پنجره ای رو به خانه پدری چهار شنبه ۱۴ شهریور

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم . درابتدای این برنامه به دیدن کلیبی از خود سوزی فردی درمقابل شهرداری می نشینیم و از ظلم و ستمی که این رژیم جهل و جور و فساد برمردم روا داشته است با شما سخن خواهیم گفت، که پدری بخاطر فقر و بستن دکانش خود را در جلوی شهرداری آتش میزند.

من داشتم فکر میکردم این آقای قالیباف با این پولهایی که به غارت برد و این دوازده هزار نفری که استخدام کرد دکان این مرد را میتوانست باز نگه دارد و پانصد میلیون برایش جریمه نبرند .
حال شما فکر کنین که یک پدر به چه نقطه ای باید برسد که اینجور خودش را آتش بزند جلو چشم مردم و فرزندانش . ننگ بر شما از بالا تا پایین تان همه تان ننگید.

شما نقطه نظر های مرا راجع به آقای احمدی نژاد میدانیدکه لقب تحفه آرادان به او دادم. تو جمع اینها یک آدم باهوش بود بنام اسفندیار رحیم مشایی قاب احمدی نژاد رادزدیده بود و چون پیش بینی کرده بود که رئیس جمهور میشود که شد. شد خدای احمدی نژاد!! در رابطه با سوء استفاده و اینها همه را من قبول دارم . اما دادگاه رحیم مشایی یکی از ننگین ترین دادگاههای رژیم جهل و جور و فساد روبه گند کشید فردی بنام غظنفرآبادی که کاغذی بدستش داده بودند که بخواند.

رابطه شما با خانم تیمسار رحیمی چه بوده؟؟ ایشان رئیس دفتر آقای احمدی نژاد بوده و آن بانوی داغدیده که همسرش یکی از مردان مردستان ایران زمین است شکایتی کرده است . توهین به آرامگاه همسرش شده است. نامه ای نوشته است و این نامه دلیل جاسوسی آقای رحیم مشایی است. آگر او جاسوس بود و شما میدونستید غلط کردید که سکوت کردید . چطور مقام معظم رهبری لبخند هم میزدند زمانی که ایشان را میدیدند.چون فکر میکردند ایشان هم با اجنه ارتباط دارد.خود ایشان مشغول رمل و استرلاب و جن گیری هستند .
چرا شما با خانم جهانبانی ارتباط داشتید. ایشان خارجی هستند همسر دلاورشان را شما کشتید و این بانو با چه استقامتی تحمل کرده است.
اگر نامه ای نوشته باشند دلیل جاسوسی است.
همراه با شما به دیدن صحنه ای از این دادگاه می نشینیم. او مشاور و رئیس دفتررئیس جمهور بوده با او که چنین میکنند با نسرین ستوده و خانم زاغری چه ها که نمیکنند . ننگ برشما باد .

همین اتهاماتی که به زنده یاد امیر انتظام زدند بین این دو تا خیلی فرق هست. مثلا تو با آقای سولیوان چیکار داشتی . هیچی آقای بازرگان گفته بودند. آقای موسوی اردبیلی هم بودند آقای بهشتی هم تشریف داشتند. اما آنها چون زیر عبای آقا بودند کاری بهشان نداشتند. حالا بازی رحیم مشایی هم بنوعی دیگر تکرار آن ماجرا است.

نادان غظنفرآبادی ناآگاه همسرزنده یاد تیمسار پاکروانئکه خمینی تورواز مرگ نجات داده بود در گذشته است پس ارتباطی وجود نداشته است. ذهن کثیف غظنفر آبادی به کجا میرود .می گوید مکاتبات ایشان با شما به چه غرضی بوده است. شرم کنید . همسر تیمسار رحیمی زنی است که همه جلویش کلاه از سر بر میدارند چون شوهرش بزرگ مردی بود. در پس آنشب من همه جور اعلام کردم و این رژیم جنایتکار را رسوا نمودم. از فرزند جهانبانی شرم کنید این عقاب آسمان که نامش ثبت شده در کنار بابک خرم دین. اینها جاودانه اند .

داستان اینها با رحیم مشایی و احمدی نژاد . کسی که آقا قربون صدقه اش میرفت میگفت مثل مجتبی و مصطفا ی ماست. از آقای هاشمی به ما نزدیکتر است و ما در گوشی با هم حرف میزنیم. اما دعواشون با مشایی از کجاست ؟ مشایی که میره حکم بقایی رو جلو سفارت انگلیس پاره میکنه و میگوید حکمش را اینجا داده . انها هم میگویند جاسوس است و با ریچارد دالتون چیکار داشتی. مردک دالتون سفیر در ایران بوده است مدیر وزارت خارجه بوده است چرا از آقای میرزا جواد خان نمیپرسی ؟ میرزا جواد خان آملی لاریجانی؟ که اینجا تو پستوی سفارت مگر ننشست وگفت اینکارها را بکنید وقتی من وزیر امور خارجه شدم در خدمتتان هستم که من این را فاش کردم و در برنامه ام بازگو کردم تحت عنوان لاری گیت.

آنوقت اونها گفتند خدمت آمریکا روچیکار میکنی ؟ گفت : برا دوتاتون نوکری میکنم. چطور لاریگیت از یادتون رفت .با فسادش با جاسوسیش. خود خمینی از وزارت خارجه او را بیرون انداخت. این پنج برادر مصونیت دارند تا خدا کی زنگ اونا روبه زمین بیندازد.

رحیم مشایی اینها ازش وحشت داشتند میگفتند جن میگیره و با امام زمان ارتباط داره . به این خزعبلات اینها اعتقاد دارند . بعد خود رحیم مشایی پیش بینی میکرد اینها را یکسال پیش گفته هایی داره که من تکه های کوچکیش رو براتون میگذارم . این قصه به نوکرهای ولی فقیه میگه هر کدومتون رو یک روز زمین میزنند. دو ماه وحید حقانیان را بردند الان نیگاش کنید مثل آدم مرده است که داره راه میره. قصه 500 میلیون دلار دزدی حل نشده هنوز. وقتی فهمیدند در نوکریش به آقا شکی نیست و برادرش یک کم دستش کج است. بنابرین در جمهوری ولایت فقیه هیچ کس در امان نیست چون در کار سیاست آدم های وفادار به خودت را حفظ میکنی . مثل محمد رضا شاه بارها آمدند و گفتند فردوست خیانت میکند . او گفت خیر او وفا دار است. در هر دولتی آدمها نسبت به پرنسیپی که دارند جایگاهشان معلوم است. خمینی قطب زاده را اعدام کرد او با ترجمه های غلط یک جانی را فرشته معرفی کرد.

در ادامه از خبر بدرک واصل شدن جلال حقانی شما را باخبر خواهیم نمود. الهام دهنده طالبان و نوید مرگ بود و آقای ذوالقدر چقدر او را دوست داشت . بدفعات با گلبدین حکمتیار و خودش و دامادش ملا قات میکرد و پول به آنها میداد و از اینها بهره برداری میکرد.

یکسال قبل از دستگیری رحیم مشایی حرفهایی زد که قابل توجه است و بخشهایی از آن را می شنویم.
من سئوالم از شما و احمدی نژاد اینست که شما که اینها را میدانستید چرا زمانی که در قدرت بودید اینها را فاش نکردید.؟ این اطلاعات سپاه است که رادیو تلوزیون رو در اختیار دارد چرا نگفتید؟ تازه دارند آقای احمدی نژاد میگوید چون معاون وزارت اطلاعات جاسوس اسرائیل بود او را عوض کردم ولی آقا قبول نکردند. ایشان وقتی میگوید از ما بهتران چه کسی را میگوید همه میدانند خامنه ای را میگوید چون بفرمان ایشان است که آدمی ذلیل و یا عزیز میشود و یک دزد سر گردنه مثل مقدمو باجناقش و خانم نفیسه محمودی و آقای طاهری اینها عزیز میشوند و بر چشم جای میگیرند.

در ادامه به دیدن چند کلیپ از سخنان مشایی و احمدی نژاد خواهیم نشست .
آقای احمدی نژاد روزی که دست و پای آقای امیر انتظام را به تختش زنجیر کردند ندیدی ؟ روزی که بعد از کودتای ۸۸ بزرگان جنبش سبز را با لباس زندان تحقیر آمیز با زنجیر به دادگاه آوردند ندیدی؟ یادت رفته بزرگ انسانی مثل احمد زید آبادی رو چه جوری آوردند . یادت رفته بقیه یاران خاتمی رو کروبی پیرمرد را ؟

ابوالفضل قدیانی که دل به اصلاحات داشت سرانجام لب به سخن گشود :
گفت بعد از چند سال مذاکره با اجازه خامنه ای و با هدایت رهبر در زمان احمدی نژاد و بعد روحانی اجازه مذاکرات با آمریکا را داده بود و خودش هم رهبری میکرد و بعد برای مردم این دروغها را گفتند که آقا نبودند آقا از اجازه دادن هم پشیمانند. ترس از اینکه مردم بفهمند که این پهلوان پنبه است. این مصادیقی که ما شاهدش هستیم همه بر پایه دروغ است.
با بودن ولایت فقیه و این نظام محال است اصلاحاتی صورت بگیرد اصلاحات مکانیزم شفاف سازی و نظارت است چنین چیزی در ایران وجود ندارد اصلاح طلبان و اعتدال طلبان از جمله حسن روحانی با دستگاه سرکوب هم نوا شده اند و او پیش بینی میکند که این حکومت راهی جز رفتن ندارد.
عملکرد روحانی هم از نظر قدیانی مورد سئوال است او هیچکدام از شعارهایش را عملی نکرد . او نه تنها بعد از 5 سال از ریاست جمهوری مشکلات را کم نکرد. نه تنها قدمی برای شکستن حصر برنداشت و نه تنها از فساد نکاست بلکه از حبس و بند هزاران معترض جلوگیری نکرد.

در خواست برکناری خامنه ای از حکومت باید به درخواست تمامی فعالین سیاسی و مدنی شود .
همانطور که خواست برکناری بن علی در تونس خواست عمومی شد.
امیدواریم همه مردم از این زندان و حصر نجات پیدا کنند آقای قدیانی فرزند این انقلاب و این نظام است او نیز میگوید این نظام تماماً باید برود.

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو