پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۶ شهریور

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم . روز شنبه هم ما یک روز ویژه داشتیم و پیکر ناصر محمدی را به امانت به خاک سپردیم تا روزی که به خانه باز گردیم ، ناصری که عاشقانه وطن را دوست داشت باید در غربت بمیرد، ناصر را هم پیش یاران و دوستانش گذاشتیم.
مرور میکردم اطوار ها و کارهایی که برای عاشورا میکنند، چهار جوان کرد را اعدام کردند و شانزده نفر را در حمله به کمپ کردها کشتند و این علمای دین هیچ تکانی نخوردند. خمینی آدمکش بود جانی بود هرچه بود اما حالا نوه هایش مجلس عزای حسین میگیرند و در جای مخصوص با کولر مینشینند و بعد از لو رفتن این فیلم فیلمبردار و ناشر آنرا تهدید به مرگ کرده اند که چرا این مسئله را فاش کرده اید، اگر خمینی نبود حالا همه اینها بجای آخوند دانشجو بودند ولی نان مفت آخوندی از خمینی به آنها به ارث رسیده است و چون نام خمینی با آنها هست باید این خاندان را ادامه دهند. حسین خمینی چون معترض و سکولار است را در خانه نشانده اند، ولی سید حسن و بچه هایش میخورند و میگردند و یک عکس هم با محمد خاتمی می اندازند ومیگویند اصلاح طلب هستند.
در ادامه به دیدن ویدیو کلیپ توصیه های مرجع عالی قدر شیعیان حضرت آیت الله وحید الخراسانی که در ارتباط با زدن قمه هست می نشینیم .!! حالا میگویند با خامنه ای در افتاده است !!!! نه بخاطر کشتن جوانان کرد نه بخاطر زندانی کردن جوانان و زنان دلاورمان بلکه بخاطر قمه زدن که آقا گفتن قمه زدن ممنوع است و ایشان میگوید بزنید اشکالی ندارد.!!
در ادامه همراه با شما خوبان به دیدن چند مدل عزاداری خواهیم نشست و در این باره با شما سخن خواهیم گفت. مشهد و منظری که از عزاداری حسین بیاد داریم اولا خرافه پرستی اینجور رواج نداشت. آخوندی روی منبر صحبت میکرد و دسته عزاداری میآمد و عده ای همگریه میکردند و عده ای هم نگاه میکردند.

در چنین روزی مردی را از دست دادیم که نظیر نداشت و او کسی نیست بجز زنده یاد دکتر حسین زرکوب . او یگانه بود و همچنین سالروز در گذشت هنرمندی بنام واروژان است یادشان گرامی باد.
سپس به دیدن فیلمی کوتاه از شرح احوال علی اصغر بزبان یک آخوند می نشینیم ، مسیحیان هم یک روز مقدس دارند که در تمام دنیا به شکلی متداول است ، اما هیچ جا مردمی که این کارها را میکنند رئیس جمهور نیستند!!
نمونه اش در همین لندن است که اگر تمام جرایم دنیا را جمع کنید و با هم قاطی کنید و چرخ کنید از آن دکتر شمالی نماینده امام در لندن بیرون میآید، اینجا دانشگاهی درست کرده اند در رشته دکترای امام زمان دانشجو میپذیرد. ولی هیچ جای دنیا آن را قبول ندارد .

در بخش دوم برنامه ابتدا به دیدن فیلمی از خرید کفش و پوشااک برای بچه های بلوچ خواهیم نشست. شما فکر میکنید علم الهدا به بهشت میرود ، لعنت برشما که این بساط فریب و دروغ را برپا نموده اید.
در پی آن اشاره ای به وضعیت و اعتبار گذرنامه ایرانی در زمان حکومت شاه فقید و اعتبار کنونی آن و خبر سفر شهروندان امارات به ۱۷۶ کشور بدون ویزاخواهیم نمود. معلوم است که افتخار میکنند و ما تمام اینها را داشته ایم و حالا این پسرفت را بعنوان پیشرفت میشمارند و آن آدم مزدورشان میآید و در تلوزیون من و تو حنجره پاره میکند اولا این را امروز رویش تکیه دارم :
رژیم جمهوری اسلامی یک دروغ را در قالب یک خبر یا شایعه بیرون میریزد کیهان می نویسد اخیرا شنیده شد رهبر حزب دونفره ایران در مجلسی عصمت فاطمه زهرا را انکار کرد، هفته بعد دیگر روزنامه تحت نفوذ آقایان این را جزو خبر هایش میگذارد بعد از یک روزنامه شهرستانی سر در میآورد ده جا اینها را چاپ میکردند و سپس اینها راجمع نموده میبردند پیش آیت الله نوری همدانی و میگفتند حاج آقا حکم اسلام در مورد کسی که عصمت فاطمه زهرا را زیر سئوال برده چیست،؟ ایشان هم میگفت معلوم است مرتد است، میگفتند مرقوم بفرمایید. این حکم دست آقای موسوی نژاد یا سعید امامی می رفت و با این حکم سر فروهر و همسرش را میبریدند.
کار دیگری که میکند در داخل سایت هایشان ودر بیرون بدست عواملش میگوید رضا پهلوی همرا عربستان رفته.!! از کجا دارید این حرف رو میزنید مدرکتان چیست ؟ میگویند مدرک نمیخواهد حسین طائب دیروز تلفنی به من گفت. میگوید با پولی که توسط فلان صراف فرستاد گفت این خبر را هم بگو. بگو تلوزیون من و تو پولشو عربستان و اسراییل میده.
در ادامه نامه یکی از استادان دانشگاه امام صادق را برایتان بازگو خواهیم کرد و در ادامه به دیدن سخنان احمدی نژاد در ارتباط با حسین طائب و قوه قضاییه خواهیم نشست . کاملا درست است آقای احمدی نژاد وقتی خودت سوار کار بودی مگر همین اتفاقها نمی افتاد ، شما مسئول بودید و باید از مردم دفاع میکردید.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو