سخنگوی شورای نگهبان و زمینه چینی تبلیغاتی برای انتخابات 98

سخنگوى شوراي نگهبان در جمع ناظرين شوراي نگهبان دشت ورامين در خصوص انتخابات ٩٨ ، اعتماد به جوانان و دادن ميدان رقابت به آنان و همچنين تلاش بيشتر مسؤولين براي رضايت مردم سخناني ايراد كرد .
كدخدايي ضمن اعتماد بيشتر به جوانان در عرصه هاي سياسي ، گفت : آينده كشورمان در دست جوانان اين مرز و بوم است و بايد به آنها اعتماد كنيم و ميدان را در اختيارشان بگذاريم .
كدخدايي در ادامه با بيان اين نكته كه مسوولين بايد در خدمت مردم باشند ، تاكيد داشت : مسؤولين براي جلب رضايت مردم بايد تلاش كنند تا مردم از آنها راضي شوند . تمام احزاب و گروه هاي سياسي بايد در خدمت مردم باشند و از هيچ كوششي فرو نگذارند .ملت راضي شوند مطمئنا خدا هم كمك خواهد كرد .
سخنگوى شوراي نگهبان ، انتخابات ٩٨ را از سه جهت مهم و حساس تلقي كرد .كدخدايي اولين نكته مهم در انتخابات پيش رو را وجود احزاب سياسي دانست ، سپس به وضعيت اقتصادي به دليل اتفاقات رخ داده اشاره كرد و در نهايت دشمنى دشمنان حكومت جمهوري اسلامي را سومين مسئله ي مهم دانست كه باعث حساس تر شدن انتخابات ٩٨ خواهد شد و اذعان داشت :بايد همه تلاش كنيم تا مردم در اين انتخابات حضور چشمگير ي داشته باشند و همينطور خداي نكرده دچار سياست زدگي نشويم .كدخدايي افزود : مردم بايد هوشيار باشند كه به هر كسي رأي ندهند و افراد صالح را شناسايي كنند .
بنظر می رسد شورای نگهبان از حالا زمینه چینی های تبلیغاتی را برای اعمال نظارت استصوابی در قلع و قمع کاندیدای مجلس شورا در سال اینده فراهم میکند .