پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲۰ شهریور

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم. ابتدا به مناسبت سالروز یازده سبتامبر و حمله به برج های دو قلو با شما به سخن خواهیم نشست.
ساعت ۹ صبح بود اردلان عزیزم زنگ زد و گفت یک مصاحبه ای میخواهد بکند و مصاحبه انجام شد دو ساعت بعد به من زنگ زد و گفت بنظر من یک هواپیما از این هواپیماهای تک نفره به یک ساختمانی در نیویورک خورده است و نیم ساعت بعد من و او تازه میدانستیم که چه خبر است این لحظات را من از یاد نمیبرم، بعدا به آنجا رفتم و با آنها صحبت کردم و گزارشی تهیه کردم، ولی تصویری که برای من هیچگاه از بین نمیرود که انسانها در آن حرارت زیاد خودشان را از ساختمان از طبقات بسیار بالا به پایین می انداختند، میداند که زنده نمیماند اما اگر آنجا بماند آب خواهد شد . مهمانداری از توی هواپیما عاشقانه با همسرش حرف میزند اگر عمری بود و دیدمت به تو خواهم گفت دوستت دارم . اینهمه انسان که دیر آمدند بعد از ساعت ۹ و نیم رسیدند و این وضع مهیب رو که دیدند همه حیرت زده بودند.
خیابانهای اطراف این دو برج رو ماهها پاک میکردند هنوز ممکن بود یه تیکه سنگ با گوشت و پوست آن انسانها پیدا کنید. این اسلام ناب محمدی در وجه سلفی سنی اش است.
همیشه من فکر میکنم همین دو سه چهار روز پیش دوباره یک انتحاری خودش را در افغانستان منفجر کرد در وزارت نفت لیبی دو نفر دیروز خودشان را منفجر کردند.
مجاهدین اولین کسانی بودند که با منفجر کردن خودشان دستغیب را کشتند. و این جزءافتخاراتشان بود. آخوند های شیعه میگفتند این با شیعه در تعارض است بخصوص که سنی هادنبال این کار ها نبودند و بر اثر تعالیم ملاعمر و القاعده و بن لادن افتادند دنبال این کار، اما برای انجام این کار چگونه باید ذهن این آقای محمد عطا شستشو شود که این کار را بکند من از این ها فیلمی در دست ندارم
ایدئولوژی انسان را نابود میکند انسان را نابود میکند و ذهن انسان را با خون آغشته میکند چه فاشیسم باشد چه مذهبی باشد، این آمریکاییها خیلی آدم حسابی هستند که ما را به کشورشان راه میدهند چرا جهان اسلام یکپارچه این حادثه را محکوم نکرد ، اولش آمدند و گفتند کار اسرائیلی هاست و گروهی در حاکمیت جمهوری اسلامی گفتند آخیش دلمان خنک شد. و بعضی ها که ابراز همدردی میکردند مورد سرزنش قرار میگرفتند،.
سپس همراه با شما به دیدن گزارشی تصویری از کمپ مجاهدین خواهیم نشست، و گزارش یک خبرنگار را از آنچه در کمپ آلبانی میگذرد می بینیم، و توضیحاتی تقدیم حضورتان خواهیم نمود.
در بخش دوم برنامه نگاهی به خرافه گویی و تعصب دینی و دروغگویی ملایان و کشیشان خواهیم افکند، اقلیت های مذهبی خیلی خوب در کنار ما زندگی میکردند و این مشکل ما مسلمانان بود که از بدو حکومت جهل و جور این آتش را در این خرمن افکندیم . همین الان در این ماه سرد میخواهند از لب تشنگی حسین برایمان بگویند.
من کتابی خواندم که حضرت حسین ظهر آشورا استحمام کردند، چطور آگر آب نبوده و لب تشنه بوده اند استحمام کرده اند؟ اینها اگر واقعیت جنبش حسین را برای مردم میگفتند طبیعی ایست مردم میگفتند پس شمرها پاشید، حسین وار تو سر جنتی میزدند وبا اردنگ اورا بیرون می انداختند از مجلس خبرگان .
باور کنید شمر هزار هزار بار شریفتر از احمد خاتمی بوده است. حرمله قابل مقایسه با ری شهری نیست هزار بار اینها جنایت کار ترند. حالا همین کارها هم از کشیشان سر میزند، ودر این میان به دیدن فیلمی از شفای مردم توسط کشیشان می نشینیم.
در بخش بعدی از اهانت حسین بازجو به خانم پروانه سلحشوری نماینده مجلس شما را مطلع خواهیم ساخت. این مردک گفته اگر صنایع موشکی نبود تورا تا بحال به شیوخ آل سعود فروخته بودند. چقدر انسان باید پست باشد که به یک بانوی شوهردارصرفا بخاطر اینکه از حقوق مردمش دفاع کرده است،اینگونه توهین کنند، چهل تن از نمایندگان متنی بر علیه ایشان و آقای حیدری امضاء نموده اند.
در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را از آخرین رویدادها با خبر خواهیم نمود. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو