پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۱۹ مرداد

این برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز مینماییم. این شعر را برای محمود درویش شاعر لبنانی سرودم او تمام دردهای فلسطین و شادیهایشان را توصیف میکند، فیروز دو شعر او را خواند ، امروز سالروز در گذشت محمود درویش است . همچنین سالروز درگذشت بزرگی دیگر در تلوزیون و سینمای ایران است زنده یاد فریدون رهنما که همگی دوستش داشتیم. در همین رابطه به دیدن دو کلیپ کوتاه از محمود درویش و یکی از فیلمهای فریدون رهنما می نشینیم.

در بخش اول برنامه به تفصیل به معرفی و بررسی کارنامه علی ربیعی وزیر کار و امور اجتماعی و استیضاح وی در مجلس خواهیم پرداخت:

علی ربیعی در زمان ری شهری معاون وزارت اطلاعات بود و تنها کسی بود که شرفش را حفظ نمود ،ربیعی باعث نجات خیلی ها شد ، دزد نبود ،و خیلی به خاتمی نزدیک بود. و در دولت خاتمی شورای امنیت ملی را اداره میکرد واسم مستعارش عباد بود. در جریان اعتراضات دانشجویی او تنها کسی بود که از دانشجویان تا حدی حمایت کرد، به اصرار روحانی به وزارت کار منصوب شد ، ولی مقام معظم رهبری چند تا قربانی میخواستند یا نوبخت را باید قربانی میکردند با آنهمه دزدی و شلختگی و دیدند هیچکس بهتر از ربیعی نیست و اورا به قربانگاه فرستادند. چون او هنوز به خاتمی ارادت دارد.

در همین رابطه آقای دکتر صادقی نماینده مجلس مینویسد: امروز مجلس شاهد صحنه های عجیب و تلخی بود یکی از دوستان پرسید ما عصاره فضائل کیستیم؟؟

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس در واکنش به صحبت های نخست وزیر عراق درباره همراهی عراق با تحریم های این کشور علیه ایران نوشت: «دولت عراق مطابق ماده ۶ قطعنامه ۵۹۸ ۱۱۰۰ میلیارد دلار بابت غرامت خسارات مستقیم جنگ تحمیلی به ایران بدهکار است؛ دولت ایران با لحاظ تنگناهای مردم عراق در مطالبه این غرامت تعلل کرده است؛ اکنون نخست‌وزیر عراق به‌جای جبران، با تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران همراهی می‌کند!

من به آقای صادقی میگویم خودتان را بجای عبادی نخست وزیر عراق بگذارید، کشورتان در چنگ مزدوران ولایت فقیه اسیر است ، کردها و سنی ها دارند ساز خودشان را میزنند ، در جبهه شیعیان هم دستورات آقای ایرج مسجدی سفیر ایران حکم ابدی است، نوری مالکی نوکر دست راست و عامری همه کاره است، چاره ای جز این ندارد وگرنه آمریکا خفه اش میکند،. اما تقصیر رژیم جهل و جور و فساد است چطور بدهی به کویتشان را دارند پرداخت میکنند ولی برای ما ندارند !!؟؟ هیچکدامشان تا بحال قرارداد الجزایر را امضاء نکرده اند.!!

در ادامه برنامه به مجلس شورای اسلامی میرویم و سخنان حسن آقا نوروزی نماینده رباط کریم در مخالفت با آقای ربیعی میشنویم.

ربیعی رای اعتماد مجلس را نتوانست جلب کند و باید دید وزیر بعدی کیست. این رژیم باید برود این رژیم روزی که در قم مرگ بر خامنه ای سردادند حکم مرگشان در پایتختشان توسط مردم دلیر و مبارز شهر قم و دیگر شهر های ایران صادر شد ،بدانید مرگشان نزدیک است.

در بخش بعدی برنامه به دیدن فیلم سخنان خامنه ای در ارتباط با زائران خانه خدا خواهیم نشست و از ایشان سئوال می کنیم آیا کاک عبدالله مهتدی دکتر رضا حسین بر و طالشی ها و جزایرنشین ها و اهل سنت در این مملت حقوق برابر دارند که شما به آنها میگویید؟. هشتصد میلیارد در عراق خرج گنبد و باروی امامان و امامزاده ها میکنید، شما آخوند را در گوگل سرچ کنید !!چرا آخوند کار نمیکند ، چرا سربازی نمیرود، چرا زیاد عمر میکند،چرا همه حرفهایشان دروغ است ، کسروی میگوید هر حرفه ای در مملکت اعتصاب کند مملکت با مشکل مواجه میشود و میخوابد ولی آخوند ها اگر اعتصاب کنند مملکت آرامش پیدا میکند.

حالا آقای صدیقی میگوید که تعداد آخوند ها در پایتخت کم است والا این تعدای هم که هستند از سرمان زیاد هستند . شما هرچه آخوند خوب بود که کشتید یا خانه نشین کردید ،آنروز دیر نیست که عمامه هایتان را از ترس بردارید و ریشتان را بزنید تا از خشم مردم در امان بمانید ولی نخواهید ماند.

بخش دوم

روزگاری نه چندان دور بیروت پاریس خاورمیانه بود، هیچوقت در این شهر احساس غربت نمی کردید، جای مردان بزرگ در لبنان خالی است ، لبنان امروز در چنگ حسن نصرالشیطان اسیر است،.یکوقت سفارت ایران در دست آقای دشتی بود حالا اسماعیل چاقو کش سفیر ماست، چقدر کوچک شده ایم در منطقه سفرای ما در مصر و عراق چه کسانی بودند حالا آقای ایرج مسجدی سفیرما در عراق است است.

درادامه بخش دوم برنامه از سخنان اخیر آقای محمود احمدی نژاد در ارتباط با دولت روحانی شما را مطلع خواهیم نمود. و به دیدن فیلم این سخنان می نشینیم.
این آقای احمدی نژاد که خودش باعث فلاکت هشت سال گذشته این مملکت و مردم بوده میگوید همه میدانند مقصر اصلی کیست هر سه قوه شریک هستند بنابراین خامنه ای هم شریک در این فساد و مکافات است برای آقای خاتمی متاسفم که سکوت کرده اند و عبا را روی سرشان کشیده و نظام را چسبیده اند ، به کدام یک از اینها اعتماد کنیم یک آدم درست و حسابی هم مثل طیب نیا داشتند که اورا کنار گذاشته اند و ببینید چه کسانی جایگزین او شدند.

انچه در ایران میگذرد شوم ترین اتفاقی است که ایران در شش هزار سال گذشته تجربه کرده است. هر نیرویی ایران را اشغال میکرد به این اندازه خرابی به بار نمی آورد.

در انتها به پاسخ آقای حسن روحانی به سخنان سردار محمد علی جعفری خواهیم پرداخت.، حسن روحانی رئیس جمهور در پاسخ محمد علی جعفری که میگوید ما نیازی به مذاکره با آمریکا نداریم میگوید ما میتوانیم یک رفراندوم برگزار کنیم و نظر مردم را در باره مذاکره با آمریکا بپرسیم.
شما اگر خیلی مردی این رفراندوم را برگزار کنید تا ببینید اکثریت قاطع مردم میگویند ما با آمریکا دشمنی نداریم اولینش هم خواهر مری هست که دو فرزندش در آمریکا زندگی میکنند.
اگر این رفراندوم برگزار گردد به منزله نه، به جمهوری اسلامی است، رفراندوم عادلانه با نظارت بین المللی باید برگزار شود. و مردم در پس این رفراندوم عبدالفتاح سلطانی و نسیرین ستوده و دکتر برومند ها را بعنوان نماد صلح برمی گزینند، اینها میراث داران بختیار هستند.
با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظرشنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو