پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۲۷ اردیبهشت

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا شما را از دیداربا دوستان در شهر فرشتگان آگاه خواهیم نمود .
سپس به بررسی ماندن نظام و ادامه توطئه هایش بر علیه کشورهای همسایه و حمله نظامی امریکا به ایران خواهیم پرداخت ، فضایی که شما در امریکا احساس میکنید فضای جنگ است، نه اینکه مردم عادی چون خیلی هاشون خبر ندارند که چه اتفاقی دارد میافتد شما با مسئولان و رشته امور را در دست دارند که یک طرح دو سه ماهه است که اگر جمهوری ولایت فقیه از این دو سه ماهه آمادگی استفاده نکند برای کاستن از شدت و این جدایی ها و بهره نگیرد از این فرصت و این امید که در آینده ترامپ میبازد و از این خوش خیالی ها باشند، متاسفانه در سه چهار ماه آینده سرزمین ما با یک مصیبت بسیار بزرگ و بدی روبرو خواهد شد، آرزومیکنم چنین اتفاقی نیفتد و این آتشی که بسوی سرزمینمان دارد میآید دور بشود، و بادهایی بوزند و مسیرش را دور کنند،.
اینکه شما باید لمس کنید اینست که دولت آقای ترامپ میخواهد رژیم ولایت فقیه را سرنگون کند!! ترامپ تاجر است و حساب میکند که ادامه این رژیم چه خواهد بود؟؟؟ ضربه زدن به سعودی و کویت و امارات و منطقه و نفوذ در سوریه و اسراییل را به خطر انداختن،و کشتی رانی در باب المندب را به خطر انداختن و امنیت مصر را زیر سئوال بردن همه اینها هست .
زدن این نظام چه اتفاقی خواهد داشت؟؟ این راآنها ارزیابی کرده اند، ملت ایران این پیامد را خوش دارند اگر حمله کنندگان در چهار چوب یک ضوابطی آنچیزی را که هدف قرار میدهند یعنی سپاه و سیدعلی آقا و افراد رژیم باشد مردم ایران همراهی خواهند کرد؟؟!! اما اگر هدف حمله باز گرداندن ایران به دوقرن پیش باشد مردم ایران مقاومت خواهند کرد!!!. آقای برایان هوک و پمپئو و بولتون این را میدانند اما آقای بولتن حمایت خود را از سازمان مجاهدین نمیتواند ادامه بدهد ایالات متحده از سازمان مجاهدین خلق حمایت نخواهد کرد ، بطور کامل امریکایی ها از درون ایران اطلاعات ویژه دارند.

در ادامه از نفوذ سه تیم بررسی و تحقیق آمریکایی به درون ایران و دستگیری یک تیم از آنها توسط نیروهای اصائب اهل حق با شما صحبت خواهیم نمود. امریکاییها چند تیم بازپرسی و عملیاتی را به داخل ایران فرستادند تیمهای بیست نفره واز بعضی جا ها عکس برداری کرده اند و در بعضی جاها وسائل دریافت الکترونیکی ویژه جاگذاشته اند ، اینها سه گروه بوده اند در بازگشت یکی از این گروهها در داخل عراق به چنگ یک بخشی از نیروهای اصائب اهل حق افتادند ،اما آقای پمپئو به بغداد میرود با عادل عبدالمهدی اخطار میدهد که اگر این تعداد افراد دستگیر شده سریعا آزاد نشوند شما هزینه سنگینی پس خواهید داد چند روز قبل وزیر خارجه دولت قطر به ایران رفتند کشوریکه پولش به جیب حماس و جهاد ایلامی میرود و کمکش به جیب جمهوری اسلامی میرود و داعش!! نوکری آمریکا را میکند و بزرگترین پایگاه امریکا بعد از دیگو گارسیو در قطر است حرفی که او میزند میگوید این بی ۵۲ ها در کشور ماست ما نمیتوانیم جلو پروازشان را بگیریم ، آقای خامنه ای حواستان جمع باشد قصه شوخی نیست !! امریکاییها دارند به جد پیچیده ترین تجهیزات نظامیشان را به منطقه میآورند ناو هواپیما بر لینکلن به هر کجا اعزام شده آنجا جنگ شده است و نکته بسیار با اهمیت ناو لینکلن در دهانه خلیج همیشه فارس میماند داخل نمیشود ، وقتی داخل بشود در تیر رس مستقیم قرار میگیرد !! با چهار هزار سرنشین و ۳۳۰ متر طول هر کجایش ممکن است مورد هدف قرار بگیرد واگر جنگی شد در آنجا برای جمهوری ولایت فقیه آسان نخواهد بود زدن آن،.غواص ها هم نمیتوانند از بمب های چسبی استفاده کنند چون یک سپر نامرعی در آنجا ایجاد کرده اند که جلو هرگونه نفوذ را میگیرند. این سرداران سپاه که گزارش های دروغ به خامنه ای میدهند مرد جنگ که نیستند!!!! مرد بزم هم نیستند!!!! فقط شعار میدهند ؟؟؟

ما در سرزمینی زندگی میکنیم که یک آقایی بنام شریعتمداری معاون وزیر اطلاعات بوده و وزیر بازر گانی بوده است و از آنجا به اقتصاد و بعد به وزارت صنعت رفته است و دو کابینه روحانی هم بوده اند ایشان دامادی دارند بنام سید هادی رضوی ایشان در زندان هستند صدو بیست میلیارد وام گرفته است و با هاش خانه خریده است و بعد بیست میلیارد وام را تسویه کرده و مابقی را در جیبش گذاشته است این آقا اجازه دارد در زندان لباس زندانی تنش نکند چون داماد شریعتمداری است.

در بخش دوم برنامه از خبر در اختیار گذاشتن اطلاعات محرمانه در باره ایران توسط پرزیدنت ترامپ به گروه ۸ مجلس سنا و نمایندگان امریکا شما را مطلع خواهیم کرد.در ادامه اشاره ای به داستان دشمنی جمهوری اسلامی با امریکا خواهیم داشت و از سخنان محمد صادق جوکاردر رابطه با مذاکره با امریکا با شما سخن خواهیم گفت و در ادامه از سخنان ضد و نقیض مسئولین حکومت اسلامی در ارتباط با حفظ یا خروج از برجام با شما به سخن می نشینیم، همچنین از خالی کردن پشت حکومت توسط پوتین شما را آگاه می سازیم، و در انتها به منطقه خواهیم رفت و رویداد های مهم آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد .
.با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو