پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۳۱ اردیبهشت

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. این شعر را به مناسبت در گذشت مادر دوست عزیزم مسعود بهنود سرودم ، مادر رفت بی آنکه فرزندش را ببیند و چه هزاران پدر و مادری که میروند بی آنکه فرزندان بخت آن را داشته باشند که آخرین بوسه را بر پیشانیشان بگذارند  و اینها همه به خاطر حکومت نکبتی است که چهل سال بر ما سایه انداخته است و فرزند را از دیدن مادر و پدرو مادر را از دیدن فرزند محروم میکند و اسمش را گذاشته اسلام ناب محمدی و من اسمش را میگذارم ……

در ادامه اشاره ای به دادگاه هادی رضوی داماد شریعتمداری وزیر حکومت فقیه خواهیم داشت و به دیدن ویدیو کلیپی از سخنان و دادگاه ایشان خواهیم نشست .ملاحظه کردید اینها سربازان ولایت هستند ، اینها کسانی هستند که آقا اینها را دوست دارد .

تصویری دیدم از خامنه ای که کتاب شاملو دستش است ، او چکارش به کتاب شاملو ، حالا دور، دور حرامیان است باید بچسبد به ملا باقر مجلسی ، آنزمان که او این کتاب را نوشت باید میدیدیم این را که چه روزگاری در انتظارمان است .

آقای بن علوی وزیر خارجه عمان امروز بعد از ظهر به تهران رفته است آقای نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی در عمان که اتفاقاً آدم خوبیست !!!  ایشان آنجا یک مذاکره ای با بن علوی میکند بن علوی به او میگوید آقا اوضاع خیلی خراب است و ما نمیخواهیم ایران ویران بشود و این آقای ترامپ جدی است!! و شوخی ندارد ، زنگ میزند به ظریف که آقا این بن علوی یک حرفهایی میزند که باید بیاید و به شما بگوید، و سفر اعلام نشده بن علوی به تهران رقم میخورد و یکساعت با ظریف خصوصی صحبت میکند اصل کلام بن علوی به اینها این بوده است:

فقط نگاه کنید نوع سلاح هایی که ترامپ به منطقه فرستاده است ، عمان شاید تنها کشور در جهان باشد که ویرانی و نابودی ایران را نمیخواهد این پادشاهی که بیمار است و در حال مرگ هم هست  اینقدر مردانگی دارد که خود را مدیون ایران میداند و ارتش ایران میداند حالا که بزرگ ارتشداران رفته و سید علی آقا جایش نشسته است باز هم میگوید من مدیون ایران هستم حکومتش مهم نیست، او میگوید قصه شوخی نیست  حواستان را جمع بکنید ایران در خطر است و دونالد ترامپ با شما شوخی نمیکند  وقتی میگوید نابود میکنم ، البته آنقدر این حرف ناخوشایند بود که ما یک چند نفری نامه ای نوشتیم به ترامپ و گفتیم میخواهد نابود کند جمهوری ولایت فقیه را نابود کند چرا ایران را میخواهد نابود کند شش هزار سال است که ما اینجا هستیم و شما بی خود میکنید که ایران را میخواهید نابود کنید ایران مگر نابودشدنی است مگر مغولها تنوانستند و یا صدر اسلام توانست اینها را نابود کند ققنوس واقعی است ، سرکارتان با آخوند هاست بله بروید  ما هم خوشحال میشویم ، منتها راه دارد این کارها ، فرزندان ایران زمین که به پا خواستند کارگران ما را اسماعیل بخشی را و نرگس بانو را دو تا نامه راجع بهشان دادید؟؟؟

بله امیدوارم که این نامه ما هم بدست آقای ترامپ برسد . بدبختی این است که اینها رژیم  را با ایران یکی میگیرند و این هم مصیبت ماست. بهر حال وقتی کسی جایی حکومت میکند معرف آن کشور است و این جزء بدبختی های ماست که باید این گرفتاری را داشته باشیم.

اما آقای بن علوی میگوید باید جلوی جنگ را گرفت و جلوگیری فقط از دست شما بر میآید این کاری که کردید و طرف سفارت آمریکا موشک پرتاب  کردید ؟؟!! البته ما که نبودیم این گروههای عراقی بودند که از آمریکا دلخور هستند!!! ، اما بندشان دست شماست و هر وقت شما تکانش بدهید آنها میرقصند ، کافیست که شما بگویید آمریکا خوب است همین اصائب اهل حق رو به قبله امریکا نماز میخوانند اینها نوکران و دست پرورده های شماهستند بنابراین شوخی میفرمایید مردم عراق اصلا از حضور امریکا ناراحت نیستند . خود نخست وزیر عراق گفت احترام امریکاییها واجب است.

روحانی عده ای از هنرمندان را برای افطار دعوت کرده بود باز اقلاً در زمان احمدی نژاد چند هنرمند معروف بودند مال اینها را نیگاه کن همگی از ورشکستگان سینما بودند و یا اینهایی که وام میگیرند فیلم بسازند مثل داماد شریعتمداری نماز هم پشت سر روحانی میخوانند این خود روحانی شرایط یک پیش نماز درش هست که پشت سرش ایستاده اید؟؟؟!!!

حشد الشعبی که به ایران آمد بمرور به دو هزار نفر رسید ،و بخشی از اینها را در پادگان امام علی و بخشی از آنها در پایگاه نیروی دریایی خرمشهر و عده ای هم در نوشهر آموزش دادند آمزشهای دریایی و هوافضا و پهباد و موشک ،که جمهوری ولایت فقیه میخواهد از اینها استفاده کند و بگوید ما که نبودیم به ما چه اما تا دیروز حوثی ها هر تلاشی میکردند به خط لوله نمیخورد بنابراین آنکس که دارد هدایتش میکند حوثی هانیستند ، این جمهوری اسلامی است که دارد میجنگد، خوب هزینه اش را هم باید بدهد . اما مردم ایران چرا باید این هزینه را بپردازند ،چون خودمان همت نمیکنیم یکجایی باید بلند شد.

امروز تولد همایون شجریان است.و نظر شما را به یک ویدیو کلیپ در این باره همراه با صدای خوش وی جلب می نماییم

در بخش دوم برنامه نگاهی به سخنان ظریف خواهیم افکند و توضیحاتی تقدیم حضورتان خواهیم نمود.

در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان رویدادهای مهم منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو