پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۲۸ آذر

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. چیزی نمانده به سالروز تولد میترا پیامبر بزرگ ما و مسیح آزاده اینقدر ایندو با هم شباهت دارند که آدم کم کمک به اینجا میرسد که میترا و مسیح یکی هستند ، ده صبح از ینگه دنیا رسیده ام، اگر چشم خراب است و اگر دیده و روی آنگونه که باید باشد نیست، ببخشید ولی دلم میخواست که باهاتون باشم مسائل مهمی بود که میخواستم با شما صحبت کنم اولا نکته ای را برایتان بگویم ،سفیر جمهوری اسلامی در عراق ایرج مسجدی این آدم از سپاه قدس آمده و تربیت شده قاسم سلیمانی هست ، مراسمی در عراق گرفته اند برای بزرگداشت شهدای عراق در برابر داعش وتمام نوکران جمهوری اسلامی هم آنجا حضور دارند البته بزرگانی هم چون دکتر برهم صالح رئیس جمهور هم حضور داشت سفرای خارجی و بزرگان عراق هم هستند و ایرج مسجدی هم آمده است، برهم صالح سخنرانی میکند و برای بزرگداشت شهیدان خواهش میکند که همه بلند شوند و بایستند ، آقای ایرج مسجدی قهر میکند و به بیرون میرود و ایشان میخواسته یک دور هم بخاطر شهدای سپاه مردم بایستند و احترام بگذارند . بچه های ایران اگر کشته شده باشند بخاطر مسائل ملی ما شهید هستند و باید در برابرشان قیام کرد ، اما بچه های ما که در عراق و سوریه کشته میشوند برای مقام معظم ولایت فقیه کشته میشوند و شهید خطاب نمیشوند و مردم در سوریه و لبنان از آنها متنفرند.در ادامه به لبنان خواهیم رفت و در ارتباط با انتخابات لبنان و دخالت ایران در لبنان با شما صحبت خواهیم نمود.

تظاهرات کارگران فولاد اهواز و هفت تپه همچنان ادامه دارد و در این سری اعتراضات هیچگونه شعارجدایی طلبی از اینها شنیده نشد درود به آنها میفرستم ودیروز دیدم معلمان و بازنشستگان و رانندگان نم نم دارند میآیند و دانشجویان هم به آنها پیوسته اند امروز در هر کجا نگاه میکنید اعتراضات دانشجویان و کارگران و معلمین را ملموس می بینید.

محمود علوی وزیر اطلاعات گفته ماموران اداره اطلاعات خانمی را که مجرم و مفسد اقتصادی بوده طی عملیاتی برون مرزی دستگیر نموده است مثل اینکه این خانم ۸۰۰ میلیارد تومان از بانک اختلاس نموده و فرار کرده بوده است. این خانم چگونه توانسته این مقدار پول را اختلاس کند حتما مهره مار داشته است ، همزمان دیدیم که آقای محمد رضا خاتمی تحت تعقیب قضایی قرار گرفت ، جعفری دولت آبادی گفته که محمد رضا خاتمی دبیر کل حزب پیشین مشارکت بدلیل سخنانش در باره تقلب در انتخابات ۸۸ تحت تعقیب قرار گرفته است.

در این سفر که آمریکا بودم رفتم در بورلی هیلز آن ملکی که اینها خریده اند، یک کنیسه یهودیان بوده است، آنجا را خریده اند به مبلغی خیلی کلان که تبدیل به حسینیه اش بکنند، و اسمش را هم بگذارند حسینیه فرهنگی و بعد احمد آقای خمینی نتیجه آقای خمینی بروند آنجا و زمام امور را بعهده بگیرند، حالا با پیگیری های بنده آمریکاییها یقه اشان را گرفته اند ومیگویند شما چنین خیالاتی داشته اید ما نمیدانستیم ، ما اجازه چنین کاری را نمیدهیم.

و اما ماجرای برگزیت و خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، همیشه آدم میتواند در بزنگاههای سیاسی تفاوت های آدم ها را ببیند، خانم ترزا می کیست؟ و آقای تونی بلر چه کسی است ؟ یک زمانی در ایران نخست وزیری بود بنام قوام السلطنه با اقتدار و درایت مسئله آذربایجان را حل کرد و مسئله باجگیری روسیه را حل کرد که نفت شمال را میخواستند. آقای دیوید کامرون با اطمینان به اینکه مردم رای مثبت میدهند به بقای بریتانیا در اتحادیه اروپا دست به این رفراندوم زد، حالا امیداورم پشت این قضیه بیرون بیاید که آقای ولادیمیر پوتین در این قضیه نقشش چه بود ناگهان شما دیدید افرادی این سر و آن سر بریتانیا مثل بوریس جانسون راه افتادند که ماندن در اتحادیه اروپا خیانت کبری و عظما است و رئیس گروه جبهه ملی هم گفت ما داریم
هفته ای سیصدو پنجاه میلیارد به اروپا باج میدهیم، و ذهن مردم را شستند و رفراندم کردند و رفراندم با یک آمار پایینی رای به خروج داد و آقای کامرون رفت و خانم ترزا می آمد، اولا کامرون میتوانست نخست وزیر بماند اگر دست به این حماقت نمیزد ، خانم ترزامی فکر کرد خروج از اتحادیه اروپا یک امر ساده ای ایست و میتواند انتخابات بعدی را هم ببرد ، اما یک اشتباه کوچیک کرد چون مشروعیت نخست وزیریش را قبول نداشت یک انتخابات زود رس کرد در نتیجه اینبار شعارش بیرون آمدن از اتحادیه اروپا بود. مذاکرات با اتحادیه اروپا شروع شد اروپاییها خوشحال نیستند که بریتانیا خارج میشود بریتانیا از اتحادیه اروپا بسیار بهره مند شده است ، روسها از ابتدا اتحادیه اروپا را غولی در مقابل خودشان میدیدند که در کنار غول آمریکا میتواند به آنها لطمه بزند ماجرای تحریمها و تجاوز به کریمه و قبل از آن در گرجستان روابط خیلی حسنه نبود ، گو اینکه آلمان یک قرارداد ویژه گاز با روسها بسته بودند ، در این گیر و دار میگویند روسها میلیارد ها دلار خرج کردند تا افکار را ضد اروپایی بکنند و کم کم شعله ور تر شد،. میل میل جدایی است اما این جدایی به چه قیمت؟؟
در بخش دوم برنامه اشاره ای به ماجرای نماینده سراوان محمد باسط درازهی خواهیم کرد، و همچنین شما را به شنیدن چند خبر داخلی دعوت خواهیم نمود و در انتها با شما در ارتباط با دستاوردهای سفر اخیر به آمریکا به سخن خواهیم نشست.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو