پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱۶ اردیبهشت

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری  را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده  آغاز می نماییم . ابتدا اشاره ای به درگیری های خونین غزه خواهیم داشت، تمام بازی که داریم تو غزه میبینیم و تمام آنچه در این سرزمین بلا کشیده شاهدش هستیم ، یک مسئول دارد و آن هم مقام عظمای ولایت است ، دیروز با ابوماذن صحبت میکردم این مرد بزرگ این مرد عاشق صلح و مومن به صلح یعنی اعتقاد دارد با امیر طاهری عزیز صحبت میکردم او هم تصدیق میکرد .

ابوماذن میگفت تمام این بلا را آن بیست میلیارد دلار جمهوری اسلامی باعث شده است، میآید پول میدهد به اینها ، اینها که جاهای امن و امان دارند برای خودشان و اسراییل که رو سر اینها بمب نمیریزد رو خانه های مردم بدبخت میریزد چون جمهوری ولایت فقیه میخواهد منطقه آشوب بشود و چشمها از روی جمهوری ولایت به جاهای دیگر برود .

در ادامه شما را از تهدید جمهوری اسلامی توسط جان بولتن با فرستادن ناو هواپیما بر یو. اس. ابراهام لینکلن به خلیج فارس مطلع خواهیم نمود.  آقای بولتن گفت ما داریم ناوی میفرستیم که خودش یک قلعه و شهر جنگی است یک پایگاه بزرگ هوایی است ده ها هواپیمای سوپر مدرن رویش است که دارد سراغتان میفرستد، شوخی هم نیست این اداها با یک مشت آدم فاسدکه از خودتان در می آورید.

سپس به تفصیل به داستان خانم شهرزاد میر قلی خانی و محمد سر افراز خواهیم پرداخت و در این میان به دیدن ویدیو کلیپ سخنان شهرزاد میر قلی خانی در ارتباط با خرید تجهیزات سرکوب مردم و نقش کلیدی  محمود سیف  برای نیروی انتظامی و سپاه  خواهیم نشست.این خانم را من نمیشناسمش و منظری هم که مشاهده کردم در فرودگاه مسقط وقتی به استقبال آقای سر افراز رفت نشان از یک دلدادگی عجیب و غریبی میداد یعنی سر افراز، اول قدم از عشق سر انداختن است جان باختن و با بلا ساختن است یعنی سرافراز به خاطر عشقش از همه چیز گذشت ، از مقام و ریاست گذشت شهرزاد خانم را دوست دارد منعش را هم نمیشود کرد ایشان شوهری داشته و جدا شده است ، در جمهوری تظاهر و فریب همه کاری میشود کرد، ولی محمد سرافراز قابل احترام است ، ولی یک مقدار شهرزاد خانم حرفهایی زده خطاب به مقام معظم که چه جور جرات کرده و کی فرستاده اش به مسقط ، اگر میخواستند سه سوت بر ش میگرداندند ، شهرام جزائری را که یادتان هست شبش با من حرف زد، من به او گفتم آقای شهرام خان تیم فرستادند بیاد آنجا ببردت ، گفت اختیار دارید ما در پناه سلطان قابوسیم!!!!

پس این خانم راکسی در آنجا حمایتش میکند ، برگردیم سر آدمهایی که در این ماجرا با هم درگیرند ، طائب  یکی از فاسد ترین و آلوده ترین و جنایت کارترین مسئولان جمهوری اسلامی است او و مهدی برادرش در جنایت کاری و دزدی و فساد در بالای لیست هستند حتی خود خامنه ای هم سردار نجات را آورد که مراقب اینها باشد خود سردار نجات  هم دزد تر ازآنها بود اینها همه دزد هستند از دم ،.

رئیسی آمده میگوید ما ثروت مقامات را بررسی میکنیم !!! مردک تو پدر زنت سردمدار تمام دزد هاست تمام زمین های موقوفه خراسان را بالا کشید داستان شاندیز چه بود ؟؟؟ در تاریخ ایران فاسد تر و آلوده تر از رژیم سید روح الله خمینی کشمیری که بوجود آورد سابقه نداشته است حالا سید حسن از جدش سخن میگوید، برو آقا تو هم عشق و حالت را بکن !!!تو شما یک صادق بود آنهم حسین خمینی که شما خاکستر نشینش کردید !!!پدر جنابعالی میخواستند ولی فقیه بشوند و آن توطئه را برای منتظری جور کردند و بعد هم افتادند به گریه که آقا من را ببخش ،

باری. این خانم بعلت روابط عاطفی و یا هرچه بوده ، در یک شرایطی به او ماموریت میدهند و به او میگویند که تو به آمریکا برو و یک چیزهایی بخر برای ما ، اینجا شما درگیری که دارید مشاهده میکنید بین خود اطلاعات سپاه و بخش دیگری از سپاه است اسم قالیباف را هم میاورند وسط چون در آن طرحی که داشتند که وقتی خامنه ای سرش را زمین بگذارد سریعاً مجتبی را جانشین کنند و قالیباف هم رئیس جمهور بشود و داستان را اینجوری سرو ته اش را بهم بیاورند ، چند مشکل سر را بود یکی قاسم سلیمانی ،قاسم سلیمانی گفت پس من چی؟؟من از همه مستحق ترم ، اگر قرار است کسی نادر بشود منم !!! حالا محمد باقر میخواهد رضا خان اسلامی بشود ؟؟؟ قالی باف گفته بود نادر هم خودم هستم و هم شهریش هم هستم تو چی میگویی؟؟ این دعواها در پس پرده ادامه داشت در جلساتی که داشتند، محسن رضایی هم آمد و گفت من را هم بازی بدهید و گفتند باشد حالا برو لباس سپاهی بپوش به آقاهم گفتند لباس بپوشد !!! ولی نمیداند سرلشکر حجتی را که با گلوله زد توی سرش اون سرلشکر الکی نشد استادیومی ساخت که شما دارید پزش را میدهید و حالا محسن رضایی میخواهد درجه سر لشکری بگذارد!!!!

محمد سرافراز یک مصاحبه ای کرد و در این مصاحبه خانم را هم تلفنی آوردند،  ما یک مجموعه ای درست خواهیم کرد و برایتان پخش خواهیم نمود . با هم به پای  سخنان شهرزاد خانم مینشینیم .

قصه خیلی وسیع تر از این حرفهاست اولا شهرزاد خانم آن خدای منان بزرگی که میگویی مهر شما را در دل یکی از بندگانش گذاشت که اینجور پای شما بایستد اینهم یادت باشد محمد سرافراز از جان مایه گذاشت مدیریت تلوزیونی و سوابق امنیتی ، محمد از کسان مورد علاقه رهبر بود ، در هر حال خانم در صحبت هایش از نامی یاد کرد بنام محسن صادقی نیا ، این آقا محسن، برادر آن صادقی نیاست که آمده بود مرا بکشد ، ایشان مامور شده بودند و در عالم دوستی میخواست کتاب برایم منتشر کند در یک روز از من دویست تا عکس گرفت که جمال گفت این چرا اینقدر عکس میگیرد……….

در پی آن از  سخنان سردار سلیمانی و سردار سلامی در ارتباط با آمریکا شما را باخبر خواهیم کرد. در انتها نگاهی به ماه  رمضان در حکومت جمهوری جهل و جور فساد خواهیم افکند.با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو