پنجره ای رو به خانه پدری چهار شنبه ۱۹ دی

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا اشاره ای به سخنان سید محمد موسوی مدیر عامل گروه بهداشتی فیروز مقام مشورتی سازمان ملل متحد در حوضه معلولین در همایش ماندگار خواهیم داشت فکر کنید بیش از ۱۰۰ هزار تن از فرزندان این سرزمین در این ۶ سال در ادامه جنگی که خودخواهی خمینی و آرزوهای دور و دراز و فریب کاری های سران سپاه باعثش شد معلول شدند و زندگیشان را از دست دادند و اثاث زندگیشان از هم پاشید و در بعضی موارد این زنان اینقدر فداکار بودند و در کنار همسر معلول خم به ابرو نیاوردند دلاورانه کنار مردشان ایستادند. رضا یکیشان بود که با من دوست بود افسر سپاه بود جلو بیمارستان بقیة الله العظم که میرفت اکسیژن بگیرد به من زنگ میزد و هر بار درد، درد، داشت . یک داستانی هم داشت که ساختمانی داشتند در میدان کاخ و این ساختمان در اختیار یکی از معلولین بود که به همراه فرزندش رنگ میفروختند و طبقه پایین را را سردار رضایی گرفته بودند و میخواستند آنرا بالا بکشند و من سخت با آن جنگیدم و هر روز راجع به آن گفتم، تا آخر این سپاهی معلول توانست حضور خود را در آنجا تثبیت کند اما روزی که این مسئله انجام شد رضا خاموش شد و برادرش با منصحبت کرد و گفت دیروز وقتی سند اینجا آزاد شد و بدست آن سردار معلول رسید او هم خاموش شد.

در همین جمهوری ولایت فقیه چون نفاق و درویی و دروغ و تزویر پرتو بر همه چیز انداخته ، آقای کی نژاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، یعنی لابد خامنه ای در وجود ایشان چیزی دیده است که بیاید از کتابهای مدارس شعر حضرت فردوسی را در بیاورد و جایش سبزواری بگذارد در ستایش مسلم ابن عقیل لابد و او قادر است تمام زیباییها را از کتاب معاصر پاک بکند و جایش نوحه بگذارد. دختر خانم ایشان تشریف میبرند آمریکا ، مثل خیلی از ژن های پاک چادر و روسری و مانتو میپرد وقتی نوه خمینی را در دانشگاه کانادا میبینیم که با چه ژستی ایستاده است این ژن امام موسی صدر است. بهر حال دکتر خانم عکسش چاپ میشود و در جشن کریسمس هم هست و خیلی هم قشنگ هست یک خانواده شاد در کنار درخت کریسمس ، بهر روی بخاطر بچه هایشان هم که شده انجام میدهند . اما وقتی میاید و میگوید این عکس فتوشاپ است آدم لجش میگیرد و آنجا که میگوید پیج دخترم را هک کرده اند. و این فتو شاپ است . اگر میخواهی بدانی فتو شاپ چیست برو وردست بچه های سپاه بنشین که ۷ تا موشک را باهم هوا میکنند و آبرویشان میرود ، این عکس واقعی است کاشکی یک ذره مردانگی داشتی بجای اینکه آنجا کتابها را قلع و قمع میکردی فرهنگ را و حضرت حافظ را مورد بی مهری قرار میدادی ایکاش یک ذره مردانگی و صداقت داشتی. میگفتی بله دخترم است و فردی است آزاد و خودش انتخاب کرده و من نمیتوانم از اینجا به او بگویم چیکار کند.

اما در این وسط نفاق و تزویر شما اگر کارمند دولت و یا کاسب و یا هر چی تومن بگیری برایت هزینه بالاست سنگین هست ۶۰ هزار تومان یک کیلو گوشت ولی یک توریست خارجی باشی و به ایران بیایی میبینی هتل ۴ ستاره شبی ۷ دلار ساندویچ سی سنت و این رژیم اینقدر نادان است و از این نتوانست استفاده کند شما ببینید شب کریسمس دوبی چه خبر بود لبنان باهمه مشکلاتش چقدر مردم به آنجا برای کریسمس رفتند و چقدر عایدی نصیب مردم میشود .

دیروز برایتان گفتم که چرا صادق آملی لاریجانی به میدان آمده است این نکته را فراموش کردم بگویم که اگر اینها نتوانند ماجرای ریاست جمهوری را فعلا لغوش کنند علی لاریجانی رئیس جمهوری خواهد شد و اخویشان صادق خان رئیس قوه قضاییه هستند و اخوی دیگرشان هم برنامه ای ریخته اند که وزارت امور خارجه را در دست بگیرند یعنی مملکت بشود مملکت لاریجانی ها. منتهی یک لطفی این وسط بکنند و آقا مجتبی را هم در شورای رهبری بگذارند که آماده بشود برای بدست گرفتن قدرت .

در ادامه به منطقه خواهیم رفت و از سفر جان بولتن مشاور امنیت آمریکا به اسراییل و اشاره وی به خروج نیروهای آمریکایی از سوریه شما را مطلع و در این باره با شما سخن میگوییم .

در بخش دوم همراه با شما خوبان به گفتگو با میهمان عزیز برنامه جناب آقای حسن ستار خواننده محبوب خواهیم نشست و با ایشان در ارتباط با مسائل سیاسی و اجتماعی ایران به تبادل نظر خواهیم پرداخت.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو