پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲۸ اسفند

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .
من هیچگاه رژیم را اینچنین بدبخت تر و مفلوک تر، ترسو تر و لرزان تر از امروز ندیده بودم، و هیچگاه مردم را با این همه سختی ها اینهمه امیدوار ندیده بودم در بخش اول برنامه به تفصیل از سنت های زیبای نوروزی ، دید و بازدید ها، زدودن کدورت ها، دیدن یاران و بزرگان و اقوام با شما سخن خواهیم گفت .

در ادامه اشاره ای به پیام نوروزی خسرو خان سیف خواهیم نمود و بخش از آن را برایتان میخوانیم.:
نوروز این فروزه غرور انگیز ایرانی که کارمایه حرکت و استقامت است در حالی فرا میرسد که میهن عزیزمان در این سالها در اثر ندانم کاری ها و سیاست های دشمن بر انگیز منطقه ای، و ثمره آن تحریمهای گسترده و فشار بی حد بر زندگی مردم ستمدیده و محروم کشورمان میباشد می گذراند اکنون میهنمان در شرایط حساس و خطرناکی روبروست، که وظیفه تمامی مردمان ایران زمین بویژه نسل جوان راسنگین تر نموده است تا برای آزادی و استقلال ایران و استقرار حکومتی مردم سالار بکوشد . نوروز را با یاد شهیدان راه آزادی و عدالت خواهی و مردم سالاری بویژه پروانه و داریوش فروهر ، و شاپور بختیار و زنده یادان برومند، قاسملو و شرفکندی و فرخزاد و همه کسانی که به عشق به ایران بدست رژیم جنایتکار نابود شدند، مگر میشود نوروز بشود و پوینده و مختاری یادش نیاید. هر چی بخواهم اسم بیاورم کم میآورم. بهر حال برای ملت ایران و تمام ایرانیان برون و درون مرز سالی بسیار شاد وهمراه با تندرستی آرزو دارم نوروزتان پیروز دلایتان شاد باد .

اما در این روزهای پایانی سال یکبار دیگر میخواهیم به این پرونده پتروشیمی اشاره کنم ماجرا فقط مقادیر پولی نیست که رفته ، و این داستانی که اینها راه انداخته اند و یک نفر را گرفته اند و گوسفند قربانیش کرده اند بخصوص اینکه زن هست، و یکمدت نقطه نظر های اصلاح طلبانه داشته و حالا سید علی آقا و نوچه هایش میخواهند تسویه حساب بکنند . اما مسئله مهمتر اینکه اینها تحریمها را دور میزدند اینها قانون شکنی کردند از لحاظ بین المللی ، دولت کانادا مگر تحریم ها را قبول نداشته است خانم خلجی آمده در کشور همسایه شرکت زده برای چی؟؟؟ برای گریز از تحریمها ، جالب است که پولهایی نقد از آمریکا به این حساب آمده و توسط برادر آقای حقانیان به ایران منتقل شده است بعد سید کریمیان را وارد بازی میکنند و بعد آنجوری میکشندش و زندگیش را نابود میکنند،۵۰ تا کانال زده بود برنامه اش اگر میل من و شما نبود میلیونها نفر در ایران بیننده داشت و زندگی هنرپیشه ها را تامین کرده بود اورا به همین راحتی کشتند. هیچکس به خونخواهیش بلند نشد.
آقای عباس جعفری دولت آبادی روز ۲۱ اسفند اعلام میکند که در پرونده بازرگانی پتروشیمی اختلاسی در کار نیست و متهمان از پولها سوء استفاده کرده اند ؟؟؟، زمینه سازی دارند میکنند که آقای خاموشی را کاری نداشته باشند!!! برنامه ریزی دارند میکنند که اصلا سراغ رفیقدوست نروند!! سراغ حاج اسدالله موتلفه نروند!!؟
در این پرونده دکلها از روز اول گفتم این آقای طاهری و شیرانیاینکار را کرده اند به خامنه ای گفتم طاهری داماد حاج مقدم شماست و موقع ریاست جمهوری شما در دفتر شما کار میکرد ، حال یا بخاطر شما یا حاج مقدم این آقا را کنار گذاشت و کاری به او ندارند و حالادر حکمی که صادر کردند به ۶ سال زندان محکومش کردند،آقای محمدی خانم نفیسه ؟ هیچی ماست مالی . ملیونها دلار پول این مملکت را دزدیده و ارتباطش با دائیش ووووو از نظر اسلام محمدی جرم نیست چون باج خوب داده است همین خانم در هلند تحت تعقیب بود برای همین به ایران برگشت و محسنی اژه ای و دولت آبادی را سیرآب کرد و راحت شد. آقای خامنه ای دیدید که طاهری محکوم شد آنهم در بیدادگاه شما ، اینقدر جرم وسیع بود که کاری نمیتوانستند بکنند . بعد یک آدمی که واسطه بود و سه میلیون حق کار گرفته را در انگلیس دنبالش آمده اند چرا چون میخواهند ماست مالی بکنند .
در پرونده پتروشیمی آقای خاموشی نور خامنه ای به او تابیده، و سراغ حاج آقا رفیق دوست مگر میشود رفت بنیاد نور ؟؟ حاج آقا خاموشی نوکر خانه زاد آقاست اسدالله هم که با حاج حبیب چی بردند که فقط ۸۰۰ میلیون دلار از چین به جیب زده اند اینها را که نمیشود سراغشان رفت باید سراغ کسانی که میشود گوسفند قربانیشان کرد رفت
اینها دارند خلجی را میزنند این آن شخص یک ماه پیش نیست حد اقل در دل بسیاری از ایرانیان تبدیل به یک آدم فرصت طلبی میشود نمیشود در رفت فردایی که جمهوری جهل و جور و فساد نباشد مردم پیگیر کار شما خواهند بود.
خانم آل آقا بیا و به مردم ایران جواب بده ، پرونده ات رامن دارم و محاکمه ات هم نمیکنم یعنی حس میکنم این وسط شما را فقط مطرح میکنند ، نمیگویم شما بیگناه هستید ولی گناهت خیلی کمتر از آنهایی است که چند میلیارد دلار بالا کشیده اند.
نه آن چیزی که در کانادا گفتی که من آنچنان چیزی نبرده ام !!! آنچنان یعنی چی؟ آنچنان برای هر کسی یکجور است ؟ باید بیایید و برای مردم توضیح بدهید این رژیم اینقدر وقاحت دارد سراغ دزد های میلیاردی گنده نمیرود شما را تعقیب میکند. در کانادا خیالت راحت است اما اگر کانادا با ایران تجدید مراوده کنند داستان فرق میکند .
کانادا اگر ایستاده نه بخاطر گل روی شماست، بخاطر جنایتی است که اینها در حق دکتر زهرا کاظمی کردند . بهر حال آقای دادستان کل گفته اند در مورد باز گرداندن خانم آل آقا از کانادا دستور قضایی صادر و به پلیس بین الملل ابلاغ شده است . ما با پلیس اینترپل کشورهایی که با ما عناد دارند مشکل داریم، متهمان پرونده فساد پتروشیمی با شرکت ملی صنایع پتروشیمی همکاری میکرده اند که تا قبل از سال ۸۸ شرکت دولتی بود و در این سال خصوصی شد، شرکت ملی صنایع پتروشیمی خصوصی شدن این شرکت را اقدام عجیبی خوانده که در آن یک رانت بزرگ نهفته بودند ، کی؟؟ حاج اسدالله عسکر اولادی تازه مسلمان!!! بعد میگوید این در مقایسه با بابک زنجانی قابل مقایسه نیست و بابک زنجانی مقام اول را دارد .
بابک زنجانی پولهایی را که برده است قشم ایر را درست کرده و به آنها گفته مرا نکشید آزادم کنید بقیه را به شما میدهم ، جرم آقای حمزه لو کمتر از بابک زنجانی نیست ولی بابک زنجانی ۱۰۰ میلیون به محسنی اژه ای داده است که به جعفرمنتظری نداده است حالا منتظری مقایسه میکند البته دستش با حاج اسدالله موتلفه در یک کاسه است این مجموعه فاسدین مافیا که همه با هم پیوند دارند …………
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو