پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲۷ شهریور

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم. ابتدا اشاره ای به توئیت فرخ نگهدار در ارتباط با ادبیات گفتاری اوپوزیسیون خواهیم نمود: او نوشته است که چرا مخالفین اینهمه فحش های رکیک میدهند؟ چریکها و مجاهدین وتوده ای ها و گروههای اسلامی و دیگر گروهای برانداز در رژیم پهلوی هیچکدام به شاه یا حکومت فحش نمیدادند چرا اکثرا امروز سیاسیون درمبارزات سیاسی اشان اینقدر به فحش های رکیک جنسی توسل میجویند.
کسی جواب داده: جناب نگهدار ما شاید فحش بدهیم ولی اتوبوس آتش نمیزنیم، به پاسگاه حمله نمیکنیم، پاسبان و سرباز صفر نمیکشیم، در سطح شهر بمب گذاری نمیکنیم ما از شوروی دستور نمیگیریم و از لیبی سلاح نمی آوریم و در فلسطین و اردن دوره چریکی ندیده ایم.
جوابی که من دارم برای فرخ عزیز خیلی ساده است ادبیات رژیم شاه در برابر اپوزیسیون چه بود؟ از چند واژه جدا نمیشد خرابکار، وابسته به بیگانه وعامل بیگانه .
شما رژیم ولایت فقیه را نگاه کن از اول چه میگوید در دادگاه مشایی قاضی به او میگوید ارتباط شما با خانم منیژه رحیمی چه بوده است و یا با همسر دکتر فاطمی چه ارتباطی دارید. شما انتظار دارید اپوزیسیون چه جوابی بدهد؟
اما ما که یک سرش شاهزاده رضا پهلوی است و دکتر سازگارا و مهندس شریعتمداری و نوریزاد و دکتر حسین بر ادب را رعایت کرده ایم. ببینید کسانی که زیر برنامه من کامنت میگذارند طرفداران رژیم و مجاهدین خلق هستند که رکیک ترین فحش ها را برای ما مینویسند ما نه به کسی فحش میدهیم و نه ادب را زیر پا میگذاریم، این ولی فقیه و ایادی او هستند که این کلمات را رواج میدهند.
یکی از دوستان به من گفت اینقدر شما در مورد آقای مقدم افشاگری میکنید ، چرا در مورد آقازاده ایشان چیزی نمی گویید؟ پسر آقای مقدم شریک آقازاده ولایتی میباشد و در ساخت و سازهای کلان و غارت مردم سهم بسزایی دارد.
شما نظر مرا در ارتباط با احمدی نژاد میدانید چقدر من راجع به حسین طائب گفتم او و برادرش خطرناک هستند برای ایران .

مقایسه سخنرانان در ماه محرم در رژيم جمهوری جهل و جور و حکومت پهلوی: دوستی برایم ویدیویی فرستاده بود از سخنرانی آخوند ها در ماه محرم و مقایسه میکردم با زمان قبل که آنها چه میگفتند و اینها چه میگویند. مثلا آقای راشد در پایان سخنرانیش متوجه میشدید که با یک معلم ادبیات سرو کار دارید و مرحوم ذبیحی دستگاه موسقی را خوب میشناخت ربنای او که بعدها توسط استاد شجریان اجراشد وماندگار گردید این ترانه ایست از ام کلثوم که اول این ترانه را برداشته اند و منسوب است به دختر امام حسین که شاعر پرور و آهنگسازان و موسیقی دانان را احترام میداشت و رسیدگی میکرد.
امروز منبر ها چند نمونه است، یکی مثل منبر دانشمند است که چند تا شوخی و لطیفه و دروغ میگوید و مردم را میخنداند، دیگری مثل شیرازی در لندن است که رکیک ترین فحش ها را نثار حکومت و ایادی آنها میکند، یکسری هم دستمال بدست هستند مثل احمد خاتمی و دیگری منبر نارمک و احمدی نژاد است، در تمام اینها اثری از خدا نیست، در این مملکت حکومت دست پنجاه هزار مداح است.

امروز به مناسبت سالروز در گذشت استاد شهریار یادی از او که میخواسته پزشک شود ولی عاشق میشود و شیدا میگردد و زندگی سوختن را پیشه میکند، یادش بخیر ، ایراد میگیرند که چرا برای حضرت علی شعر گفته است، ایراد نباید بگیریم، مثلا شاملو هم شعرهایی گفته که نمی پسندیم ولی شعری هم گفته که تمامیت این رژیم جهل و جور را به فنا برده است، نگاه کنیم سیاه و سفید ها را.

خبر خراب کردن سنگ قبر زنده یاد محمد علی فروغی را شنیدم بسیار متاسف شدم . ناصرالدین شاه دختر امیرکبیر را به پسرش میدهد تا خون امیر کبیر در رگهای پسرش جاری باشد، شکستن آرامگاه فروغی چنگ زدن به هویت یک ملت است، این رژیم برای تخریب هویت ملی ما آمده است. برای این رژیم فقط امام زاده عین و غین و اما زاده بیژن مهم است ولا غیر.

در بخش دوم از اخطار آقای موید علویان رئیس شبکه بیماری هپاتیت کشور که در ارتباط با قمه زنیشما را باخبر خواهیم نمود: ایشان میگویند قمه زنی و استفاده مشترک از قمه از علل انتقال ویروس هیپاتیت است و انتقال بیماری های کشنده را تسهیل میکند.
معلوم نیست چرا توی سر بچه قمه میزنند این عزاداری انسانی نیست بلکه عزاداری حیوانی است. عزاداری انسانی متفاوت است.
در خبرها آمده که رانندگان سرویس مدارس دخترانه باید زن باشند، اینجور دختران ما حفظ میشوند؟ نماینده رهبر در مشهد فاحشه خانه راه انداخته است. چرا باید کشور ما در دستان این آدم های حقیر و پست بیفتد.؟

حضرت آیت الله مکارم شکر فروش شیرازی در باره نفوذ فرهنگ سکولار در دانشگاه افاضاتی فرموده اند که باید به ایشان گفت ، صحت خواب آقا،!! ایشان گفته اند مواظب باشید فرهنگ سکولار غربی در دانشگاه نفوذ نکند . در جواب ایشان باید گفت هر کس به دانشگاه برود وبا فرهنگ و ادبیات نوین آشنا بشود ازاین فریب کاری و دروغگویی شما هم مطلع میشود ، شما جز فریب و دروغ چیزی بیش نیستید.
سکولار یعنی جدایی دین از حکومت و شما چون فاسد هستید اصل جامعه را زیر سئوال میبرید.
در این مملکت سرا پا سانسور ۱۳۰۰ نفر در وزارت ارشاد استخدام شده اند که ممیزی کتاب ها را و سانسور آنها را بعهده دارند. در رژیم گذشته در اداره فرهنگ و هنر افرادی فرهیخته بودند و میشد با آنها صحبت کرد و موضوع را برایشان توضیح داد، نه این آقایان که میگویند خفه کردن زن توسط مرد نامحرم چون دستش به گلوی زن تماس دارد آنهم در داستان حرام است و باید عوض شود.

در این بخش از برنامه ازمد های مو در محرم و مدهای جدید عزاداری در این ایام با شما سخن می گوییم . و به دیدن ویدیویی از مراسم عزاداری متفاوت در یزد مینشینیم.
در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان رویداد ها و اخبار مهم منطقه قرار خواهیم داد.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو