آیا  می ارزد که ما این کار رابکنیم چون بعدش ما باید  تمام تاسیسات اتمی ایران را باخاک یکسان بکنیم میخواهید برویم ؟؟؟ بولتون بشدت موافق بوده است !!! مجاهدین هم حمایت میکرده اند !!! آقای ترامپ گفت من میتونستم برم بزنم اما نزدم و به مردم ایران هم میگویم چون تلفات زیاد بود نزدم و انجام ندادم اما همزمان  چنان مجازات ها را تشدید میکنم و افرادی را در لیست سیاه میگذارم که فشار بر آنها بیشتر گردد و راهی نداشته باشند ، گزینه نظامی روی میز است  من هر لحظه به سنتکام یا قطر فرمان حمله را میتوانم بدهم این بود که این آقا تغییر عقیده داد وگرنه همه چیز آماده بود برای ضربه زدن ، شاید یک عده ای هم خوشحال میشدند اما گام بعدی چیست اگر گام بعدی را در نظر نگرفته باشید بازنده خواهید شد و ترامپ عاقلانه رفتار کرد !!

همزمان آقای بولتن و پمپئو به منطقه آمدند و همینطور برایان هوک  و ملاقاتهایی داشتند در امارات و سعودی که سعودی ها اعتراض داشتند که اینها دارند با پهباد دریافتی از ایران به ما حمله میکنند اگر هم ما به آنها حمله کنیم میگویید حملات سنگین است چکار بکنیم؟؟؟

برایان هوک قول داد به سعودی ها که این النتظار شما زیاد طول نخواهد کشید و مطمئن باشید که ما واکنش نشان خواهیم داد.

و در انتها نگاهی به اوضاع عراق خواهیم افکند و همچنین  از نشست بحرین در ارتباط با صلح فلسطین با شما سخن خواهیم گفت  و شما در جریان دیگر رویداد های مهم منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو