پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲۹ آبان

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا نگاهی به وطن پرستی و عشق به وطن ایرانیان خارج ازکشور در این زمان حساس کنونی خواهیم افکند، وقتی به آنها میگویی الان کارگران و معلمین اعتصاب کرده اند پیش خودت فکر نمیکنی این افراد وقتی حقوقشان را دریافت نکنند چطور خرج زن و بچه اشان را بدهند هیچوقت از خودتان پرسیده اید که این چیکار میخواهد بکند. و مقایسه میکنم با ایرانی هایی که دلشان آنجاست گفتم اصلا کار سیاسی نکن، به بچه های بلوچستان فکر کن که روی خاک بدون مدرسه نشسته اند ،چی میشد یکی یک مدرسه میساخت برای اینها، اصلا سیاسی نیست این کار، و نه ربطی به رژیم دارد و نه کسی جلویت را میگیرد.
و یک صد هزار دلار از ثروت صد میلیونیت را به احداث مدرسه اختصاص بده، توی خوزستان روی نفت خوابیده ،چند تا مدرسه ساخته بشه. مگر رانندگان کامیون و بچه های هفت تپه چقدر دیگر طاقت دارند، ناصر ابوالمکارم شیرازی شکرفروش تمام آنجا را بالا کشید. کارگران میگویند ما از خصوصی سازی پشیمان گشته ایم لطفا برگردیم به همان سبک دولتی سابق.

در این بخش از برنامه اشاره ای به سفر حسن روحانی رئیس جمهور به شهر خوی خواهیم نمود و مردم شهر خوی مردمی آزاده هستند هم در مشروطه خودشان را نشان داده اند و هم در انقلاب آدمهای حسابی هم از آنجا آمده است آقای روحانی وقتی به خوی رفت مردم سنگ به ماشینش زدند بیش از چند دستگاه اتوبوس آدم آورده بودند و دانش آموزان را جمع کرده بودند که چی!!!!؟؟
که این جمعیت نشان بدهد که شما پایگاه دارید ؟ مردم که میدانند این جمعیت چطور آمده اند و شما پایگاه ندارید و با سنگ از شما استقبال میکنند و بعد شما میگویید این جمعیت برای نظام ما و مقام معظم ولایت آمده اند ، چه ربطی به رهبر دارد؟

داستان امام زمان اسراییلی را شنیده بودید ؟ کلیپی در این باره میبینیم .تموم شد مادر فرانسوی و مادر بزرگ ایتالیایی و جده هم ایرانی. این آقایان میگویند امام زمان میاید و زن میگیرد و از هرکجای دنیا زن میگیرد. و بچه دار میشود و نوه دار میشوند و این زنان و بچه ها میمیرند وامام تازه جای دیگر رفته زن گرفته است. و همه را به امان خدا رها کرده است. چرا خداوند باید یک بشر را استثنا اینجوری بکند.؟ و امام زمان ۱۴۰۰ سال عمر بکند و مرتب زن بگیرد و بچه دار بشود. مسخره کردند مارا این آخوندها با این دروغها، مسخره کرده اند عقل ما را ، پیامبر مارا ، امامان مارا، همه را مسخره کرده اند. روزگاری دین و پیامبر و امامان اعتبار داشتند اینها همه را بی اعتبار کردند چون دزد هستند چون ذره ای احساس و عاطفه نسبت به مردم ندارند. چون ارزشی برای کارگرزحمتکش ومعلم نازنین قائل نیستند.

در گذشته چندین بار در مراسم های رسمی سرود شاهنشاهی ایران پخش شده است و اما آین آخرین بار در چین در مسابقات قهرمانی ایران درتکواندو این سرود پخش گردید بجای سرود جمهوری اسلامی. به دیدن این گزارش تصویری مینشینیم.

داستان تحریمها به جا های جالبی دارد میرسد آقای عباس عراقچی گله میکند از اروپاییان ،ظریف گله میکند بله اروپاییها کاری نکردند، و کارخانه های ما به حرف ما گوش نمیدهند، امریکا یک بانک فرانسوی را بخاطر همکاری با ایران و چند کشور دیگر جریمه نموده است خوب شما فکر میکنید آیا بانک دیگری راضی میشود همچنین کاری بکند و با ایران معامله بکند.
آقای هانت وزیر خارجه بریتانیا که به ایران رفته اند سه عنوان مورد گفتگو های ایشان بوده است، موضوع اول مسئله همکاری اتحادیه اروپا با ایران بود در عرصه باز نگه داشتن درهای تعامل قانونی با ایران ، معاون وزیر خارجه گلایه دارد که بلاخره این اروپاییان نتوانستند یک راه حلی برای این سوئیفت وامانده پیدا کنند، معلومه، چون میترسند با ایران همکاری کنند با جریمه های سنگین مالی آمریکا مواجه بشوند.
دو مورد دیگر هم بطور جدی با جمهوری اسلامی صحبت کردند شما میخواهید جایگاهتان را در منطقه پیدا کنید خیلی ساده است از یمن و سوریه بیرون بروید طرحهای سازمان ملل را بپذیرد. و سرانجام به نکته سوم میرسیم مسئله بازداشت شهروندان ایرانی بریتانیایی بدون هیچ دلیل و هیچ خطایی که آنها انجام داده اند و خانم زاغری بدون هیچ دلیلی باید آزاد بشود. این شیوه جمهوری اسلامی گلوله به پای خویش زدن است.
بدنبال آن شما را از چند خبر داخلی و منطقه ای باخبر خواهیم ساخت.با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو