پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۳۰ اردیبهشت

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. امروز سی ام ماه اردیبهشت و فقط یک روز دیگر تا پایان اردیبهشت مانده است  بیست و نه اردیبهشت  سالروز تولد زنده یاد  دکتر محمد مصدق  پیر احمدآبادی که از همان موقع این آخوند ها را میشناخت و گفت وظیفه حکومت کشور به بهشت بردن مردم نیست بلکه استفاده صحیح از منابع کشور در رفع فقر و نجات مردم کشورش است، او سکولار به معنای واقعیش بود و دخالت دین در سیاست را بر نمی تافت !! یک مردی مثل اون چرا باید یک فردی مثل آزموده آنطور به او توهین کند نام و یادش جاودانه است برای همیشه و تاریخ ایران ، شما نمیتوانید این اسامی را از تاریخ پاک کنید اینها از تاریخ عبور کرده اند.

همچنین  سالروز تولد احمد رضا احمدی  است  و یادم است زمانی که سربازی رفته بود نامه میداد که آل احمد هم که به مکه رفته است ؟؟؟؟!!!! او شاعرعشق شاعر زیبایی و سادگی و لطف بود او بیماری قند خیلی اذیتش کرد. با بهار پیاده شد و بهار گم شد، او پدیده ای بود که خیلی ها بر علیه اش شمشیر کشیدند و او میگوید اخوان شعر مرا دوست نداشت ولی نوری اعلا او را دوست داشت و رفیقش هم بود او برای خودش یک دنیایی بود و یک جایگاه و ابهتی داشت.

اعتراض به زدن نی در مراسم ختم بهنام صفوی خواننده

در مملکتی که در مراسم ختم بهنام صفوی از زدن نی جلوگیری میکنند و اعتراض میکنند و هنرمندان هم به این اعتراض میکنند !!!  نی نای افلاک است ، شما آدم احمق نادان را که کاری نمیتوانید بکنید بشنو از نی چون حکایت میکند ، وای وای خدایا بیشعوری دارد مملکت ما را به کجا میبرد وقتی رهبر مملکت ما ادعا میکرد یک موقعی مولوی شناس است و حالا جنت شناس شده چیکارش میشود کرد واقعاً اسباب تاسف است. حیف ایران چه جایگاهی داشت برایتان گفته ام در برلین مسابقه هر سال بزرگداشت آواز زن ایرانی بر پا میشود و در ایران پریسا ممنوع الصدا باشد؟؟؟؟!!!! مملکتی که ولایت فقیه عشق را مصادره کرده و نوا را مصادره کرده و نی را حتی در مراسم ختم مصادر میکند و پولش را در جیب مبارک مصادره نموده اند ببینید مملکت را به کجا رسانده اند ؟؟!!

پشت پرده تغییرات در فرماندهی اطلاعات سپاه و نقشه جدید سید علی برای قائم مقامی  آقا مجتبی !!!

چند نکته را برایتان بگویم که بسیار با اهمیت است ، آقای طائب ، قائم مقام اطلاعات سپاه بود و اطلاعات سپاه یک رئیس کل یا فرمانده کل نداشت ، بعد سردار نجات آمد، زیبایی نژاد آدم کش معروف، یعنی قائم مقام،  قائم مقام . حالا سید علی آقا آمده بنا به تقاضای حسین سلامی فرمانده سپاه ، حسین طائب را که با آقا مجتبی سری سوا دارند و دستشان در دست هم است او را کرده رئيس کل  اطلاعات سپاه، بنابراین زیبایی نژاد را برداشته و برده به ستاد سپاه، نقدی آنجا بوده معاون فرهنگی سپاه یک لات آدمکش، این تغییر یک دلیل دیگر هم دارد این آقا در عین حال چون وردست حسین سلامی است و یک نفر دیگر هم میخواستند برای عربده کشی و دروغگویی و فریاد زدن که مردم را در بازی که با امریکا دارند فریب بدهند

من در آمریکا خیلی چیزها دیدم و شنیدم روز جمعه خسته راه بودم ، و از سفر آمده بودم ، حضورتان عرض کنم آقای طائب  مامور است که مقدمات جانشینی آقا مجتبی را فراهم کند ، اینها مبنی را بر این گذاشتند که ابراهیم رئیسی که رئیس قوه قضاییه است در آن مجمعی که روسای سه قوه هستند رئیس خبرگان را هم اضافه بکنند این چها ر نفر یک نفر دیگر هم میخواهند که بلاخره پیدا میکنند ، این پنج نفر بیایند بگویند آقای رئیسی فعلا رهبر است اما ایشان چون فلان بیماری را دارد و این ولایت امت نباید مو لای درزش برود آقا مجتبی را خواهش کردیم که قائم مقام بشوند !!!!! و مسئله قائم مقامی هم در حکومت ولایت فقیه پر هست، در وزارت خارجه تنها کسی که قابل بود مرتضی سرمدی است که چهل سال ایت معاون است !!!؟؟؟ چرا معاون ؟؟؟ ظریف چه کاری کرده است ؟؟؟ سرمدی هم آدم با شرفی است و هم انگلیسی خوب حرف میزند چرا حق او را سلب کرده اید چرا چون با این هزار فامیل ننگین ارتباطی ندارد .

خامنه ای کارهای دیگری هم در این گیر و دار کرده است؟؟ برای اولین بار حسین سلامی حکم را صادر میکند درست است به فرموده است این قابل تامل است !!، حسین سلامی عملیاتی را علیه عربستان و امارات کشیده و ترسیم کرده و خامنه ای هم تایید کرده ، تنفیذش را هم واگذار کرده اند به چند گروه ؟؟

حشد الشعبی، این هزار و نهصد نفر که از عراق آوردند شامل مجموعه ای میشود از نیروهای هادی العامری، سپاه بدر، حرکت النجبا ، اصائب اهل الحق، اینها را به مهران آوردند مردم عصبانی آینها را پس زدند ، و بعد به شادگان در خوزستان بردند باز مردم واکنش تند نشان دادند و بخشی را در پادگان مارینز خرمشهر آموزش میدهند ، برای اینکه مردان قورباغه  آموزش ببینند و یک سری حوثی ها هستند که مجموعه شان را به ایران آوردند و در پادگان امام علی آموزش موشکی به آنها دادند و همینطور هواپیماهای بدون سرنشین ، بخصوص اینها روی هواپیماهای بدون سرنشینی کار میکنند که هم رادار گریز است و هم موشک میتواند حمل کند . گمان نمیکنم بتوانند از فرتوس استفاده کنند چون هیکلش بزرگ است و برای انتقال مشک دارد ولی ابابیل  در انواع مختلفش که رادار گریز است و در انواع مختلفش که موشک هم حمل میکند را به اینها دادند قبلا به حماس دادند و آنها چند تایی به اسراییل شلیک کردند ، من همیشه وقتی اینها این موشکها را میزدند میگفتم چقدر همدست است این جمهوری اسلامی با اسراییل ،…………

در بخش دوم برنامه به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان  مهمترین رویداد ها قرار خواهیم دادو در انتها به دیدن  چند  ویدئو کلیپ خواهیم نشست.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو