پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲۷ فروردین

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . امروز روز پس از آتش گرفتن نوتردام است دیشب نوتردام میسوخت و من نگاه میکردم به این فرانسوی ها ،ایستاده بودند و گریه میکردند اشک میریختند ،بنای هشتصد ساله داشت میسوخت این بنا تاج گذاری ناپلئون را بیاد میآورد . آنوقت ما رفتیم قبر رضا شاه را با بولدوزر خراب کردیم، خلخالی رفت تخت جمشید را نابود کند، شما فقط به همین بیندیشید خمینی ویران کردن تخت جمشید را تایید کرد، و ویران کردن قبر رضا شاه را تایید کرد، رفتم مشهد دیدم نادر را هم دارند خراب میکنند آقای احمد زاده سخت جلویشان ایستاد مرد وارسته ای بود خدا رحمتش کند،همانطور که جناب امینی عزیز جلوی ویرانی تخت جمشید را توسط مجنونی بنام خلخالی گرفت،و بعد زنده یاد دکتر مدنی اخطار کرد اگر یک ذره همت کرده بودیم پشت مهندس بازرگان ایستاده بودند و آدمهای ملی را حمایت میکردند هرگز به اینجا نمیرسید و خمینی هر کاری دلش خواست نمیکرد.

خوب به حرفهای من گوش بدهید صدام هزاران کشته داد و در مرحله ای از جنگ بخشهایی از خاک ایران را متصرف شد، بچه های ایران نگذاشتند پرچم عراق بالا برود بچه های خوزستان هر پرچمی که بالا میرفت با سنگ و تیر منهدم میکردند نمیگذاشتند پرچم عراقی ها در خوزستان بالا برود .
عصر یکشنبه است ، آقایان فرماندهان سپاه نشسته اند و عاجز از جلوگیری از سیل ، ناگهان ۱۵۰ ماشین نظامی و اتوبوس وارد مرز میشود ، میایند در مهران و در چهار محور مرزی و همینطور شلمچه ، چه کسانی در این اتومبیل ها هستند ؟ الحشد الشعبی، تجمع شعبی ملی.
آقای سیستانی وقتی داعش به سامرا رسیده بود چنان وحشت گرفتش که فردا اگر به نجف بیایند و زن و بچه اش را بگیرند گفت این جهاد کفایی است بروید و بجنگید ، یک عده مردم راه افتادند ، حشد الشعبی آمده جنگیده ، آمریکاییها هم هستند ، دلاوران جمهوری اسلامی هم هستند و حالا داعش شکست خورده و غیره، حشد الشعبی آمده جای داعش را گرفته میرود در شهر های سنی نشین و موصل و تکریت و به اسم اینکه مردم با داعش بودند یا داعشی هستند زن و بچه اشان را آزار میدهد و زندانشان میکند درست همان رفتار داعش را با مردم میکند ،
بعد از ظهر یکشنبه ملت نشستند با بدبختی های خودشان سیل آمده و کل روستا را برده ، اتوبوسها میایستند ، فرمانده سپاه در ایلام میرود به استقبال از آنطرف هم در شلمچه فرمانده سپاه به استقبال میرود ، کی دارد میآید ؟؟؟ حرکت النجباء؟؟؟ نجیبه ها !!!! نا نجیب ها البته ،اینها چه کسانی هستند ؟؟ اینها سپاه بدر جناب آقای هادی العامری هستند، وکیل مجلس وزیر سابق دزد حمل و نقل . آن یکی کیست که به شلمچه آمده ؟؟؟ جناب آقای ابومهدی المهندس که به علت اینکه شیوه مهندسی در کشتن آمریکاییها دارد لقب مهندس گرفته او نوکر خانه چلبی بود و در جریان جنگ عراق این وارد کردستان عراق شد و همان کارش را ادامه داد برای احمد چلبی ، و او از آمریکاییها برایش شغلی گرفت یک تفنگ به او دادند و مراقبت از چلبی هم به مشاغلش اضافه شد و اینجوری یک جنگجوی نمونه ودر واقع فرمانده سپاه قدس عراق شد ، و همچنین آقای جنابی از معاونین خزعلی از اصاحب اهل حق آمدند و وارد خاک ایران شدند بلافاصله پرچمشان را بر خاک مقدس ایران افراشتند ، سپاه بی لیاقت که در آدمکشی استاد است رفتند و جلو ی پایشان گوسفند قربانی کرده اند و حاج قاسم سلیمانی گل از گلش شکفته است ابو عزراییل هم آمده ، همه لات و لوت ها و لش های عراقی آمده اند چکار کنند؟؟؟ این عده با شجاعت و آن عظمت مبارزه اشان در برابر داعش حالا آمده اند سیل مکار را مقهور کنند آمده اند رودخانه های ایران را جلوی سیلش را بگیرند!!!!!! ویا اجازه ندهند این سیل ها وارد خاک عراق بشود اما مقتدا صدر ازابو مهندس میپرسد نقشه چیست؟؟؟ این زمینهای آن طرف بصره را چه نقشه ای برایش کشیده اید؟؟.
یکباره صبح دوشنبه ملت نگاه کردند دیدند در تمام مناطق خوزستان پرچم عراق به اهتزاز درامده است حمید که بچه ها وجب به وجبش را از بعثیان پس گرفتند حالا پرچم عراقی ها در سرتاسر آنجا بر افراشته شده است اینها را نباید ساکت بود ببینید کاری که اینها دارند میکنند این خیانت مطلق است .

پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا میگوید این آقایان دلارهایشان را خرج آقای مادورو میکنند رئیس جمهور ونزوئلا، و مردم ایران بااین سیل بزرگ و مصیبتی که برایشان آمده باید دست به آسمان ببرند و چشم به حشد الشعبی داشته باشند تا او بیاید و نجاتشان بدهد مردمی که پولشان دارد غارت میشود و به حشد الشعبی داده میشود. اینها پایدار نمی ماند.
در ادامه به دیدن کلیپ سخنان سعید قاسمی خواهیم نشست. همچنین اشاره ای به تصمیم شورای شهر تهران برای نامگذاری چند خیابان بنام هنرمندان خواهیم کرد و در پی آن مروری بر کارنامه سیاه سردار نقدی وبه دیدن یک کلیپ از برخورد مردم سیل زده خوزستان با وی می نشینیم و در ادامه برنامه نگاهی به سخنان زنگنه و گزارش تصویری از مناطق سیل زده هور العظیم خواهیم افکند و توضیحاتی تقدیم حضورتان می نماییم. در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین و مهم ترین رویداد های منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو