پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲۸ خرداد

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. یک نکته ای مرا خیلی آزار میدهد مثلا بی بی سی مصاحبه میکند با آقای دکتر بروجردی ،من برای شخصیتش احترام قائلم، یک استاد دانشگاه است، به بی بی سی میگوید آیا شما مطمئنید که این عکسها و فیلمایی که آمریکاییها داده اند دلیل بر محکومیت جمهوری اسلامی است؟؟؟ ایشان میگوید مطمئن نیستم ؟؟؟ آقا مطمئن یعنی چی؟؟ اجنه  آمدنده اند و رفته اند بمب گذاشته اند!!! و بعد اجنه دیده اند  یک بمب  زیادی گذاشتند منفجر نشده است!!! آمدند و برش داشته اند میدانند که اگر کارپیدا شود معلوم میشود که مال کارخانه تسلیحات سپاه است، آخر دیگرچه  میخواهید؟؟؟ این رژیم چهل سال است با حقه بازی و شارلاتانی جنایت کرده و بعد گفته اختلاف در گروه دکتر بختیار بوده که سرش را بریده اند اپوزیسیون  که سر نمیبرد؟؟  رژیم جهل و جور و فساد سر میبرد، رژیمی که از امام زمان ماموریت دارد سر میبرد. یاران بختیار که آدم نمیکشد!!! اینها آشکار است که بمب گذاشته اند من غیر نظامی امدم برایتان گفتم که اینها با مجیت ها انجام داده اند الان هم با قایق های تند رویشان رفته اند و چسبانده اند و آمده اند ، ابروریزی هم کرده اند!!!.

بنده اینجا برایتان گفتم که محمود علوی وزیر اطلاعات گدا گشنه های فلسطینی را جمع کرده و یک پولکی به آنها داده است البته پول در پاکت بوده!!!  اما در بیروت با چمدان رفته و به جهاد اسلامی  چمدانی داده و از اینها خواسته که آماده باشند برای ایجاد آشوب در منطقه، اوضاع  واقعاً دیدنی است مردم ایران دارند رنج میبرند برای یک دارو معطلند و محود علوی پول این مردم را به این جانی ها میدهد!!

نکته دیگر که باید انگشت رویش بگذارم و تامل بکنم این کارهایی است که آقای روحانی  انجام میدهد ، سخنرانی میکند آدم فکر میکند رهبر است که از پشت پرده آمده و دارد عین او حرف میزند ؟؟!! بعد فردا میآید سخنرانی میکند و خود را یک شخصیت اصلاح طلب  که با قوانین بین المللی آشناست معرفی میکند  ولی این آقا یک ذره پرنسیپ ندارد ، پرفسورسید حسن امین دکترای ایشان را گرفت، به ایران رفت و انجمن حافظ را درست کرد، دوستانی داشت جمع میشدند شعر میخواندند ، کارهای زیادی هم انجام داده است ،الان شنیدم انداختندش به زندان و خیلی هم اذیتش کرده اند ، این هم معرفت روحانی!!!

روحانی چطور میتواند چشمش را ببندد و پرفسور امین در زندان باشد ؟؟؟

دیروز از نکاتی که ناتمام ماند داستان آقای خلجی بود  ، ایشان نامه ای  داده اند برای جدایشان از مرجان خانم شیخ الاسلامی و گفته بود  حالا ذکه پرونده قضایی ایشان دادرسی مبهم و نامشخصی پیدا کرده و شائبه تاثیر آشنایی ما با پرونده کم و بیش از بین رفته است هنگام آن رسیده که این پیغام را به دوستان و اهل خبر برسانم ، ما مدت بسیار کوتاه در عقد و ازدواج هم بودیم ولی زیر یک سقف زندگی نکرده ایم ایشان تورنتو زندگی میکردند و من در واشنگتن و حکم قطعی طلاق ما مدتی پیش صادر شده است من از  جزییات فعالیت اقتصادی ایشان نه هرگز اطلاعی داشته ام  و نه سواد بازرگانی برای سر درآوردن از مسائل اقتصادی دارم اکنون از دار دنیا مالک چند هزار کتاب هستم و مالک هیچ خانه و خودرویی نیستم و هیچ جا پشیزی پس انداز ندارم، نه کاسب زاده بودم ……….

شما نمیتوانید بگویید من از دارایی خانم خبر نداشتم ، چقدر زیبا بود  اگر جدا میخواستی بشوید ، در شرایطی هم بودند که مظلوم بودند یکیشان  همان واشنگتن است پدرش هم آخوند نیست صدایش در نیامد و هیچکس نفهمید ، نمونه اش فاطمه حقیقت جو نه پولی در کار بود و نه سفر های متعدد فرست کلاس  تورنتو واشنگتن داشتند ، من دلم برای مرجان خانم سوخت !!! بعنوان یک انسان و روزنامه نگار!! شما سه چیز بیشتر نداشتی، آنهم سه ازدواج ناکام بود، و هر کدام از بانوانی که با شما ازدواج کرده اند درد های بسیار دارند، اما این خانم زندگیش را در اختیار شما گذاشت ؟؟ جلسه ای که در لندن بودید و فردایش شمشیر بر روی علیرضا حقیقی کشیدند دور نیست اینجور که میگویید فردای ازدواجتان طلاقش داده اید ، شما نمیتوانید خیلی وقت پیش طلاق داده باشید ، در واشنگتن خانه داشتن هم داستانش را ما همه میدانیم!!

میگویند قسطی خریداری شده است در شعبه این بانک در تورنتو مبلغی گذاشته شده معادل پولی که در شعبه واشنگتن قرار است وام گرفته شود ، این بازی ها را ماهمه بلدیم ، خانم شیخ الاسلامی خیلی زرنگ هست و این کار را کرد، ولی بسیار زیبا بود بر اساس اعتقاداتی که داشتی و حالا نداری فقط چند خط مینوشتی من از همسرم مرجانه آل آقا جداشدم ، همین!!!! این توضیحات میگوید شمکا گناهکار هستید و نمیتوانید بگویید از ثروت این خانم بی اطلاع بوده اید………

شمخانی را من می گفتم عاقل است از رفتارش موقعی که فرمانده نیروی دریایی شد مثال زنده دارم و گفت من لیاقت این کار را ندارم ولی فعلا این کار را به من داده اند بیایید اقلا نیروی دریایی را مقتدر بکنیم که کرد، حالا اینهم دچار اوهام شده میفرماید شبکه جاسوسی آمریکا را کشف کرده ایم……

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو