پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۲۸ شهریور

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم. در ابتدا اشاره ای به فیلم داش آکل اثر مسعود کیمیایی خواهیم داشت و به دیدن قسمتی کوتاه از این فیلم می نشینیم و با شما در این باره سخن می گوییم. این رژیم بلایی بود که بر سر ما افتاد همه ما روز عاشورا تکیه می رفتیم . رژیمی آمد با عمامه و جارو کرد همه باورهای مارا و اعتقادات ما را ،و تاریخ ما را، امام رضا را، حضرت عبدالعظیم را، شما میرفتید حرم عبدالعظیم، بازار میرفتید و بعد هم باغ طوطی و بعد زیارت میرفتید و بعد سر قبر ناصرالدین شاه فاتحه میخوندید. با بچه گی ما پیوند خورده بود تو شیراز شاهچراغ این حالت و داشت.
اینها آمدند اولا جداش کردند، بعد کردندش دکانهای خیلی وسیع و کنارش سیزده هزارتای دیگر چیدند، که اصلی رو هم زیر سئوال بردند. امروز شما نگاه میکنید روز عاشورا تبدیل شده به نمایشگاه ، شما این نوحه ها را با آن که من برایتان گذاشتم مقایسه کنید، میآیند و مثل میمون بالا و پایین می پرند وعده ای هم عین همان که در دیسکوتک های غرب میبینید شروع میکنند با اینها بالا و پایین پریدن ، اسمش را هم گذاشتند عزاداری حسین. در منزل آقای شیرازی آدمها متاثر بودند و سر ظهر هم ماشین میومد و اون بالا صحنه های تعزیه رو نشان میدادند. فضایی که در این مملکت درست شد فضای معنوی نیست.

آنوقت یک بوزینه ای بنام احمد بهشتی نماینده فارس در مجلس خبرگان ملاحظه بفرمایید چه میگوید تو خارج که از ما میگن اونا حسودیشون میشه میخوان مثل ما داشته باشند . خبر رسیده که ایرانیان در خارج کشور عکس ما را نشان میدهند اینها حاکمان ما هستند و غربیها حسودیشان میشود. ابدا!!!!! اینها را نشان میدهند و میگویند ببینید ما ملت با افتخار بزرگگرفتار چه بوزینه هایی هستیم. که جایشان پشت میله های باغ وحش است. شما احمد خاتمی را در هر باغ وحشی ببرید اورا فوری قبول میکنند. و اینها با کمال وقاحت ۴۰ سال است حیثیت، آبرو، پول، پاسپورت، ارزش همه چیز ما را نابود کرده اند و میآیند چنین حرفهایی میزنند.
در این بخش توجه شما را به سخنان صادق زیبا کلام در این باره جلب می نماییم.
من هم موضعم راجع به احمدی نژاد همین است حداقل در دفاع از یارانش ایستاده است.
عبدالله نوری مرد حکومت آقای خاتمی چنین آدمی در مقام وزیر کشور، برنامه ریختند و با اشاره مقام معظم بیرونش انداختند. خاتمی مقاومت نکرد بعد هم یک مقام معاونت بهش داد که او اصلا اهل این حرفها نبود و بعد هم ۵ سال اورا زندان بردند. ببینید اینها ناصر زرافشان یک انسان شریف را به زندان بردند من از زمان دانشکده میشناسمش حالا اندیشه چپ دارد هرچی ولی آزاده هست و محترم است، بخاطر نقشش در جریان قتلهای زنجیره ای ۵ سال زندان کشید. قاسم شعله سعدی چی شد رفت در زندان و صدایش را بریدند. امثال زیبا کلام زنگهای جامعه هستند و در داخل بسیار مهم هستند. در همین مصاحبه مزدور جمهوری حهل و جور با تلوزیون من وتو این شخص ماموریت داشت که شاهزاده را به عربستان مربوط کند و به او گفته بودند سعی کن رضا پهلوی را به عربستان بچسبانی ، دروغ مطلق. حد اقل تو مسائل مربوط به جهان عرب من یک خورده میدانم. و شعور او نمیرسد. نکته دوم پول این تلوزیونها از کجا میآید؟ از بگوعربستان !!، این مال عربستان این مال اسراییل این مال امریکا اینها را به او یاد داده بودند .فکر کنید این ماموران چقدر کار کثیف و آلوده ای دارند انجام میدهند.
در بخش دوم برنامه
بهاره قادری و نوید زن و شوهری هستند در آغاز جوانی ، دختری دارند بنام دریا که دریای زندگیشان است و عاشقانه دوستش داشتند مبتلا به سرطان میشود، حال پدر و مادر را چون بهایی هستند گرفته اند در شیراز، و دخترکی که صبح تاشب درد دارد، مادرش را میخواهد ، آقای رهبر یکروز رفتی خانه یک مسیحی چای خوردی منه مخالف ولایت فقیه و رژیم تقدیر کردم کار شما را، چگونه دلت میآید این بچه با مرگ روبرو باشد، و پدر و مادر در کنارش نباشند فکر کن بچه مجتبی است فکر کن نوه خودت هست ، خدا لعنت کند به این قدرت خانم ، بدبخت و بیچاره میکند آدم را … دخترم بخاطر اینکه تنها نباشی غرورم راشکستم و به این اهالی حکومت گفتم این پدر و مادر را آزاد کنید. بگذارید این دختر اگر قرار است برود سرش روی دست مادرش باشد.
در بلوچستان هموطن من بخاطر دو پیت بنزین هدف گلوله های مامورین حکومت قرار میگیرد و در آن طرف دزدی های میلیاردی را کسی نمیبیند. و در این باره به دیدن فیلم این خانواده خواهیم نشست.
این مادر چطور این ۵ بچه را بزرگ کند سرنوشتشان چه میشود، آخر ناجوانمردها بخورید ولی به این ها هم اجازه بدهید زندگی کنند، شرم کنید. آنوقت خانم نفیسه محمودی در جشنی در هلند ۶۰۰ هزار یورو خرج میکند، ولی خوبشان کردم رسوایشان کردم . بهاییان از شما خیلی با شرف ترند، من دروغ از آنها نشنیده ام و آنوقت شما کولبر ها را میکشید مأموری که تیر میزنید باید جواب بدهید.
آقای روحانی معاونت را به شیراز بفرست و آن پدر ومادر را آزاد کنید، شرم کنید.
این انفجارمردم دودمان شما را به باد خواهد داد ایمان داشته باشید.در این قسمت به دیدن دو کلیپ خواهیم نشست. در حال حاضر ایران اشغال است. دیدید زمانی که باهم باشید موفق خواهید شد. رژیم جهل و جور فساد حباب روی آب است.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو