پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۴ دی

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . ما دیروز البته خبر درگذشت آقای شاهرودی را به اطلاع شما رساندیم ، اما امروز نگاه میکنیم به واکنشها و بالا زدن ها و پایین زدن ها را و پیش خودم میگفتم همه اینها که در طول تاریخ قدرتی داشتند از شیخ صفی تا شاه صفی می بینم که مثلا شاه عباس دستور میدهد پسرانش را بکشند و تمام مردان خانواده رابه قتل میرساند بعد در فرح آباد ساری آمده چه قصری ساخته بعد دستور میدهد که یک قصر دیگر هم برایش بسازند و در اصفهان میدان نقش جهان را افتتاح میکند ، زندگی جاودانه ابدی.
سلطان صاحبقران ۵۰ سال سلطنت کرده بامدادان بلند میشود که به حضرت عبد العظیم برود میزرا رضای پا برهنه کرمانی گلوله ای به قلبش میزند.
دونه دونه سلاطین قدرتمند کسانی که روزگاری گمان میکردند مرگی نیست و برای همیشه آنها در اریکه قدرت باقی میمانند حتی به اندازه زن صیغه ای احترامشان راندارد وهنوز کفنشان خشک نشده تو بقل کس دیگری هست. یعنی وقتی شاهرودی نگاه میکرد که سبزواری رو صندلیش نشسته چه حالی میشد، آدمی که دوسال قبل خامنه ای بردش در پستو و گفت من شما را میخواهم ولی فقیه کنم ولی هوای این آقا مجتبی را داشته باش و اونو قائم مقامش کن که بعد از شما او ولی فقیه شود، زمین ادب بوسید، دست بوسید، وای .آنوقت در تاریخ استثناهایی هم وجود دارد یک آدمی مثل ژنرال سوار الذهب بالاترین درجه نظامی را دارد میبیند جعفر نمیری دارد به مردم ظلم میکند و دست و پا میبرد در حالی که طرف نان ندارد بخورد مجبور است سیبزمینی بدزدد در حالی که خودش در قصر پری رویان ۱۵ ساله را برایش میبرند ، بلند میشود و قدرت را دردست میگیرد که براش مردم آماده اند تا ابد با او بیعت کنند بعد از ۹ ماه دستور برگزاری انتخابات آزاد میدهد و همه احزاب را آزاد میکند تا در انتخابات شرکت کنند آقای میر علی برنده میشود و قدرت را واگذار میکند و به کنار میرود و میگوید برای من بس است و من دست به این قدرت خانم نزدم من فقط آمده ام شاهد انتقال قدرت باشم. سربلند و آقا زندگی میکند .
الان آقای خامنه ای در یک بزنگاه بزرگ تاریخی قرار گرفته است آیا او درک این بزنگاه را دارد ؟ آیا میتواند متوجه باشد که اگر میخواهد نامی از او به جا بماند و مجتبی راحت زندگی کند و نوه هایش راحت زندگی کند این دوسال آخر عمر را می آمد به مردم میگفت مردم به شما خیلی ظلم شده است میلیاردها حق شما را خورده اند و خیانت کرده اند و کشور را در معرض نابودی قرار داده اند ولی من سید علی خامنه ای میخواهم به شما کمک کنم و میخواهم این کشور سربلند ترین کشور جهان شود همان که شاه آرزویش را داشت انجام بدهد. من ایران را کاری میکنم که تاج سر آسیا بشود از فردا احزاب آزاد ، اسلحه نمیتوانند در خیابانها بیاورند ولی آزادند که فعالیت سیاسی بکنند آزادند تلوزیون خصوصی داشته باشند ایران فردا و بقیه تلوزیونهای ایرانی میتوانند از ایران برنامه پخش کنند . آیا آقای خامنه ای این اعتبار را خداوند به او داده است این افتخار را به او داده است، محمد رضا شاه با چشم گریان رفت و آدم نکشت، شما ببینید صدام و قذافی چه کردند ولی مبارک همیشه سربلند است بن علی همیشه سربلند است تاریخ آدم را امتحان میکند.
خمینی وقتی آمد جمعیت ۳۴ میلیون بود و مردم تلاش میکردند بچه هایشان را به مدارس خوب بفرستند و به آنها برسند ، امام آمد و فرمان جیش بیست میلیونی را صادر کرد جمعیت ریخت شد سه برابر، شد ۸۴ میلیون ، آنوقت خامنه ای ایراد از دولت میگیرد از سیاست کم کردن تولید مثل ، امام زمان میخواهد بیاید جان ارزشی ندارد و همینجوری باید بیایند و بروند در سوریه و یمن وکشته بشوند در راه اسلام ناب محمدی آن اسلامی که آخونده بر میگردد و میگوید بخاطر اسلام عرفان را زیر پا میگذارم یعنی حافظ و حلاج را زیر پا میگذارم بخاطر اسلام جنتی و اسلام احمد خاتمی. در همین باره به دیدن سخنان این آخوند بی عقل مینشینیم.
مگر دوران فتحعلی شاه است حالا دوران سید علی خامنه ای است روزگاری که خط فقر ۴ میلیون و ۵ میلیون است و یک عده نادان تر از تو حرف تو را گوش میکنند و تا زن بدبخت میتواند سالی یکدفعه بچه بزاید ، این داستان اینهاست . قدرت فراتر از همه چیز است تعداد بچه ها که زیاد شد نوکری اینها زیاد میشود و ته آن بسیجی میشوند دیگر، در این گیر و دار یکی هم منتظری میشود همیشه این سئوال برای من مطرح بود تا اینکه از خودشان پرسیدم، گفتم شما دو قدمفاصله داشتید تا به بالاترین مقام کشور با مقام امامت ، چرا دو روز صبر نکردید که قدرت را دردست بگیرید بعد درست کنید الان میگویید پشیمانید از ولایت فقیه، شما میتوانستید ولایت فقیه را براندازید. گفت من به نطقهای رسیده بودم که شبها در نماز شب اشک میریختم خدایا من راببخش خدایا از من بگذر،من مقصرم برای کمک به خمینی و این رژیم را آوردم ، من مقصر هستم برای اینکه نگذاشتم مرحوم بختیار برود و یک راه مسالمت آمیزی برای خمینی بیاورد و اورا سرعقل بیاورد، من باعث شدم که ولایت فقیه در قانون اساسی بیاید…….
در بخش دوم برنامه از تلف شدن بیش از ۲۰۰۰ پرنده مهاجر در تالابهای ارومیه شما را آگاه خواهیم ساخت و با شما صحبت خواهیم نمود. در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین اخبار و رویداد های منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو