پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۰ اردیبهشت

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . من این شعر را آن شبی گفتم که آن دانشجوی نازنین ابراهیم نژاد را کور کردند ، یعنی شما فکر کنید یک رژیمی در مملکت ما باشد که چشم یک دانشجو را کور کند از این کارها زیاد کرده اند من فیلمی میدیدم که قصاص میخواستند بکنند و خوابانده بودند طرف راو از بالا دکتر میخواست اسید در چشمانش بریزد که چشمش را کور کند، گیریم که آن آدم مجرم کار بسیار زشتی کرده بوده است و مجرم تر از او دکتری بود که داشت اینکار را انجام میداد و حکومتی بود که انجام این کار را دستور داده بود !!!
تاریخ بیهقی را میخوانم و لابلای حرفهایش شکوه و شکایاتی دارد اما فردوسی وار همینجور بیرون نمیریزد، در لفافه میگوید ترکان سلجوقی آمدند و بساط شاه را بهم زدند و آن منظری را دارد از نیشابوریان که دویست نفر از آل سلجوق شهر را محاصره میکنند و اینها به مشورت مینشینند که چکار کنند، تسلیم بشوند اگر نشوند چه خواهد شد، تازه اینها پیش درآمد هستند و اصل سپاه هنوز از ماوراء النهر نیامده است نیشابوریان هم اهل عشق و کتاب بودند و اهل جنگ نبودند سراغ قاضی میروند و او میگوید بله باید تسلیم بشویم و آنها آدم میفرستند که ما اهل جنگ نیستیم و نمیخواهیم بجنگیم مثلا فکر کنید همین آقای بغدادی در موصل رفت بالای منبر آنوقت هم یک همچین چیزی بوده و فرق زیاد نمیکرده ،بدین صورت این مردم بیچاره همیشه در حال ترس و لرز بوده اند که الان میآیند و میریزند و میکشند و می برند.
از ابتدای جمهوری ولایت فقیه تا حالا کتاب بسیار بیرون آمده در باره انقلاب امام و سید علی آقا،این کتابها را شما فکر کنید ۵۰ سال دیگر آدمها میآیند میخوانند در زمانه ایکه کتابهای واقعی هم بیرون آمده در زمانه ای که نوشته های دکتر متینی در ارتباط با دانشگاه مشهد و دکتر شریعتی بیرون آمده است .
و اگر سید علی آقا فکر میکند نیست؟؟ یک لحظه بنشیند سرچ کند و مطالبی را که برای خمینی نوشته اند بخواند، سی سال است که مرده ، دهانهاکه باز شود و رازها بیرون ریخته شود و تعریف کنند که این خمینی یک هفته قبل از مردنش وقتی این سید ابراهیم قاتل و پور محمدی را صدا زد و فلاحیان را صدا زد و گفت آقا بروید بکشیدشان.، دارد میمیرد!!! احمد و کروبی بالای سرش دارند گریه میکنند نمیگوید خدایا از گناهان من بگذر؟؟؟ خدایا خطاکردم به این ملت بد کردم این ملت دلشان را پیش پای من فرش کردند و من باشمشیر و مرگ با این ملت روبرو شدم، خدایا از من بگذر !!! از این خبرانیست ؟؟ خمینی و پوزش؟؟!! خمینی و توبه!! خمینی سرتا پا مرگ است؟! هرگز توبه نمیکند و میراثی از خودش بجا میگذارد که این مملکت است .

آقایان میگویند ما تنگه هرمز را میبندیم آقای روحانی من نمیدانم از خودش خجالت نمیکشدمیگوید برای خروج از تحریمها ما شش راه داریم ، راه هایشان چیست ؟؟ بابک زنجانیست دیگر . و رستم قاسمی است اینها راههای عبورشان از تحریمهاست. در حالی که عبور از تحریم ها خیلی ساده است در یمن جنایت نکنید در عراق دخالت نکنید به سوریه نروید مردم لبنان را رها کنید بزارید زک زکی با درد خودش زندگی کند ، روحانی میگوید ما شش راه برای مبارزه داریم.!!! حتی یک راه هم ندارید. در این راه بازنده اید و با فلاکت دستهایتان را بالا میبرید و تسلیم میشوید و آمریکای جهانخوار توی سرتان میزند و باز بیهقی میگوید ایرانی داشتیم مملکتی داشتیم و حالا چه کسانی آمده اند و تاج بر سرشان گذاشته اند زمانی آن تاج بر سر انوشیروان بود.
آنزمان خلیج فارس دریای صلح و آرامش بود و زیبایی بوده است برای براداران آنسوی آب، پیمان بغداد درست شد ایران و ترکیه وعراق، قبلش سعد آباد داشتیم که افغانستان هم بود ، تصورش را بکنید از دریای مدیترانه و سیاه بیایید عراق و به خلیج فارس بیایید بروید ایران تا گواتر تجارت بین هند و اروپا از طریق راه آهن و برنامه هایی که داشتند می ریختند چقدر این طرح عظیم بود و مخالفان شاه با او مخالفت میورزیدند و میگفتند شاه مملکت را فروخته است در حالی که پیمان بغداد یک پیمان ملی بود.و دوستان ما میگفتند که شاه نوکر آمریکاست و نفتش را به آمریکا میدهد و بجایش اسلحه میخرد و ژاندارم منطقه شده است ؟! با بودن شاه کسی نگاه چپ به ایران نمیتواند بکند . محمد رضا شاه را تبدیلش کردند به یک غول ، کسی که وطنش را دوست ندارد درست عکس این بود و تبلیغ روضه خوان ها ؟؟ روضه خوانها دلشان برای وطن نسوخته بوددلشان برای دین نسوخته بود کما اینکه در این چهل سال انقلاب یه من ۴ تا روضه خوان نشان بدهید که اینها بخاطر وطن از جانشان گذشتند به خاطر وطن از مال دنیا گذشتند ؟؟!!
نماینده مجلسشان دارد میگوید در این مجلس ما هیچ کاری برای مردم نکرده ایم و حقوقی که میگیریم حلال نیست!! اگر راست میگویی این پولی که میگیری حلال نیست، این دوازده میلیون که به من اختصاص دادند را به دوازده خانواده محتاج در حوزه انتخابیه ام بدهید اگر عذاب وجدان داری؟؟؟ این کار را بکن منتها ما در همه زمینه ها تعارف میکنیم. اگر ما ملت حرکتی نکنیم و به خودمان یک ذره سختی ندهیم ایران خواهد رفت.
مصاحبه ظریف را اخیرا در آمریکا دیده اید ، سر تا پای حرفهایش دروغ است میگوید پرزیدنت ترامپ اصلا در صدد حمله به ما نیست!! چند کشور منطقه و چند تن از مشاوران ترامپ هستند که دنبال این کار هستند!! رئیس جمهوری آمریکا اهل جنگیدن با ما نیست!!. ویترین خارجی اشان است دیگر!!عروسک درس خوانده امریکا آمده دارد برایشان رقص زیبای دوستی و آشتی را انجام میدهد اما همین آدم دست در گردن قاسم سلیمانی میاندازد و بر سرقبر عماد و جواد مغنیه گل میگذارد سر قبر دو تروریست بنابر این بدانید از این امام زاده نه معجزه ای میشود نه راستی و درستی از او پیدا خواهید کرد .
در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان مهمترین اخبار جاری در منطقه قرار خواهیم داد.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو