پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱۹ آذر

این برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. مرگ مشکوک رحیم ذبیحی فیلم ساز بانه ای به همراه برادرش ،فرشید هکی را که با آن مرگ مشکوک کارد آجین کردند و آتش زدند ، او رازهایشان را در یافته بود . حالا رحیم ذبیحی و برادرش در یک رانندگی مشکوک در سرزمینی مشکوک به دره سقوط میکنند و اتومبیلشان آتش گرفت و اجسادشان تحویل پزشکی قانونی گردید،.
رژیم جهل و جور و فساد رژیم احمق هم هست آنها هم فکر میکنند همه مانند خودشان ساده و احمق هستند یکدفعه آقای روحانی تبدیل به نماد حقوق بشر میشود و اشک میریزد برای جمال خاشقچی !!! او میگوید شایسته نبود در استانبول چنین اتفاقی بیافتد اما شایسته بود سعید کریمیان را بکشید.بله چون سعید کریمیان رویش زیاد شده بود و میخواست اسرار احمدی نژاد را فاش کند و سی کانال تالوزیونی زده بود. شرم کنید ، چقدر حقیرید ، مردک تو آمدی و میگویی دانشگاههای ما آزاد ترین دانشگاههای جهان اند ، شرم نمیکنید که از روز اول آمدنتان نکبت به دانشگاه بردید.
و وقتی دانشگاه به پا خواست که از حیثیت خودش دفاع کند صدها دانشجو را کشتید وستاره دارکردید و استادان برجسته را بیرون انداختید و بیینید بر سر محمد ملکی رئیس منتخب دانشگاه چه آورده اید ؟ یک دانه آدم حسابی در دانشگاه نگذاشته اید چون برای شما دانشگاه معنا ندارد، امامتان گفته بود تحکیم حوزه و دانشگاه و آن تحکیم شمشیری شد در برابر استبداد و حماقت شما ، فیلمساز میکشید فعال محیط زیست میکشید و بعد رئیس جمهور میآید اعلام میکند دانشگاه ما آزاد ترین دانشگاه جهان است.؟؟؟!!
بگذارید امروز حکایتی را که خودم فاش کرده ام را بعلتی که خودم گفته ام برایتان بازگو کنم، از روز ۲۹ اسفند ۷۳ که چهار روز قبلش احمد خمینی فوت کرد در آن روز من در روزنامه الوطن کویت نوشتم احمد خمینی توسط اطلاعات رژیم کشته شد و خیلی ها سرو صدا کردند مگر میشود؟؟ و بعد آقای عماد الدین باقی نوشت و در همان فضا به من اشاره کرد و گفت که من این را نوشتم حالا میتوانم این داستان را برایتان بگویم:
صادق طباطبایی توسط یکی از اقوام برای من یاداشتی فرستاد و گفت آقایان خدمت احمدآقا رسیدند. اینها با ریختن سم در داروهای او که بیمار قلبی بود و فشار خونش بالا بود او را بقتل رساندند، صرف چاپ خبر کافی بود که اینها را کلافه بکند و باورشان نمیشد این خبر در اینجا منتشر بشود ومن مرتب در همه جا این را عنوان کردم . احمد آقا مطابق عهد و پیمانی که قبل از فوت پدرش گذاشته شده بود که اطراف این عهد و پیمان یکی ایشان بود یکی هاشمی بود یکی سید علی خامنه ای بود و یکی محمد ری شهری بود .
در واقع یک مجموعه اینجا بودند و یک مجموعه بزرگتر هم درست شده بود که این مجموعه عبارت از کروبی و موسوی اردبیلی و رفسنجانی و مهندس موسوی و خامنه ای بودند که این مجموعه میگفتند آقا که رفت باید یک رهبری جمعی صورت بگیرد رهبری جمعی که ولایت فقیه متکی به فرد نباشد این طرحشان بود اما در پس پرده نشستند با احمد صحبت کردند و گفتند الان تو موقعیتی داری خط شما هم مانند پدرتان است مهر و امضاء او هم در دستتان است ما اول باید منتظری را از سر راه برداریم تا منتظری باشه او اینجا را تصاحب خواهد کرد و همه چی از دست ما خواهد رفت نه آن نامه را خمینی نوشت و نه آن حرفها را خمینی به منتظری زد همه را احمد آقا نوشت و خامنه ای و رفسنجانی انشاء کردند. همه را احمد آقا نوشت و مهر پدرش را هم زد و فرستاد، در این گیرو دار امر بر احمد آقا مشتبه شد، یعنی به این نتیجه رسید حالا که صحبت سواد و فقاهت نیست چرا من رهبر نشوم؟ پسر خمینی هستم، مردم هم قبول میکنند. اولین بار که راجع به این تمایل خودش صحبت کرد دوم و سوم خرداد بود وحال خمینی یکدفعه بد شد، و به شبه کما رفت، و در جلسه ای گفت برای اینکه مشکلی پیش نیاید من خودم پا پیش میگذارم و اعلام رهبری میکنم !! هاشمی رفسنجانی گفت این کار عملی نیست ما الان در سال بعد از جنگ هستیم و خیلی از مسائل هست که احتیاج به اجماع دارد. و گفت خامنه ای را رهبر میکنیم من هم رئیس جمهورم شما را هم رئیس مجلس میکنیم مگر کاشانی رئیس مجلس نبود !! بنابرین سعید امامی را صدا زدند و ری شهری هم که بود حاضر و آماده و جلاد همیشه آماده سربریدن است.

آقا وقتی دوست در سنگر دشمن شد چیکار باید بکنیم ؟؟ هیچی باید آن را از میان برداریم، برا احمد آقا خیلی مشکل نیست، او یک سری دارو از خارج برایش میاید برای کلسترول و فشار خون که میشود این دارو ها را دست کاری کرد و دوزشان را بالا برد تا احمد آقا هم به خدمت پدرشان بروند. و چنین کردند و احمد با خوردن این داروها کم کم آثار سم در بدنش ظاهر شد و سموم جان و جهانشانش را در ربود.

در بخش دوم برنامه اشاره ای به سخنان تحریف وار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی سپاه در باره کورش بزرگ و تاریخ ایران خواهیم کرد و توضیحاتی تقدیم حضورتان می نماییم. در پی آن از مشاجره روحانی و مخالفانش در مجلس و سخنان حسام الدین آشنا با شما به سخن خواهیم نشست.در انتها به منطقه خواهیم رفت ونگاهی به اظهارات حیدر العبادی نخست وزیر قبلی عراق و کنفرانس سران خلیج فارس و کنفرانس صلح با شرکت نمایندگان درگیر کشور یمن درسوئد خواهیم افکند و با شما سخن خواهیم گفت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو