پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۳ آبان

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم . سپس طبق روال هر هفته به گفتگو با میهمان عزیز برنامه جناب آقای دکترمحسن  سازگارا خواهیم نشست و به بررسی و تحلیل مسائل مهم ایران و منطقه خواهیم نشست و به تبادل نظر خواهیم پرداخت.

دکتر نوری زاده : من شگفت زده هستم که آقای روحانی که خودش ۱۶ سال دبیر شورای  امنیت ملی کشورو شاهد قتلهای زنجیره ای میگوید کشتن  جمال خاشقچی یک تراژدی بین المللی است. و خنده ام میگیرد از اینها ، دیروز دکتر سازگا را میگفت اینها باید سفارش میدادند ولی فقیه ترتیبش را بدهد .دیدید چطوری سر رفسنجانی را زیر آب کردند.

دکتر سازگارا: من به شوخی عرض کردم که بهر حال این ماجرای دردناک آقای خاشقچی که عربستان پذیرفته که در کنسولگری این قتل اتفاق افتاده ، حالا کی دستور داده و کی اجرا نموده، در جریان است و عواقبش مشخص میشود و به شوخی عرض کردم اگر میخواهند مخالفی را بکشند به آقای خامنه ای سفارش بدهند، و اینها مقداری رادیو اکتیو میدادند به طرف بخورد و سرطان هم میگرفت. مجموعا دستگاه اطلاعاتی رژیم خامنه ای ۳۰۰ مخالف را به گفته خود مسئولینش ترور کرده است در طی این سالها و بعضی هایش خیلی صدا کرد مثل ترور دکتر بختیار یا ماجرای میکنوس ، و آخرینش هم اگر بشود گفت ترور یا نه ، ماجرای کشتن دکتر فرشید هکی است در تهران و به گفته آقای عبدالرضا داوری صاحب امتیاز مجله بررسی های اقتصادی که دکتر هکی مشاور این مجله بوده و بنیانگزار موسسه بنیاد حفظ کودکان کار بوده است و فعال محیط زیست بوده و بیشتر در طیف چپ بوده است و منتقد حکومت ، جنازه او با چاقو تیکه تیکه شده توی ماشینش، و آتشش زده اند . خوب تا اینجا میشود گفت که یک قتلی بوده و آمار متوسط قتل در تهران روزی ۱۲ تا ۱۳ قتل میباشد ، ولی بعد که رئیس پلیس تهران  گفت که پزشک قانونی اعلام خودکشی نموده است و بدنبال آن پزشک قانونی گفت ما اظهار نظری نکرده ایم. و حالا دادستان تهران آمده و همین متن ها را تکرار میکند و ابهام ماجرا بدلیل سوء پیشینه جمهوری اسلامی در ترور مخالفین و دگر اندیشان  بالا رفته است و تا اطلاع ثانوی انگشت اتهام بسوی دستگاه اطلاعاتی رژیم جمهوری اسلامی است. چه اطلاعات سپاه و چه اطلاعات وزارت اطلاعات و چه ۱۸ سازمان اطلاعاتی که در کشور وجود دارد و همه به بیت رهبری ختم میشوند.

دکتر نوری زاده: من البته مثل شما صبر ندارم و با قاطعیت میگویم که رژیم جهل و جور و فساد این قتل رو انجام داده ، مگر قبلا ندیدیم دکتر سنایی و برازنده که داشتند پنچری میگرفتند و یکی به آنها زده است یا احمد میر اعلایی از خوردن مشروب مسوم افتاده گوشه خیابان ، از این کارهایی که رژیم استاد هست در آن و خوب بلد هستند

دکتر سازگارا: من یک خبر درد ناک دیگر هم دیروز شنیدم و آن اینکه همسر آقای هاشم خواستار از فعلین صنفی معلمان گفته که او را اطلاعات سپاه گرفته است و به بند  بیمارستان روانی ابن سینا در مشهد و در یک اطاق ممنوع الملاقات نگهداری میکنند. همسر ایشان گفته او هیچ دارویی مصرف نمیکند چه برسد از نوع روانی!!
این خبر اگر ادامه پیدا کند طرفند جدید اداره اطلاعات است که شبیهش را روسها میکرده اند. بهر حال امیدوارم ایشان بزودی آزاد شوند چون ایشان یکی از صداهای رسای حقوق معلمان در ایران هستند.

دکتر نوری زاده: آقای پوتین و سازمان امنیت روسیه معلمان خوبی برای این شیوه های جنایت بودند مثلا یک فردی ناگهان مبتلا به سرطان میشود بدون هیچ پیش عارضه ای و در عرض چند ماه هم میمیرد، آن جوانی هم که به سراغ بنده فرستاده بودند قرار بود همچنین کاری بکند،.

دکتر سازگارا: من اینجا یک نکته ای را عرض کنم که خودم شاهد بودم و موثق است، من زندان که بودم آن باری که وزارت اطلاعات من را دستگیر کرده بود و در حال اعتصاب غذا بودم ، شب مرا از سلولم به بند ۲۰۹ که مال وزارت اطلاعات است و دکتر خودش را دارد مرا به اطاقی بردند و چشم بندم را باز نمودند ،دکتر جوانی که مال وزارت اطلاعات بود آنجا نشسته بود و شروع کرد با من دوستی کردن و صحبت کردن و آخرش میخواست بگوید تو در اعتصاب غذا هستی باش، ولی دارو های قلبت را بخور ، چون من آنها را قطع کرده بودم، و در این مدت که با من صحبت میکرد ایشان گفت بعد از قتل های زنجیره ای هیئتی که از کا گ ب آمده بود ایران و با ما صحبت میکرد میگفتند شما خیلی کار عجیبی کرده اید که مسئولیت این قتلها را دستگاه امنیتی ایران پذیرفت و هیچ سازمان اطلاعاتی این کار را نمیکند ، و من آ»جا فهمیدم که هیئت های کا گ ب با اینها رفت و آمد دارند، و آموزش دارند. و بخشی از آموزش های نیروهای امنیتی ایران در رومانی هم صورت میگیرد. و بنظر میرسد هنوز هم این آموزشها ادامه دارد. و حسابی کار کشته شده اند در کشتن و سربه نیست کردن مخالفین خود.

دکتر نوری زاده : دانشگاه امام باقر وابسته به وزارت اطلاعات فروع مختلفی دارد و دوره های کمونیست شناسی و شرق شناسی وسی آی ای و ام آی سیکس و سازمانهای اطلاعاتی کشورهای مختلف را آموزش میدهند و من شنیدم از یکی از این افراد که بعد ها از رژیم جدا شد که کارشناسانی از روسیه می آمدند و به اینها بعنوان استاد درس میداده اند و در دوره های شش و دوازده هفتگی در ایران تدریس میکردند به اضافه اینکه تعدادی از فارغ التحصیلان اینجا و سپاه که مستقیما با روسیه در تعامل هستند برای تکمیل دوره به روسیه میفرستادند و در اکادمی کی جی بی آموزش میدیده اند …………………………

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو