پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۲۳ شهریور

برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکترعلیرضا نوری زاده آغاز مینماییم. ناصر جان محمدی هم به هزار سالگان پیوست، یادش گرامی باد .
محرم آغاز شده و دروغ های ۱۲۰۰ ساله تکرار میشود، دسته های سینه زنی و زنجیر زنی میآمدند ومیرفتند و مجالس روضه خوانی در محرم زیاد دیده ام.
در این میان دری به تخته خورد گوادولوپی ، فردوستی، ملت به غضب آمده که با چشمان بسته داد میزدند و برای دستمالی قیصریه ای را به آتش کشیدند، بماند.
تا اینکه اینها به قدرت رسیدند یعنی روضه خوان های ۱۲۰۰ ساله ،اولش هم روضه نمیخواندند در دوره دیالمه و عضدالدوله بود که سوگواری برای کربلا باب شد در شیراز و آن خطه. مراسم سو و شون را تبدیل به عاشورا کردند .
روضه خوان به این صورت نداشتند الان در خوزستان و در بین عربها مراسم جالبی دارند. این داستان روضه خوانی را این آخوندها تبدیل کردند به یک دکان پر سود ، در قبل از انقلاب دستمزد اینها ماکسیموم ۱۰۰ تومان بود ، و هر کدامشان در ماه محرم و صفر کیسه پر میکردند برای یکسالشان . و ماه رمضان هم چند شب روضه بخوانند ، بعضی از مجالس دعوا سرش بود. آقای خامنه ای کرمان را دوست داشت چون هم نقدی میگرفت و هم جنس نقدی . و دری به تخته خورد و به حکومت رسیدند. آقای روحانی در شروع جلسه هیئت دولت به شغل شریفش برگشت و کسی به طنز گفته بود روحانی و اعضای دولتش به کار تخصصی خود پرداخته اند.
بجای اینکه در ارتباط با اقتصاد و سپاه و ارتش حرف بزنند در باره آنچه آموخته اند صحبت میکنند و همین جا فریب رو شما نگاه کنید ببینید ۱۲۰۰ سال اینها دروغ گفتند در مورد امام حسین. در حالی که در قبایل عرب هیچگاه آب را بر روی دشمنانشان نمی بستند . امام سوم شیعیان در ظهر عاشورا غسل کرد مطهر میخواست به پیش خدا برود و چرا رفت این هم یک ماجرایی دارد . اول درهیئت دولت می رویم وبه دیدن کلیپی از این مجلس و به سخنان شیخ دکتر پرزیدنت می نشینیم. ببینیم احمد قابل چه میگوید : امام حسین از دست حکومت فرار کرد. میگوید این قوم قصد جان من را کرده اند. من هنوز بر این باورم که قابل را اینها کشتند چون نگاهش متفاوت بود آقای منتظری را چرا میگفتند سنی چون نگاهش با اینها فرق داشت. یکی از دلایل خروج امام حسین این بود که میخواست به ایران برود برای اینکه شهربانو همسرش رفته بوده در ری نفرجمع کند، بنابرین نه قصد جنگ داشت و نه میخواست شهید بشود. حفظ جان از اولویات است. من خوشحالم که اینها به مرور برای شما آشکار میشود و فریب کارانی که مملکت رو غارت کردند جوانهای مملکت را اعدام کردند و به کشتن دادند.
درود بر اهل کردستان همه مغازه ها تعطیل بود اینها فکر میکردند میتوانند شما را بترسانند. بهر حال اگر عده ای اعتقاد دارند در حد معقول عزاداری کنند. نمیشود یک کشوری هر روزش عزاداری باشد.!! انسان نیاز به شادی دارد. همه اش فریبکاری ، شما فکر میکنید اینها به امام حسین اعتقاد دارند به امام زاده عین غین میخندند. محتشمی پور هم در منزلش در این ده روز روضه خوانی آنهم از نوع اصلاح طلبی دارد ، اینها دعوایشان با خامنه ای بر سر قدرت بود. زمانی که روزنامه اش را بستند و تادیبش کردند. منتهی چون سینه اش اسرار نظام است تمام جنایتها از سینما رکس تا داستان حزب الله همه را میداند، یا باید سرش را زیر آب بکنند یا مستمری بگیرد و در خانه بنشیند ، شما فکر میکنید ری شهری و فلاحیان که اینهمه جنایت کردند کمر ارتش را ری شهری شکاند و من معتقدم او جاسوس عراق بود. فکر میکنید حالا رفته شاه عبدالعظیم نشسته نزولات جمع میکند ، نه خیر!! نماینده ب.ام.دبلیو هستند این آقا.

سخنان احمدی نژاد را شنیدید وقتی حکم دادند برای مشایی ، میگوید دستور از بالا است، چنین عذری پذیرفته نیست ، بزودی صف پشیمان ها تشکیل خواهد شد و دادگاه ملت برپا خواهد شد ، دادگاه ملت چه زمانی تشکیل میشود ؟ زمانی که رژیم سرنگون بشود. پس احمدی نژاد به این نکته رسیده که این رژیم سرنگون خواهد شد. صحنه روشن است و پرونده سازیست، یک برخورد سیاسی در نوع امنیتی. اگر گروهاو جزو باند بخور بخور بودند کسی با آنها کاری نداشت مرد هستید با آقای مشایی در تلوزیون مصاحبه کنید . مرد هستید بیایید مردم انتخاب کنند یکی به رییس قوه قضاییه گفته فلان شب دستگیر میشود، حریف اینها فقط احمدی نژاد است یکی از این آخوند های حکومتی میگوید احمدی نژاد لجن سیاسی است و مرده سیاسی نیست. مردک مقام معظم ولایت گفت از هاشمی به من نزدیکتر است پس مقام هم تو لجن کردی؟ وقتی احمدی نژاد بود که پاهایش را لیس میزدید،.

در بخش دوم برنامه اشاره ای به توئیت آقای صادق خرازی در ارتباط با تست موشکهای جدید خواهیم نمود .و در پاسخ رضا رفیعی طنز پرداز میگوید شما از ناحیه پوشک ضربه خواهید خورد تا موشک و البته شما مراقب لنگهایت باش که هم به موشک و هم به پوشک احتیاج دارید. من میگویم این را بردار و وجه ای که برای خودت ساخته ای را خراب نکن.

آقای خوانساری رییس اطاق بازرگانی تهران حرفی زده که باید رویش تامل کرد : می گوید وضع اقتصادی اگر به این شکل پیش برود تا سه ماه آینده در بازار قحطی کالا و مواد اولیه خواهیم داشت 139 هزار کانتینر در بنادر رسوب کرده است. یکی از مسائلی که شاه را از پای در آورد این بود او مریض بود و عجله داشت شروع به واردات کردند و چون کامیون برای حمل نداشتند کامیون خریدند و این مشکلاتی بود که سو صدای مردم را در آورد. من به شما میگویم در نوامبر دلار به سی هزار تومان خواهد رسید این را من در واشنگتن شنیده ام.

ترامپ با همه قیل و قالش حداقل برنامه براندازی را دارند و توی واشنگتن راجع به این صحبت کرده ام و روی هوا نیست با اینهمه ترامپ زمان زیادی برای انتخابات بعدی ندارد ترامپ میخواست ایران را به عنوان برگ برنده به زمین بزند .
فلسطین را باخت عراق را نبرده در سوریه روی هواست ایران را میخواهد برنده بشود. اینها اعلام میکنند آماده گفتگو با ایران هستند ….

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو