پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۷ اسفند

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .
این حکومت جهل و جور و فساد باید برود و خامنه ای آینده و شرف خودش را به یک دزد و جنایتکار می سپارد حجت السلام قاتل، خامنه ای میگوید من این مجتبی را بدست تو میسپارم تو بشو رهبر و زیر آبی او قائم مقام رهبری باشد و شما که مثل من پیر شدی و خواستی به اجدادت بپیوندی آنموقع این مجتبی را بگذار ولایت مدار بشود به چه کسی دارد اعتماد میکند روز دوم سر آقا مجتبی را زیر آب کرده ،این آدم سر بچه خودش را هم زیر آب میکند ، و این برای من جالب است که خامنه ای از تاریخ درس نمیگیرد ، صدام و قذافی جلو چشمش بوده اند همه رو دیده بن علی رو دیده که حالا در آرامش در عربستان دارد زندگی میکند. که چی که چند سال بیشتر بمانی ، آقای خامنه ای نگاهی به دورو برت بینداز همه دزد هستند امروز پرونده پتروشیمی است دیروز پرونده دکل بود و فردا پرونده زمین و بعد پرونده شکر است یعنی یک رژیمی که سر تا پایش فساد و آلودگی است خودت را نجات بده و دل خوش نکن که بشار الاسد میاید و نجاتت میدهد ۱۸ میلیارد از پول این ملت را به او دادید،.

در ادامه از محکومیت پرویز کاظمی به سی سال حبس و تحمل شلاق بجرم دزدی شما را مطلع میکنیم .
دیروز داستان دزدی دکل را برایتان گفتم و حالا پرونده پتروشیمی آمده وسط ، من داشتم گوش میکردم به حرفهایی که سرکار خانم شیخ الاسلامی آل آقا زده اند ،اولا به ایشان بگویم کل آن حرفها را ۳۰ هزار نفر ندیدند من به شما و آقای خلجی بخاطر اهل قلم بودن ایشان نزدیکترم و گفتم بیایید در برنامه من بنشینید که میلیونها نفر شما را ببینند و اصل و کل ماجرا را برای مردم بگویید . خانم مرجان خانم فکر کرد به این سادگی هاست و میگوید چرا مرا متهم کرده اند؟ چیزی که رفته چیزی نیست!! مشاوره داشتیم و یک حق قانونی ما داشتیم که باید گیرمان میامده اینها دارند برایمان پرونده میسازند و چرا اگر پرونده میسازند فقط من یکی را مقصر میدانند میگویند بخاط آقای حمزوی شما زیر سئوال رفتید و یک دفعه رسانه های داخل و خارج کشور هجمه وسیعی بر علیه من شروع کرده اند ما یک سری خرید برای داخل کردیم و اینها را میگویند اشتباه شده و هیچکس به من چیزی نمیگوید ، بعد آقای خبرنگار میگوید شما از پس این برنامه ها چند بار ایران رفتید میگوید دو بار ، بعد میگوید اگر چیزی بوده باید در این دوبار مطرح میشده . نه خانم جان!! در آن زمان دعوای موتلفه و زنگنه و دولت به این مقدار نرسیده بود که همدیگر را رسوا کنند، حالا رسیده و پرده را کنار زده اند و بخشی بیرون آمده است، والا اگر قرار است پرونده پتروشیمی بررسی شود شما راست میگویید ، بعد شما به کانادا میروید و آقای خلجی هم میآید و با شما ازدواج میکند .آقای خلجی هم دارد هزینه شما را میپردازد . بهر حال رژیم با او حساب کتاب دارد این اواخر خیلی قرص و محکم جلو رژیم بلند شده بود من دارم نگاه میکنم که در این بازی چه کسی فریب خورده است وقتی میبینم جمهوری اسلامی فریب نخورده پس معلوم میشود طرف مقابل فریب خورده است. با آبروی عده ای هم بازی کرده و پدرشان را هم دراورده است . پرونده شما را من دارم، مقادیر پولی که حیف و میل شده است را من دارم، چقدر گیر شما آمده بیایید بگویید، و به مردم مصیبت کشیده وطن چه دینی دارید بیایید اعلام کنید، شما فقر را به چشم خود دیده اید ایکاش مردانگی میکردید و به این کارگران که چندین ماه است حقوق نگرفته اند یاری میرساندید و شب عیدی آنها را یاری میدادید شما دینی به وطن دارید شما ایران خانم را غارت بکنید و بعد بگویید این توطئه است برای ما ،. نه نیست !!!درست است شما گوسفند قربانی این بازی هستید ولی متاسفانه شما آلوده شده اید،. این آقای حمزه لو همه جا شما را انداخته جلو و گفته همه کاره شما بودید و پولها را هم شما برده اید حواستان جمع باشد اگر بیایید و هر آنچه راجع به حمزه لو میدانید و همچنین بقیه شرکا میدانید که چقدر بالا کشیده اند خیلی بنفعتان میشود و کمکتان میکند امیدوارم این کار را بکنید.
در بخش دوم برنامه از اتفاقاتی که دارد در وطن رخ میدهد با شما سخن خواهیم گفت . این داستان رئیسی و صادق لاریجانی به همینجا ختم نمیشود.آقای رضا صفار هرندیس و رضا اکرمی معاون فرهنگی رئيس جمهور مطرح کرده اند که ما نظام ریاستی را باید نظام پارلمانی کنیم ؟؟؟یعنی چی؟؟؟ مقام نخست وزیری را که تا آواخر زندگی خمینی ملغایش کرده اند دوباره زنده کنند ، چرا؟؟؟ برای اینکه زمانی که خامنه ای رئيس جمهور بود و موسوی نخست وزیر بود عملا خامنه ای هیچکاره بود و موسوی همه کار بود و با تکیه بر اختیارات قانونیش و تعاملاتش با مجلس و اگر مجلس هم مخالفت میکرد متوصل به خمینی میشد و خمینی هم تشری به نمایندگان میزد و جیک نمیزدند . حالا میگویند رئیس جمهور شده یک قدرتی در برابر رهبر در واقع رهبر دارد رنج میبیند چون یک ضلع نظام منتخب از جانب بیست میلیون مردم است و یک ضلع دیگر منتخب نیست و هشتاد پیرمرد در شورای نگهبان او را انتخاب کرده اند اینها با هم تعارض پیدا میکند و ملت دنبال آن کسی میروند که خودشان انتخابش کرده اند چکار میشود کرد ؟؟ باید نخست وزیری را جایگزین رئیس جمهوری کنیم و نخست وزیر را بی عمامه انتخاب میکنیم که به رهبر توهین نشود. مثل حالا که سیستانی روحانی را میپذیرد ولی نماینده خامنه ای را نمی پذیرد. تصور اینها اینست که روحانی کنار میرود و رئیسی ولی فقیه میشود و مجتبی هم میشود دستیارش و ولایتی را هم نخست وزیر میکنیم بلاخره این امی داشته روزی رئیس جمهور بشود!!!ولی مجال پیدا نکرده است و با مجتبی کنار میآید پس طرح اینست که خامنه ای که سرش را زمین گذاشت با تعدیل قانون اساسی که الان دارند مینویسند پست نخست وزیری را احیا کنند و پنج ساله بکنند ،مقام معظم رهبری که ابدی است، و مابقی پستهایی که به مقام رهبری مربوط میشوند پنج ساله میشوند . یک عده دیگر مثل خاتمی و اصلاح طلبان بر این باور هستند که نه آقا ما نباید مقام ریاست جمهوری را حذف کنیم نه ما نظام ولایت فقیه را تعدیل و تغییرش میدهیم و یک شورا درست میکنیم در برابر شورای سید علی آقا، به این معنا که آقای خاتمی میاوریم وسط ، آقای سید محمد بجنوردی پدر زن حسن آقا را میاوریم وسط، حسن آقا را هم میآوریم و در برابرشان بلند میشویم خبرگان هم که ببیند مردم با این شورای دوم هستند گزیری ندارند و ناچارند به گزینه ما رای مثبت بدهند ……….

در انتها به دیدن چند ویدیو کلیپ خبری خواهیم نشست .
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو