پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۲ فروردین

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .
در ابتدای برنامه به دیدن ویدیو کلیپ پیام نوروزی محمود احمدی نژاد می نشینیم و با شما صحبت خواهیم نمود.
طرف رفته و هنوز فکر میکنه رئیس جمهور است و پیام نوروزی می دهد !!! روزگار را میبینید او فکر میکند در آینده ایران حضور خواهد داشت . پیام داری بدهید تمام بشود برود ، فیلم عاشقانه که نساختی که ؟!! تو اگر میخواهی با مردم ارتباط برقرار کنی عکس خمینی و خامنه ای در سفره هفت سین چیکار میکند؟ این توهین به مردم است ، اگر واقعا اعتقاد به نوروز داشتی یک عکس زیبای دماوند را آنجا میگذاشتی، یک شیرو خورشید میگذاشتی ، مردم منتظر امام زمان نیستند چون دو تا نایبش را دیدند ،که چه بلایی سرشان آورد کسی دیگه منتظر خودش نیست امام زمان خودتی!! من میگویم خود انسان است و لازم نیست که خدا او را غیب کند و در چاه پنهان کند. اگر میخواهی با مردم حرف بزنی صادق حرف بزن روراست حرف بزن .
من چرا به این مرجان آل آقا میگویم بیا با مردم حرف بزن برای اینکه به مردم باید پاسخ بدهد . آقای احمدی نژاد یک بار مرد شو همت کن و بگو من حاضرم با نوریزاده مصاحبه کنم تو خودت را حق میدانی من ناحقم و ضد انقلابم؟؟؟؟!!!!
باور کن نه به تو توهین میکنم و نه اتهام میزنم فقط با تو حرف میزنم ، من آینه مردم هستم برای اینکه نه سودی می برم و نه پولی به جیب میزنم و فقط یک روزنامه نگار هستم ، اگر راست میگویی همان اطلاعاتی را که برای سعید کریمیان فرستادی و جانش را از دست داد به من بده، اگر هم جانم رااز دست بدهم مهم نیست من پخش میکنم ، خودت بیا بنشین جرات داشته باش همت کن آنرا که حساب پاک است از محاکمه چه باک است.
خودت میدانی دادگستری که رئیس دزدش را خودت راجع به او بارها حرف زدی جایی نیست که توسل به آن بجویی چون آزادی و عدالتی آنجا وجود ندارد یک دزد رفت یک قاتل دزد آمد جایش نشست .

سپس به بررسی و تحلیل پیام رهبر عظما سید علی خامنه ای بمناسبت نوروزخواهیم پرداخت.
آقای خامنه ای در مشهد از دولت های غربی انتقاد کردند و در زمینه توافق هسته ای فرمودند که ساز و کار مالی که اروپا وعده آنرا به ایران داده است شبیه شوخی است!! آقایخامنه ای شما میخواهید تروریست بفرستید اروپا آدم بکشد و توی یک اجتماع بمب بگذارد و میخواهی اروپا نازت کند؟؟؟ خانم موگرینی دارد میرود ، ایشان که دهانش باز شده برای آش ولایت فقیه دارد میرود .،
آقا میفرمایند که مقام های دولتی هم به این نتیجه رسیده اند که شاید برخورد ها تغییر بکند . چیکار میخواهید بکنید؟؟؟ دوباره سانترفیوژ علم بکنی، سانتر فیوژهایی که الان آهن پاره هستند و دارند زنگ میخورند، و شما میلیاردها پول ملت ایران را به باد دادید سر همین غنی سازی اورانیوم. آدم وقتی سرنوشتش با قذافی یکی است بلاخره اون مسیر راه را باید برود!!!
ایشان میفرمایند اف ای تی اف همان کاپیتالاسیون است . سر همین دروغ خمینی سال ۴۲ جنجالی به پا کرد که خدا را شکر اقلاً ۱۵ سال به تاخیر افتاد، نتیجه اش و ماها توانستیم در آن محیط بزرگ بشویم و نسلی بوجود بیاید که در تاریخ دیگر تکرار نمیشود، هر کدامش هم که میرود جایگزین ندارد، بخاطر آن دروغ خمینی، آن کاپیتالاسیون نبود یک قانون بین المللی بود و در سازمان ملل تایید شد، و ربطی به این موضوع نداشت حالا آقا آمده و میگوید اف ای تی اف کاپیتالاسیون است سید علی آقا مقام معظم نمیتوانی به تروریستها پول بدی و داری در غزه جنایت میکنی در سوریه زمین میخری که دهکده شیعی درست کنی ، این شیعه قلابی پنج هزار دلاری به چه دردی میخورد ، اگر همه عالم هم شیعه شوند به شماچه مربوط؟؟؟ شما که شیعه نیستید!!! دکانداران دین که شیعه نمیشوند ؟؟

درگیری مردم اندیمشک و دزفول بر سر نصب یک تابلو که تعدادی کشته و مجروح به جای گذاشت
دیروز و پریروز سر نصب تابلو بین مردم اندیمشک و دزفول بر سر نصب تابلو شهرداری درگیری ایجاد شده بود که منجر به خسارات جانی و مجروح شدن تعداد کثیری از هموطنان اندیمشکی و دزفولی شد. مردم چیکار میکنید اینها چیزهای حقارت آمیز است و این دعواهای بچه بازی فکر میکردم از میان ما رفته است که تابلو اینوری نصب بشود یا آنوری؟؟؟ اندیمشک و دزفول شانه به شانه هم در برابر تجاوز صدام ایستادید و دفاع کردید ، دست در دست هم بگذارید و اجازه ندهید رژیم شیاد از این بازی ها استفاده کند و بین شما اختلاف بیندازد اندیمشک و دزفول پیکر خسته ایران هستند خودتان به هم خنجر نزنید.

در بخش دوم برنامه اشاره ای به پیام نوروزی روحانی خواهیم داشت و با شما به سخن خواهیم نشست .
چطور رویش میشود که بگوید سال نشاط و آزادی جوانان وسال شغل و اشتغال ، برادر ترا خدا دست بردار . دولت در صدد نشاط و اشتغال جوانان و دسترسی آنها به اطلاعات است. چند تا روزنامه نگار را گرفتید و چند روزنامه را بستید و توقیف کردید ، اشتغال !! جوان فارغ التحصیل میشه از دانشگاه بیرون میاید و حیران میشود که چکار کند مجبور است راننده تاکسی های تلفنی شود اطلاعات آزاد نسبت به روز بودن اخبار جهان است و اتصال دانش پژوهان و جوانان به دانش جهان در فضای مجازی ،، فضای مجازی امن و آسان و ارزان توام با اخلاقو معنویت . اولا به تو چه ربطی دارد این اخلاق و معنویت خود بچه های ایران هوشمند هستند اینکه شما مرتب فیلترینگ بکنید و سد بگذارید بچه ها خیلی از شماهوشیار ترند ، همین داستان نوکر خودتان آرمین راد ، هک کننده در خدمت شما .این آقا سایت مجاهدین را هک کرده است. که میگویند اسمش هم جعلی است،.حال روحانی وعده میدهد که من بیکاری را حل خواهم کرد.

همچنین از خبر آزاد سازی چهار مرزبان ایرانی توسط ارتش پاکستان شما را با خبر خواهیم ساخت.
ارتش پاکستان ۴ مرزبان ایرانی را که جیش العدل ربوده بود در منطقه ای در بلوچستان پاکستان پیدا کرد و آزادشان نمود، باید از ارتش پاکستان تشکر کرد که لا اقل این چهار تن به زندگی آنهم در این ایام نوروز و به خانواده هایشان رسیدند مردم افرادی را که از جان مایه میگذارند که در مملکت امنیت باشد را تفاوت میگذارند با این دزد هایی که به روی یک بلوچ با ۴ کیلو چای آتش میگشاید و او را میکشند…..
در ادامه از متن پیام کانون نویسندگان در تبعید شما را آگاه خواهیم کرد و در پایان نگاهی به دستاورد های جمهوری اسلامی در سالی که گذشت خواهیم افکند .
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو