پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۷ اردیبهشت

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . با دیدن این کلیپ رقص کودک افغانی منقلب شدم و در همین استودیو نشستم و این شعر را سرودم، مین پایش را قطع کرده بود و حالا با یافتن پای چوبی میرقصید، تصورش را بکنید دیروز بی بی سی گزارشی داشت راجع به افغانستان ، لعنت به شما ها ، لعنت به اسلام شما ، شما فکر کنید در کشور ما ببینید فریب کاری تا کجاست، ما تمام دوران دانشجویی در لندن روزه میگرفتیم ، الان همه اش فریب و دروغ شده است ، هلال ماه، آقایون رفتند و دارند تماشا میکنند!!! دکتر فیروز نادری عزیز میگوید واقعاً اگر اینها راست باشد آدم خجالت میکشد ، ۱۵ میلیارد تومان خرج میکنند که هلال ماه را ببینند ، بعد دروغ میگویند؟؟؟؟وقتی دیروز شما ماه را نگاه میکردی این هلال دو روزه بود؟؟؟ تازه در کشورهای عربی بخصوص عربستان یکشنبه با تردید ماه را دیدند ولی چون تردید داشتند دوشنبه را اول ماه رمضان اعلام نمودند در جمهوری ولایت فقیه چون عید تقارن پیدا میکند با مرگ آن قاتل کشمیری، نخواستند مردم یک روز هم شاد باشند گفتند چیکار کنیم خوب هلال ماه را یک روز عقب می اندازیم .!!!

خسرو خوبان من مفصل راجع بهش نوشتم وقتی انقلاب شد در حوزه ایشان خسرو خوبان بود و بعدا نامش را به روح الله حسینیان تغییر داد موقعی که من افشاگری هایم را در قتل های زنجیره ای میکردم ایشان آمد و گفت علیرضا نوری زاده با ما بوده و بعد عصبانی شد از دست ما و رفت اینها را نوشت و من هم جوابش را حسابی دادم و بخشی از کارهایش را افشا کردم ،.این حکومت همه اش فریب و دروغ است رئیس قوه قضاییه اش یک قاتل معروف است ، من در آن مقاله اشاره ای نمودم به حوزه ای که ما می شناختیم و حوزه ای که حالا هست و طلبه هایش چه کسانی بودند و حالا چه کسانی هستند ،
امام موسی صدر بود علی حجتی کرمانی بود بعد تبدیل شد به خسرو خوبان، اینها وقتی شغل قاتلی را ازشان میگیرند به آنها ماهی ده پانزده میلیون میدهند که گوشه ای بنشیند خوب گرفتار میشوند هم مسلک ولایتی میشوند، حال ببینیم روح الله حسینیان چه میگوید!!! او میگوید رئیسی که خودش نیامده حکم صادر بکند امام به او فرمان داده که برو و بکش و مردم باید تشکر بکنند !!! ما افتخار میکنیم و اگرنیاز باشد که دوباره عمل بکنیم ایندفعه قاطعانه تر عمل میکنیم و در این راه تجربه داریم
اولا این پسرک که دارد حرف میزند داد میزند سر تا پا که پرورش یافته دستگاه آدمخواری است، اینها روزنامه نگاری و خبرنگاری بلد نیستند .آقای سر افراز که دست به افشاگری زده یکی از دوستانش میگفت که استعداد درجه سه بود ولی قابلیتش خیلی بالا بود مدیریتش ضعیف بود ولی دزدان را اخراج کرد، گفتم دیگر قابلیت مدیریت چه میخواهی باشد ؟؟ دزد ها را ریخته بیرون ۷۰۰ مدیر را که ماهی ۱۴ میلیون و ماهی ۷ میلیون اضافه کار میگرفتند را اخراج کرد است آنوقت مقام عظما ناله میکند که پول برادران صدا و سیما و برادران حوزه را بدهید.
آقای روح الله حسینیان دارد پغام میدهد به رئیسی که ما آماده خوردن و کشتنیم ، و گوش بفرمانیم،. صدیقی را نگاه کنید آن قیافه اش و آن اشکهایش ، این آدم فرمان قتل هزاران نفر را صادر کرده و افتخار هم میکند ، مگر آن دنیایی هم هست ؟؟ اگر آن دنیا حقیقت داشت شما جانورها اینقدر جنایت میکردید؟؟؟ اگر ذره ای باور داشتید اینکارها را میکردید ؟؟؟ محال است ، در روانش و جانش اعتقاد و ایمان داشته باشد اینها اگر شرافت داشته باشند محال است اینکار را بکنند، محال است رئیسی وار و صدیقی وار و خسرو خوبان وار آدم بکشند؟؟!!!!
میگوید مگر رئیسی خودش کشته است خمینی به او حکم داد بکشد و او هم کشت، یعنی داری تبرئه میکنی رئیسی رو ؟؟اما او تبرئه نمیشود ، خامنه ای به قاضی مسئول پرونده اکبر گنجی میگوید اوباید جنازه اش از زندان بیرون رود ‍‍ اما قاضی فردا اورا آزاد میکند این شرافت کاری دارد نه رئیسی قاتل.
بعد میگوید شما باید به ما جایزه بدهید و افتخار بکنید چون حالا تجربه هم داریم، هم بهتر آدم میکشیم و هم تجاوز میکنیم !!! همه چی چیز هایی را هم که بلد نبودیم یادمان دادند قاضی مرتضوی یادمان داد در کهریزک!!!!این اعلام آمادگی به رئیسی است که من آماده سر بریدن هستم !!!
این ابراهیم رئیسی که بجای لاریجانی نشسته حالا بفکر مردم و غذای مردم است چرا گرانفروشی میکنید برای من که فرقی نمیکنید گوشت هر قیمتی باشد من میگیرم . به سخنان او گوش کنید.
امروز تولد دو عزیز است اولی اصغر فرهادی و دومی یدالله رویایی است همچنین امروز سالروز در گذشت بانو گیتی پاشایی است.

اتفاقی که دارد در خلیج فارس میافتد نگران کننده است وقتی آقای سرافراز اشاره میکند که در ماه آینده درگیری بوجود میآید، او که میگویند در این ماجرا ها نبوده است ، بعد جان بولتون میآید و میگوید که ما دنبال جنگ با ایران نیستیم اما اقدام نظامی ایران با واکنش نیروی کوبنده روبرو خواهد شد سخنگوی شورای امنیت ملی میگوید اظهارات جان بولتون بیشتر جنبه خودنمایی دارد و او فاقد فهم نظامی و امنیتی است!!!! فهم نظامی و امنیتی را حسین سلامی دارد؟؟؟؟ حسین سلامی با این حرفهایش نشان میدهد که فهم دارد من روش بولتون را نمی پسندم او در کنار کارشناسان نشسته و آنها نظر میدهند و او یاداشت میکند مگر مثل ایران است که آخوند راجع به مسائل نظامی حرف بزند.
حالا با تامل به این چند تصویر نگاه بکنید و ببینید آمریکا چی وارد خلیج فارس میکند، ناو یو اس اس آبراهام لینکلن، یکی از بزرگترین ناوهای جنگی آمریکاست ۶۳۳ متر طول و ۱۳۰ هواپیما و هلیکوپتر رویش وجود دارد………………
. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو