پنجره ای رو به خانه پدری چهار شنبه ۷ شهریور

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوریزاده آغاز مینماییم. ابتدا با شما در باره کارنامه گذشته و حال مسئولین و رهبری و بررسی این عملکرد چهل ساله ازدید خودشان و از دید مردم، به سخن خواهیم نشست، و در این میان به سخنان یک مامور نیروی انتظامی گوش خواهیم داد. یک وقت فکر میکنم این مجموعه حاکمیت یک روز بنشیند و درب را بر روی خودشان ببندند و مجموعه ای از عملکردشان را پیش روی خود شان بگذارند، مثلا صادق لاریجانی آملی برگردد به آن روزی که یک طلبه جوان بود پدر هنوز زنده بود و رفته بود خواستگاری دختر حضرت آیت الله وحید خراسانی ، آقای خراسانی هنوز دکانش روبراه نبود مراجعی گردن کلفت بودند که او در مقابلشان جوجه بود، یا میرزا جواد خان فکر کند روزی که از آمریکا برگشته بود و به وزارت خارجه رفته بود ، یا آقای لاریجانی فکر کند روزی که به سپاه رفت و مأمور امنیتی شد ، آقای روحانی فکر کند آنروزی که به منبر رفت و خمینی را امام نامید ، همه اینها بنشینند و پیش خودشان فکر کنند البته همه اش عیاشی هم نبوده دوران ترور و دوران مجاهدین هم داشته اند،.

حال ملک الموت آمده و الان باید بروند آیا لحظه ای فکر میکنند که در این کارنامه اشان دو نکته روشن هم دارند و در طول این زندگی دو قدم برای مردم برداشته اند. که امروز با سر بلندی به دیار باقی بشتابند، آقای خامنه ای نسبت به دوران پیش از رهبریش می گوید چرا من اینقدر سقوط کرده ام و من شایستگی نشستن بر بالاترین مسند تصمیم گیری را نداشته ام ، پر از خطا بوده ام ، و بعد به دور وبری هایش نگاه کند که به او القاب مختلف میدهند آیا آنها این لیاقت را دارند که در دستگاه او بیایند و مکرر این حرفها را بگویند، خدا آدم را در امتحان رفوزه نکند ، اینها پیش خودشان به خودشان نمره قبولی میدهند اما کافی است که با مردم صحبت کنند و به حرفهای مردم گوش کنند ،

این سیزده هزار امام زاده از کجا آمده اند آقای ولایتی به دانشگاهها دستور داده است که تخصص امام زاده ها را پیدا کنند ، حتما امام زاده بیژن متخصص مد و زیبایی ،امام زاده………چه بگویم،.
اخر کمی فکر کنید مردم ، شما که پای سخنان اینها مینشینید یک کم تأمل کنید ، شما که پای این حرفها می نشینید مقصر ترید، خود اینها میدانند که دارند دروغ میگویند و شما هستید که تصدیق میکنید حرفهای آنها را ، ببینید با شما چه کرده اند،.

در ادامه به دیدن ویدیو کلیپ سخنان پیر کرد خواهیم نشست، ما مردم، این سرزمین را، دوست نداریم؟ آیا این اصل ایرانی را که اینقدر نسبت به طبیعت حرمت میگذاشتند ، نظام قنات ها که شاهکار بوده است به کجا رفته است ، در مقابل رودخانه ها خشکید و آبها از بین رفت،.

آقای محمد نجفی وکیل وحید حیدری دستفروشی که دو روز بعد از دستگیری بقتل رسید به سه سال زندان و ۷۶ ضربه شلاق محکوم شده بود که امروز آزاد شده است و یادی خواهیم نمود از وکلای زندانی امثال قاسم شعله سعدی که بخاطر حرکت شجاعانه اش در جلو مجلس شورای اسلامی دستگیر شد و اکنون در زندان بسر میبرد ، و عجیب بود برای من که آقای میردامادی در این باره گفته اند دستگیری آقای شعله سعدی مصداق بارز نقض حقوق شهروندی است. این مجاهدین انقلاب اسلامی از جان مردم چه میخواهند یک فرد سیاسی که اشتباه میکند و راه را خطا میرود باید در خانه بنشیند .

در این بخش از برنامه به یاد ستار بهشتی که امروز روز تولدش بوده است خواهر زاده اش پیامی داده که می شنویم،.
شما مادرش را در نظر بگیرید فرزندش فقط در شبکه های اجتماعی فعالیت می نمود که او را کشتند.

در بخش دوم برنامه به دیدن کلیپ سخنان منصور ارضی لات و چاقو کش و مداح حکومتی مینشینیم و از پاسخ سر کار خانم سلحشور نماینده مجلس که گفته است اظهارات منصور ارضی ورود به مسائل سیاسی نیست بلکه یک تهدید است ، فرد سیاسی تهدید نمیکند تهدید کار افراد خود سر است، باید به خانم سلحشور گفت شما چطور یک فرد لات چاقو کش را سیاسی میدانید،.

در ادامه توجه شما را به سخنان طنز گونه آقای هالو جلب مینماییم، عملا وزن و جایگاه یک روحانی چیست؟ تعرض و ظلم به مردم ، در مقام قضا نشستن و شرم آور قضاوت کردن است. و دستورات نایب امام زمان را اجرا کردن میباشد،.

من ذکر مصیبت را ضروری میدانم ، که یادمان نرود به فرزندانمان نگاه کنیم ، و این درد ناک است که سطح دانشگاه ما اینقدر نزول کرده است و در همین باره به دیدن بخشی از مصاحبه آقای رشید پور با یک استاد دانشگاه می نشینیم.

در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان مهمترین اخبار و رویدادهای عراق و یمن و فلسطین قرار خواهیم داد و سخنی هم با مسئولین دارم که دلتان را خوش نکنید که ترامپ برکنار میشود و یا در مجلس نمایندگان دموکراتها پیروز میشوند، چون آقای ترامپ معاونی دارد که صد برابر بیشتر از ترامپ از شما متنفراست. و چندین برابر از ترامپ برای شما خطر ناکتر است و اگر سیاست های شما ادامه پیدا کند ، این مملکت و تمام زیر ساخت هایش به باد خواهد رفت و شما هم نابود خواهید شد.
با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید ، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو