پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۶ شهریور

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز مینماییم. ابتدا همراه با شما خوبان به دیدن دو گزارش تصویری از تهران دهه پنجاه و دیگری از چهار راه ادیان در تهران می نشینیم، در سال ۵۱ من به انگلیس رفتم و یکسال بعد که برگشتم دیدم چقدر تهران پیشرفت کرده است و در حکایت چهار راه ادیان باید گفت بیش از صد سال است که مردم مسیحی و کلیمی و زردشتی و بهایی در کنار هم به دوستی و مودت زندگی میکرده اند و این رژیم باعث شد که این ارتباطات از هم بریده شود، نمونه این در بغداد و بیروت هم وجود داشت اما جنگ آنها را خراب کرد، در ایران مردم بر سر دین باهم دعوا نداشتند، اوائل انقلاب یهودیان و بهائیان باورشان نمیشد که سید روح الله مصطفوی اینجوری باشد،.
این اعوجاجات تاریخ انسان را اذیت میکند ،وقتی نگاه میکنی میبینی اینها اکثرا از دل حجتیه بیرون آمدند. نیمی از آنها از شاگردان شیخ محمد تولایی ملقب به حلبی بوده اند، امثال آقای خامنه ای،.
مذهب چیز خوبی است وقتی شخصی باشد ، اما وحشتناکترین ایدئو لوژی است وقتی که به حکومت تبدیل میشود و آنوقت در قرن ۲۱ یک آخوندی که سر تا پایش فساد است مثل محمد تقی مصباح یزدی میخواهد بهشت را به شما بفروشد، خودش جهنمی است ولی بهشت میفروشد، و تشیع اینها که بدترین نوعش هم هست تشیع ولایی ،. صفویه یک نقش مثبت داشت و یک نقش منفی ، باز گرداندن اعتبار و غرور و ایجاد یک امپراطوری در برابر عثمانیان باعث میشود که ما بلعیده نشویم مثل کشور های دیگر ، ولی در عین حال بالا آوردن ستاره آخوند ها بیچاره کرد ملت را، و آخرش هم به جریان سلطان حسین منجر میشود کاری میکنند تا محمود ملا زعفران را کنار خودش بنشاند و حکم قتل شیعه ها را بدهد، این نتیجه اش میشود،.
مذهب که حکومت کند هیچ نوع زمینه اخلاقی اعتبار و جایگاه ندارد ، شما محال است در یک حکومت مذهبی ببینید که رفاقت، دوستی معنی دارد. همین درگاه خامنه ای را ببینید یک عده ای مرعوبند و یک عده ای دستمال بدست ، شما فکر میکنید احمد خاتمی به خامنه ای اعتقاد دارد،؟ نه فقط نقش مزدور را ایفا میکند،
مثلا همین سید حسن خمینی کسی که در دل ملت امید ایجاد کرده بود ایشان روزی پنجاه میلیون تومان برای ملت خرج برمیدارد ، ایشان همان کسی است که میگفت ما همه یک ملت هستیم و همه در یک کشتی نشسته ایم. او میداند که پدرش را کشته اند کتاب اعترافات سعید امامی دستش هست، خدا رحمت کند دکتر صادق طباطبایی را او صراحتاً میگفت که احمد خمینی را کشته اند، البته این را من اول در روزنامه الوطن چاپ کردم وبعد آقای باقی هم آنرا در جرائد اعلام نمودند .چون اعترافات سعید امامی را داشتم که میگفت اگر دوست سنگر دشمن شد باید زدش، تصریح میکرد و از فلاحیان جواز گرفته بود، که احمد راست راست راه میرود و علیه آقا حرف میزند و از منتظری حمایت میکند و این خطرناک است، آن پدر کشته در قامت شما نیست. او پدرش را رضا شاه اعدام کرد ولی کینه ای بدل نداشت و گفت وطن مرا صدا میزند و فردایش مردم گفتند بختیار نوکر بی اختیار،. به مقتدر ترین دولت ایران آن اتهامات را زدند، به خودت بیا ، ویک جای توصیه برای خودت باقی بگذار،.
در بخش بعدی به علل و چرایی کشته شدن هاشمی رفسنجانی خواهیم پرداخت ، در نظامی که مبانی اخلاقی رعایت نمیگردد، امروز تاج سر هستند و فردا زیر آب یا زیر خاک،. دو سه هفته قبل پیام یک پاسدار را برایتان از نحوه کشتن هاشمی بازگو نمودم ، اما چرا اورا کشتند؟؟
ابتدا به دو ویدئو کلیپ از سخنان رفسنجانی گوش بدهید و ارزیابی احمد خاتمی را هم ببینید،. این احمد خاتمی در قبل از انقلاب معروف به دوتومانی بوده و یک جوجه آخوند بوده در قم که از نظر اخلاقی هم مشکل داشته است و برای زدن رفسنجانی به او ماموریت میدهند و دو هفته بعد او کشته میشود، اول ببینیم گناه خالق خامنه ای چه بوده است،؟ او میگوید شما صلاحیتتان را از کجا آورده اید که بین دولت و مجلس حکم میکنید؟ ،چه کسی به شما اجازه داد که قضاوت کنید،؟
چند نکته اساسی در این سخنان وجود داشت یکی اینکه میگوید چه کسی شما را نشانده است رویش با خامنه ای است و میگوید چه کسی اجازه داد برمقام قضا بنشینید که صحبتش با صادقی لاریجانی است و…..در جلسه ای به خامنه ای میگویند رفسنجانی دارد نقشه بعد از شما را میکشد ، همانجا خامنه ای به حسین طائب میگوید وقتی دوست سنگر دشمن شد چیکار میکردید؟ داستان احمد آقا که یادتان هست لزومی ندارد که آقا بنویسد و یا بگوید خامنه ای در این جلسه دستور قتل را صادر مینماید و طائب هم انجام میدهد، اما روزگاری همه اینها بیرون خواهند ریخت همانطور که بقیه داستانها آشکار شدند ، تاریخ با پنهان کاری آشتی ندارد جعلیات مینویسند ، اما هستند کسانی که جعلیات را نفی میکنند و حقیقت را مینویسند،

در بخش دوم برنامه به بررسی سخنان احمد خاتمی در ارتباط با فساد خواهیم پرداخت ، فساد ریشه ای و سیستماتیک اصلا وجود ندارد، ناصرمکارم شکر فروش و شیخ محمد لاستیک فروش دروغ است؟ دزدی امامی کاندوم فروش سیستماتیک و ریشه ای نیستند ، آقای رحیم صفوی غیر سیستماتیک می دزدد، آقای مقدم غیر سیستماتیک هوای باجناق دزدش را دارد، فساد پسران علی اکبر خان ولایتی سیستماتیک نیست؟

در انتها سخنی با آقای خامنه ای دارم : ایشان در یک برهه تاریخی در شرایطی قرار گرفته است که میتواند به نابودی ایران منجر شود، و فقط بخاطر خود خواهی و کین ورزی و توهماتی که مشاورین و اطرافیانش از قبیل علی اکبر خان ولایتی روز به روز به آن می افزایند، ایشان به روسیه میرود و در گوشش میگویند به آقا بگو از یمن و سوریه خارج شود و دست از سر عراق بکش تو هم خودت را داری به دردسر میاندازی هم ما را، بعد ایشان برمیگردد و میگوید خوب پوتین چی گفت ؟ علی اکبر خان میگوید پوتین گفت ما عاشق آقای خامنه ای هستیم اصلا در تاریخ از این مرد بزرگتر نداریم ، لنین و استالین و تزار کی هستند؟ و مثلا همین آقای قشقاوی داستان جعلی درست میکند که سابقه آقا را بفرستید میخواهند به او جایزه نوبل بدهند ؟؟؟!!!
آقا بشین فکر کن این برنامه ای که بولتون و نتانیاهو برایتان چیده اند برنامه بدی است ، اگر فکر میکنی با حمایت روسیه به مقابله با اینها میروی بد فکری است، چون روسیه شما را به اندکی خواهد فروخت، پاشو پرده را کنار بزن و ملت را نگاه کن ، از مردم عذر خواهی کن و حکومت را واگذار کن………
با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید ، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو