پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۱ آبان

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. در ابتدای برنامه به دو کلیپ یکی از بازید شاه فقید از مراسم بیست و دومین سالروز نیروی هوایی و دومین کلیپ به دیدن یکی از سخنان خمینی خواهیم نشست و به تفصیل از تفاوت ها با شما سخن خواهیم گفت.

در ادامه به تحلیل و بررسی سخنان محمد جواد ظریف در باره لایحه پولشویی خواهیم پرداخت. ایشان میگوید این لایحه پولشویی را که اینها دارند راجع به آن بازی در میآورند دهها هزار میلیارد استفاده دارند که نمیخواهند این اجرا بشود، من چند مثال ساده برایتان میزنم .
حزب الله لبنان سالی ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار از جیب شما که برای بچه سرطانیت نمیتوانی بروی دارو بگیری و وزیر دولت روحانی میگوید بگذارید برود بمیرد بودجه دارد، این پول مقداریش به سوریه میرود و افراد حزب الله آنرا با ماشین میبرند و مقداریش توسط سفیر ایران برده و تحویل میشود و مابقی هم توسط صرافها تامین میگردد این وسط برادران سپاهی هم سهم خود را بر میدارند که خودش مبلغ قابل توجهی است مسلم است که با تصویب این لایحه مخالف هستند از ۶۷ بندر غیر قانونی جنس وارد میشود و پولش دوباره توسط صراف ها به خارج بر میگردد داروهایی خاص برای افرادی خاص خریداری میگردد که یک سری پول اینجا قاچاق میگردد ، سپاه برای تجهیز موشک هایش تجهیزات لازم دارد وباید از پول قاچاق استفاده کند ، اینجا حساب کتاب می آید وسط اگر لایحه تصویب شود.

داستان قاسم سلیمانی که یادتان هست در جریان داستان قطری ها او مبلغ ۵۰ میلیون دلار پول دریافت کرد مقداریش را سهم امام داد و آقا هم مبلغ ۳۰ میلون آن را به خود قاسم آقا داد تا برای موضوعات مهم خرج کند، حالا ایشان یک ملک در عراق و یک ملک در بلاروس خریده است، ده پانزده میلیون هم تو جیبش دارد این مال حاج قاسم مومن و پاک و پاکدامنشون ، دزد هایی مثل رستم قاسمی و حاج علی مقدم مرد محترم دفتر رهبری هستند و آقا زاده اش با آقازاده ولایتی تجارت میلیاردی میکنند، و آقای دکتر طاهری ۷۰۰ میلیون دلار بابت یک دکل بالا کشیده است. اگر قانون وجود داشته باشد اینها را به این راحتی نمیشود بالا کشید.

آقای ظریف میگوید کل بودجه وزارت خارجه ۱۱۰۰ میلیارد تومن هست این مبلغ کمتر از بودجه فرهنگی بعضی از دستگاههای فرهنگیست که با ارگانهای قدرتمند ارتباط دارند. آقای ظریف شما زبانتان را موش خورده ؟ چرا نمیگویی سازمان فرهنگ و ارتباطات چرا نمیگویی این سازمان بودجه اش از بودجه سفارت خانه های ما بیشتر است، توی لندن مرکز فرهنگی بودجه اش از سفارت خانه بعیدی نژاد بیشتر است ، چرا اینرا نمیگویید.

در بخش دوم برنامه ابتدا نگاهی به گرامی داشت مراسم یک صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول در پاریس خواهیم افکند . این مراسم لحظاتی داشت که اشک به چشم آدم می آورد و لحظاتی داشت که در پس آن تصاویری از آن جنگ وحشتناک را تماشا میکردی، میلیونها کشته و استفاده از سلاح های شیمیایی ، آقای ترامپ ، مکرون ، خانم مرکل و پادشاه مغرب محمد ششم ،آقای اردوغان با همسرش و نخست وزیر کانادا و نتانیاهو و بانو اینها همه بودند، ایران کجا بود؟ ایران که در جنگ جهانی اول چقدر کشته داد، سال دمپختکی ، پادشاهی که گندمهایش را قایم میکرد که گران بشود بفروشد. سلطان محمد باید بود ولی از ایران کسی به چشم نمیخورد.ما چه مصائبی در دو جنگ متحمل شدیم ، هیچی نداشتیم نفت هنوز نه به بار بود و نه به دار ولی مردان بزرگی داشتیم.
ولی اینها آمدند و با شعار استقلال آزادی که نه استقلال داریم نه آزادی.و با وقاحت میگویند در هیچ کجا آزادی مثل اینجا وجود ندارد.

در پی آن به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین رویدادها و اخبار منطقه قرار خواهیم داد و همچنین از روایت های مختلف کشته شدن جمال خاشقچی شما را آگاه و توضیحاتی برای روشن شدن بیشتر بینندگان عزیز و گرامیمان در ارتباط با نحوه انتخابات مجلس نمایندگان و سنای آمریکا تقدیم حضورتان خواهیم نمود.

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو