پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۱۶ شهریور

برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکترعلیرضا نوری زاده آغاز مینماییم . برای اینکه مفهوم شعری که امروز خواندم آشکار تر بشود به حرفهای بانو گیتی معینی هنرمند سرشناس می نشینیم.
هزارو چهار صد سال و در واقع برای ما بیش از هزارو دویست سال گفته شد به کرات حکم شد، تنفیذ شد، مجسمه سازی حرام است هرکس به کار مجسمه سازی برود داستان لات و هبل و این بساط رو در خاطرات زنده میکند، و مجسمه سازی این کفر است ،خمینی گفت نسازید از من مجسمه ، عکس مرا روی پول نگذارید!! اول کلک زدند و عکس او را روی پول گذاشتند و شکل مقوایش را هم که از هواپیما پیاده میشد ساختند، خوب آدمی که احساس ندارد مقوایی هست، کسی که در پس مرگ فرزندش گریه نکرد. تو مرگ مطهری دستمال الکی بردارد و بر چشمش بگذارد ، او معنی اشک را نمیشناخت. چه نازنین هایی را اینها به قتل رساندند .،

بهر حال مجسمه سازی ممنوع است. بکشید پایین این مجسمه حافظ و سعدی و فردوسی را. در ادامه به منزل هاشمی رفسنجانی سری خواهیم زد . من مخالف مجسمه سازی نیستم و این هنر بزرگ را اجر مینهم. شما اینها را ببینید چند سال معلم قران و شرعیات، آخوند سر منبر به شما گفتند مجسمه سازی حرام است. کروبی در نامه اش میگوید این رفسنجانی بود که امد و این ولایت فقیه رو راه انداخت و وقتی آقا مرد نشستیم تا رهبری شورایی راه بیندازیم . کروبی مشغول کفن و دفن شد رفتند بیعت گرفتند برای سید علی آقا!!

این حکایت تزویر و دروغ پایانی ندارد و از ایران هم منتقل به کشورهای دیگر میشود. در ادامه به شعر خانی یک افسر عراقی در باره قاسم سلیمانی خواهیم نشست. و با شما از سرسپرده هایی که در کشورهای خارجی در یک اطاق مینشینند و از صبح تا شب مدح و سنای خامنه ای و رژیم را میگویند حرف خواهیم زد، و آنطرف مردم ادلب رو به آسمان میکنند که اینها به آنجا حمله نکنند.

منتهی نوکری رژیم بهایی دارد مثلا اروجعلی ببری که در کوی دانشگاه آدم میکشته است حالا با درجه سرهنگی ریاست کلانتری را به او داده اند این هم دستمزد آدمکشی، سرباز صفر که به جرم نمادین دزدیدن ریشتراش به پنجاه روز زندان محکوم شده بود حالا مزدش را دادند و با درجه سرهنگی ریاست میکند، این داستان اینهاست.

رامین حسین پناهی بی گناه به اعدام محکوم میشود. زندانیانی که اخیرا بازداشت شده اند یک هنرمند عزیز کلیپی درست کرده و همچنین به دیدن گزارشی تصویری از یک آخوند در خیابان خواهیم نشست. شما فکر کنید در حکومت ولایی چند تا وکیل بجرم دفاع از موکلینشان در زندان هستند . ناصر زرافشان ۵ سال زندانی شد و حسرت یک آخ را به دل سید علی آقا گذاشت. بجرم مطالعه پرونده های قتلهای زنجیره ای و دید که چه جنایتی انجام گرفته است و رفت و گریبانشان را گرفت. یا دکتر شعله سعدی که فقط رفته جلو مجلس و گفته این شورای نگهبان سراسر آلوده به فساد باید حق استصوابی نداشته باشد . یادتان باشد عاقبت اینها مثل قذافی خواهد شد.

ببینید دیروز من برایتان گفتم که نگاه من به احمدی نژاد و افرادش مشخص است ولی ما باید به اصولی پایبند باشیم ، اگر احمدی نژاد حق داشته باشد یا رحیم مشایی هر اتهامی که دارد بیایید و مطرح کنید ولی این بی شرمان اورا متهم به ارتباط با همسر تیمسار رحیمی کرده اند. این دستگاه قضایی احترام دارد .؟ صد رحمت به دوره محمد رضا شاه که در دوران حکومتش حتی یک وکیل را زندانی نکردند. برایتان گفته ام این قاضی صلواتی زنش یهودی است و گفته که چادر سر نمیکنم و این روسری هم بخاط حفظ آبروی شماست . ولی به محض اینکه پایش به پاریس میرسد همه را کنار میگذارد و بی حجاب در مراکز خرید گرانقیمت ظاهر میشود. شرم باد بر شما جانیان .

بخش دوم برنامه به درد دل یک تهیه کننده فیلم خواهی نشست و با شما سخن خواهیم گفت.

این خبر دوستان عراقی و متعه بازیشان در مشهد قصه بسیار تلخی شده است و ریاست این خانه های متعه باز بعهده علم الهدی امام جمعه و نماینده رهبر است.
در دوران خمینی هرکس سر شغلش بود موسوی نخست وزیر بود و دولت در دستش بود حالا روحانی چیکاره است ؟ نقاره امامزاده خامنه ای را میزند و این تلخ و دردناک است میگویند آقای علم الهدی  تشکیلات عظیمی دارند و دفتر ودستک زیادی دارند، خانمها را ثبت نام میکنند و توزیع میکنند بین تورهای زیارتی که مسافرهای خارجی میآورند . عمامه هایتان را بردارید و یک کلاه بوقی سرتان بگذارید. و آن وسط رقص عربی بکنید.
زندگی بالای شهر و پایین شهر همیشه مورد بحث بوده است خبرنگاری از چند جوان می پرسد به جواب هایشان دقت کنید. امروز جوان ایرانی تنها آرزویش اینست که فقط یک شغل داشته باشد.

چهار، پنج تا نماینده مجلس در باره معیشت مردم به سخن آمده اند. ولی با تهدید روبرو شده اند .اما خامنه ای دیروز حرفهایی زده در باره جنگ رسانه ای کشور های منطقه و ویروس بدبینی نسبت به دولت ، آقای خامنه ای به همان حرفهای احمدی نژاد دوست داشتنیت گوش کن هرچه در باره فساد میگوید درست است. همچنین از نمایندگان خبرگان تعریف نمودند که اینها وظیفه اشان را خوب انجام دادند. و با دستمالهای ابریشمی بزرگ در حالی که خواب بوده اند مشغول بوده اند . وقتی احمد جنتی پوشک بپوشد از او بد تر هم هست در مجلس خبرگان . سه تا سمعک در گوششان است و دم به دم باید به دستشویی بروند. آنوقت سرنوشت شما جوانان به این افراد سپرده شده است و اینها باید تصمیم بگیرند.

در انتها به منطقه میرویم و شما را ازمهمترین رویداد ها و اخبار منطقه آگاه خواهیم ساخت.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو