پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۶ مهر

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم . در ابتدا اشاره ای به نامه برادر یکی از تروریست های کشته شده در افشای جریان حادثه اهواز خواهیم داشت. و بخاطر امنیت این فرد از بردن اسمش خودداری میکنم و درر هفته آینده هم نامه مادر یکی از همین بچه ها را برایتان بازگو خواهم کرد تجه شما را به متن نامه جلب میکنم .سلام آقای نوری زاده خواهید دید که روزهای آینده با افشاگری خانواده منصوری حقیقت آشکار خواهد شد ، من البته سعی میکنم مستندیات بیشتری را برایتان بفرستم یکی از این تروریستها بنام منصوری ماهها بود که در تور اطلاعاتی سپاه قرار داشت و بنوعی زندانی مشروط بود طرح این عملیات از طرف سپاه با فشار و تهدید احمد منصوری سفارش شد و او به قیمت جان خود و دوستانش مجری این توطئه شوم شد………

شکی که به این عملیات ها وجود دارد اینکه هیچکدام از فرماندهان سپاه آسیب ندیدند و آخوند جزایری هم سالم ماند هرچند غش کرده بود زیر میزرفته بود.

دکتر نوری زاده : نظرتان در باره این نامه چیست؟

دکتر سازگارا: من دو سه نکته را میتوانم عرض کنم ، نکته اول اینکه بهر صورت تروریسم محکوم است. وهمه بااین موافق هستیم دنیا هم این عملیات را محکوم کردند .
نکته دوم میگویند خرس تخم میگذارد یا بچه میزاید گفتند از این دم بریده هرچه بگویید بر میآید، من نمیدانم این قبیل چیزا دشوار است که آدم به قاطعیت بگوید دسیسه رژیم بوده است یا نبوده است ول دستکم این را میتوانم بگویم ، ابهامات زیادی هست ، اصلا چجوری این چند نفر به رژه میرسند معمولا این رژه ها حفاظت بالایی دارهاطرافش و یا چرا مقامات هدف نبوده اند. یا چرا در مورد تعداد تروریسها یک نظر نبودند. ابهام زیاد است داعش گفت من کردم. بعد گندش در آمد وگفت روحانی هم بوده است نکته آخر ببینید حالا شاید بیش از چهار صدو خورده ای گروه ناراضی در اهواز موجود است در این سالیان خیلی مورد ظلم قرار گرفته اند اما در این مرحله که ما در جنبش مردم ایران قرار داریم یکی از آن پرتگاههایخیلی خیلی خطرناک افتادن به راه جنگ مسلحانه و تروریسم است ، چون برای جمهوری اسلامی نیروهای سرکوبگرش وجود پیدا میکنند. بسیاری از همین بچه های سپاه ناراضی هستند و اولین مشکل آقای خامنه ای و دور سرکوبی که گذاشته میداند که نیروهای سرکوبگرش ریزش دارند. این قبیل کارها به ظن اینکه از خودشان هم باشد به بچه های بسیج و سپاه اثر خواهد داشت.
بنظر من بهترین راهنما ۵ حزب کردی ماست وقتی جوانان کرد را دوهفته پیش اعدام کردند. و همزمان به مقر حزب دموکرات حمله کردند حکومت باورش بر این بود که کردها عصبانی میشوند و اسلحه بکشند و بهانه ای برای سرکوب و علت وجودی برای سپاه و سرکوبگرانش دارد. اما بجای این مردم کردستان و احزاب کرد یک روز اعتصاب کردند و اینجور راه نشان دادند به بقیه مبارزان .
جمهوری اسلامی این کارنامه را در سوریه دارد و تظاهرات مسالمت آمیز مردم را به خشونت ورزی کشاند که موجه کند آقای بشار اسد را تا یک جنگ ۸ ساله داخلی راه بیفتد با این خسارت و کشتار تا قصاب دمشق سر کار نگه دارد. بنابراین اسین هشیاری را باید دوستان ما در هرکجای ایران رعایت کنند. مثل اعتصاب کامیونداران که بهترین مبارزه مدنی است.

دکتر نوری زاده : روحانی داشت به سازمان ملل میرفت و بعنوان یک کشور حمایت کننده تروریسم نیاز داشتند به این حادثه تروریستی و نمایشی که ما خودمان قربانی هستیم و آنجا نیش به عربستان هم زدند. حالا می خواهیم بر روی حرفهای آقای ترامپ و روحانی بیاییم . آقای ترامپ ۴ دقیقه از نطقش را به انتقاد از حکومت و از همه کشور ها خواست تا ایران را تا زمانی که سیاست های خصمانه اش ادامه دارد بایکوت کنند و گفت کشورش اجازه نخواهد داد کشور های حامی تروریسم صاحب اسلحه های
کشتار جمعی شوند. مردم ایران به حق خشمگین هستند که میلیاردها دلار برای آشوب در منطقه سرمایه گزلری بشود. و میلیاردها دلار از ثروتشان برای گروههای تروریست خرج شود. ایران به حق حاکمیت و به مردم خودش احترام نمیگذارد. و پمپئو اشاره کرد که ما با گروههای اپوزیسیون در حال گفتگو هستیم این اشارات توهماتی هم توسط سازمان مجاهدین ایجاد نموده است که منظورشان ما بوده ایم! نظر شما چیست

دکتر سازگارا: آقای ترامپ رگبار تندی علیه ایران داشت و همزمان یک گزارش منتشر کرده است در ۴۸ صفحه و ۷ فصل و در یک فصل ایران را پشتیبان تروریسم دانسته و یک فصل راجع به پولشویی تروریسها است و یک فصل راجع به عملیات سایبری و یک فصل آن راجع به عملیات های دریایی است و یک فصل راجع به نقض حقوق بشر و یک فصل راجع به محیط زیست است.
. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو